AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 På kortere turer,hva foretrekker dere? Og hvorfor? (Feks en weekendtur hvor man ikke skal ha med seg så mye) Anonymkode: a5c43...07b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Fortrekker håndbagasje. Ser utfordringen om det er vinter og/eller kaldt da passende tøy tar mer plass/vekt. Så lett å reise med håndbagasje. Ingen koffert som kan bli borte. Raskt inn/ut av flyplasser. Lett å håndtere på hele reisen. Nå er jeg en som shopper minimalt så trenger ikke mye plass. Anonymkode: 37535...2c5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Reiser alltid bare med håndbagasje. Har aldri behov for mer. Anonymkode: 6da83...533
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #4 Skrevet 26. juli 2023 Foretrekker å sjekke inn. Liker å handle en del på tur, særlig mat og produkter som ofte ikke går i handbagasje. Samt ha et greit utvalg av klær. Det er også en fordel å slippe å dra på bagasje på flyplass og fly. Med løsningene som finnes i dag tar det heller ikke lengre tid. Anonymkode: 6beb8...4a7 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Fortrekker håndbagasje. Ser utfordringen om det er vinter og/eller kaldt da passende tøy tar mer plass/vekt. Så lett å reise med håndbagasje. Ingen koffert som kan bli borte. Raskt inn/ut av flyplasser. Lett å håndtere på hele reisen. Nå er jeg en som shopper minimalt så trenger ikke mye plass. Anonymkode: 37535...2c5 Det er jo det beste når det skjer - gratis shopping på forsikringens regning, så leveranse av koffert på hotellet gjerne bare noen timer senere. Men det skjer sjeldent, har opp mot 100 flygninger i året, og har kun opplevd forsinket koffert 2 ganger. Anonymkode: 6beb8...4a7
Norja Skrevet 26. juli 2023 #6 Skrevet 26. juli 2023 Bare en helgetur eller en to-tre-dagers jobbreise? Håndbagasje. Mindre mas, rett til gate, raskt ute av flyplassen når man ankommer.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Skrevet 26. juli 2023 For en helg, holder det med håndbagasje. Unntaket er om jeg drar til utlandet og har lyst til å kjøpe med dusjsåpe, mat etc med hjem. Da må jeg jo sjekke inn bagasje i alle fall på hjemreisen. Anonymkode: 3bc4c...32b
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #8 Skrevet 26. juli 2023 Reiser alltid kun med håndbagasje. Også på lengre turer på flere måneder. Anonymkode: d1fc7...647
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #9 Skrevet 26. juli 2023 Om jeg uansett skal ha med meg så lite at det går i håndbagasjen, så gjør jeg selvsagt det. Det er jo mye enklere enn å måtte sjekke inn bagasje, og ikke minst vente på å få den tilbake igjen (og i tillegg være redd for at noe er blitt ødelagt, eller at hele dritten bare er forsvunnet....). Anonymkode: 5523c...a11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå