Gå til innhold

Håndbagasje eller sjekke inn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På kortere turer,hva foretrekker dere? Og hvorfor? 

(Feks en weekendtur hvor man ikke skal ha med seg så mye)

Anonymkode: a5c43...07b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fortrekker håndbagasje. Ser utfordringen om det er vinter og/eller kaldt da passende tøy tar mer plass/vekt. Så lett å reise med håndbagasje. Ingen koffert som kan bli borte. Raskt inn/ut av flyplasser. Lett å håndtere på hele reisen. Nå er jeg en som shopper minimalt så trenger ikke mye plass. 

Anonymkode: 37535...2c5

AnonymBruker
Skrevet

Reiser alltid bare med håndbagasje. Har aldri behov for mer.

Anonymkode: 6da83...533

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker å sjekke inn. 

Liker å handle en del på tur, særlig mat og produkter som ofte ikke går i handbagasje. Samt ha et greit utvalg av klær. Det er også en fordel å slippe å dra på bagasje på flyplass og fly. 

Med løsningene som finnes i dag tar det heller ikke lengre tid. 

Anonymkode: 6beb8...4a7

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fortrekker håndbagasje. Ser utfordringen om det er vinter og/eller kaldt da passende tøy tar mer plass/vekt. Så lett å reise med håndbagasje. Ingen koffert som kan bli borte. Raskt inn/ut av flyplasser. Lett å håndtere på hele reisen. Nå er jeg en som shopper minimalt så trenger ikke mye plass. 

Anonymkode: 37535...2c5

Det er jo det beste når det skjer - gratis shopping på forsikringens regning, så leveranse av koffert på hotellet gjerne bare noen timer senere. 

Men det skjer sjeldent, har opp mot 100 flygninger i året, og har kun opplevd forsinket koffert 2 ganger. 

Anonymkode: 6beb8...4a7

Skrevet

Bare en helgetur eller en to-tre-dagers jobbreise? Håndbagasje.

Mindre mas, rett til gate, raskt ute av flyplassen når man ankommer.

AnonymBruker
Skrevet

For en helg, holder det med håndbagasje. Unntaket er om jeg drar til utlandet og har lyst til å kjøpe med dusjsåpe, mat etc med hjem. Da må jeg jo sjekke inn bagasje i alle fall på hjemreisen.

Anonymkode: 3bc4c...32b

AnonymBruker
Skrevet

Reiser alltid kun med håndbagasje. Også på lengre turer på flere måneder.

Anonymkode: d1fc7...647

AnonymBruker
Skrevet

Om jeg uansett skal ha med meg så lite at det går i håndbagasjen, så gjør jeg selvsagt det. Det er jo mye enklere enn å måtte sjekke inn bagasje, og ikke minst vente på å få den tilbake igjen (og i tillegg være redd for at noe er blitt ødelagt, eller at hele dritten bare er forsvunnet....). 

Anonymkode: 5523c...a11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...