Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man gjøre hvis naboene røyker så ofte og mye at man ikke klarer å sitte ute selv, og heller ikke lufte ved å åpne vinduet, fordi røyken siver inn?

…og hva kan man gjøre hvis de samme naboene bråker ekstremt mye, både mellom 7 og 23 som jo er lov, men også nattestid, hver helg? 

Styret i sameiet nekter å gjøre noe med dette, selvom disse menneskene bryter sameiets egne husordensregler. Disse folka har også klart å lure seg unna politiet når de har kommet for å snakke til dem, ved å være helt stille og gjemme seg, fordi de har sett politiet komme.

Hadde jeg hatt mulighet til å flytte så hadde jeg gjort det, men det er av ulike årsaker ikke mulig. 

Hvordan kan man løse dette når det ikke nytter å hverken snakke med dem, klage til styret eller ringe politiet?

Anonymkode: e2445...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt om andre som har satt på anlegget på dagtid, og så reist bort. Gjerne noe heavy, når de sikkert vil sove. 😈

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke kan flytte, er det absolutt ingenting man kan gjøre. Jeg har kjempet mot naboen min i mange år. Styret driter i det. Politiet gjør ingenting. Take it or leave it liksom. 

Anonymkode: fa320...a57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...