AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Selv om jeg alltid har vært tjukk selv. Av en eller annen grunn ser jeg ned på tjukke mennesker, og ønsker i hovedsak å se slanke folk på skjermen. Kan være fordi jeg i utgangspunktet ser ned på meg selv fordi jeg er stor? Jeg vet ikke. Noen innspill? Anonymkode: 8d2bd...b87 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Selvhatet snakker i volum her. Anonymkode: 4baaa...adb 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Huff da, jeg tenker automatisk at du misliker egen kropp på et eller annet nivå, og kanskje ubevisst tenker at andre tykke mennesker også burde skamme seg / gjemme seg? Det skal de jo selvfølgelig ikke, og ikke du heller ❤️ Anonymkode: 16bf7...358
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har samme mening som deg, ts. Anonymkode: 42d1f...c1f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Sliter mest med feite folk på bussen, flyet eller trange butikker selv. At de er på tv gjør meg ikke noe særlig, i tillegg kan jeg velge om jeg vil se på. Anonymkode: d0e53...ed8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen innspill? Anonymkode: 8d2bd...b87 Nei, du må bare jobbe med deg selv. Hvis du er misfornøyd med vekta di, kan du endre på det med litt egeninnsats. Men du kan ikke endre på andres kropp eller forvente at det skal bli slutt på tjukke mennesker på TV, så da må du enten slutte å se på TV eller lære deg å leve med det. Anonymkode: 611cb...b8e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 Ja, det er diskriminering, problemet ligger hos deg. Det er det samme som å ikke ønske enkelte etnisiteter på tv, men det hadde fåtall tort å skrive. Overvektige er ikke fritt vilt. Anonymkode: 494fa...cd2 1
NiceOrNothing Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selv om jeg alltid har vært tjukk selv. Av en eller annen grunn ser jeg ned på tjukke mennesker, og ønsker i hovedsak å se slanke folk på skjermen. Kan være fordi jeg i utgangspunktet ser ned på meg selv fordi jeg er stor? Jeg vet ikke. Noen innspill? Anonymkode: 8d2bd...b87 Ja dette er definitivt selvhat . Det vi misliker hos andre , er gjerne noe vi gjenkjenner i oss selv .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå