Gå til innhold

Medlemskap Roede - gruppetime eller 1-1 veiledning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal melde meg inn i Roede hvor man kan få oppfølging i gruppe  (+mye anna). Er det noen som vet hvordan de digitale gruppetimene foregår? Hvor stor er gruppa? Er det prateplikt? Må man ha på kamera? 

Jeg spør fordi jeg har tidligere slitt med sosial angst og kjenner jeg er usikker på om gruppetime er noe jeg vil takle i lengden. I verste fall tør jeg ikke delta og da mister jeg en del av opplegget. 

Noen som vil dele litt erfaringer? Det er aktuelt med oppfølging av veileder også (1-1) så tar i mot erfaringer på det også :) 

Anonymkode: 5f21f...9f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært med på begge deler. Det er viktig å bli kjent med hverandre og dele erfaringer i gruppa, så du må ha på kamera og delta. Ellers er liksom poenget borte. 1:1 kan være et alternativ. Da er det bare deg og veilederen.

Jeg synes fysisk oppmøte på gruppetimer var best. Det gir litt ekstra følelse av at du faktisk er med på et opplegg.

Uansett hva du velger, så er det viktigste kurset «Hold vekten». Jobben er ikke ferdig når kiloene er borte. For meg har det vært en nyttig å innfinne meg med at jeg må ha fokus på vekten resten av livet. 

Lykke til! 🙂

Anonymkode: 5c7db...9d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.7.2023 den 23.45):

Jeg har vært med på begge deler. Det er viktig å bli kjent med hverandre og dele erfaringer i gruppa, så du må ha på kamera og delta. Ellers er liksom poenget borte. 1:1 kan være et alternativ. Da er det bare deg og veilederen.

Jeg synes fysisk oppmøte på gruppetimer var best. Det gir litt ekstra følelse av at du faktisk er med på et opplegg.

Uansett hva du velger, så er det viktigste kurset «Hold vekten». Jobben er ikke ferdig når kiloene er borte. For meg har det vært en nyttig å innfinne meg med at jeg må ha fokus på vekten resten av livet. 

Lykke til! 🙂

Anonymkode: 5c7db...9d8

Hei. 
Takk for at du tok deg tiden til å svare😊 og for tips om «Hold vekten». Skal melde deg på det når jeg har jobbet meg ned dit jeg vil være. 

Roede holder ikke fysiske kurs her hvor jeg bor så jeg må følge det digitalt. Fysisk oppmøte hadde vært det beste egentlig. 

Skal melde meg på gruppetime for tror jeg får mye læring/motivasjon i å høre på andre og hvordan de takler hverdagen. Tenkte å vente til etter ferien, men kanskje jeg burde starte allerede nå? Skal til Tyrkia med All Inclusive.. Får ikke laget maten selv, men kanskje jeg får tips til hvordan jeg kan løse det. 

Anonymkode: 5f21f...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...