Sykepleierinnen Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Noen anbefalinger når det kommer til å leie hus i Spania 2 uker, er det tryggest/billigst/best med airbnb, booking.com, finn.no, dansommer eller noe helt annet ?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #2 Skrevet 26. juli 2023 Airbnb og Booking har jeg gode erfaringer med. Aldri vært problemer. Jeg ville søkt i begge steder og sammenlignet pris mm. Har nok funnet de billigste steder via Booking, men på ikke-turistifiserte plasser har Airbnb ofte mer å velge i Anonymkode: 68da1...f36
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #3 Skrevet 26. juli 2023 Vi har leid hus via airbnb og vært fornøyde hver gang. Det siste huset holdt dessverre ikke hva det lovet i fht aircondition og da ordnet airbnb en delvis refusjon kjapt og greit. Bare husk å ikke klikke på lenker eller å kommunisere med utleier via andre sider enn airbnb. Hold deg alltid på troverdige nettsider. Er dessverre en del som har blitt svindlet fordi de har blitt lurt inn på uekte sider. Anonymkode: 9df2c...4d2
jeg lurerpå Skrevet 2. august 2023 #4 Skrevet 2. august 2023 Har hørt eksempler hvor folk trodde de hadde leid gjennom airbnb, men hadde blitt rutet til en annen side uten at de merket det. Betalt på forhånd, bildene var tatt fra et salgsobjekt... reist langt med familien og har ingen steder å bo...den er kinkig. Vi har leid via Novasol eller ei engelsk side som jeg ikke husker navnet på. Sjekk Finn.no også. mange norske som leier ut feriehuset sitt der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå