Gå til innhold

Røde prikker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har de tre-fire siste dagene hatt røde prikker under armene som klør noe så forferdelig. :tristbla: jeg skjønner ikke hva det er. Jeg pleier jo å shave meg under armene, men jeg har aldri fått røde irriterende prikker der før. I tillegg har jeg også røde prikker rett nedenfor puppene mine og de klør de også, men ikke fullt så mye. Noen som har hatt lignende eller har tips til hva jeg kan gjøre?

Jeg har tenkt å ringe legen min i morgen, men der er det som regel noen par dagers ventetid.... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rødtoppen
Skrevet

Etter som det du beskriver, høres det ut som du har fått en allergisk reaksjon på et eller annet... Brukte du en steril høvel når du barberte deg? Urene høvler git ofte utslett... Har du byttet deo eller hudkrem i det siste?

Skrevet
Etter som det du beskriver, høres det ut som du har fått en allergisk reaksjon på et eller annet... Brukte du en steril høvel når du barberte deg? Urene høvler git ofte utslett... Har du byttet deo eller hudkrem i det siste?

Takk for svar :)

Jeg fikk time hos legen i går og hun sa at det så ut som en allergisk reaksjon. Jeg hadde ikke shavet meg, byttet deo i det siste, så jeg synes det var rart. Men så spurte typen litt nøyere i går og da fant vi ut at det kanskje kunne være det nye skyllemiddelet som jeg nettopp hadde byttet til... :sjenert:

Skrevet

Det første som slår meg er at det kan være loppebitt. Har dere hunder eller katter som kan ha dratt inn fuglelopper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...