RoseMaria Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Noen som har opplevd dette: Denne graviditetstesten er positiv når 2 loddrette streker som på bildet. (Testen skal tas tidligst 6 dager før mens, jeg var utålmodig og tok den 8 dager før.) Da jeg tok denne i morges vistes teststreken som en svak fargeløs skygge. Jeg har lest i forum, og opplevd før at disse Clear Blue-testene kan ha en skyggestrek som ikke betyr noenting. Jeg forlot testen med skyggestreken liggende på badet og dro på jobb. Når jeg ser på testen flere timer senere er denne blå streken kommet fram. 🤔 Andre som har opplevd dette, og betydde det gravid eller kan det være en ubetydelig fargeendring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseMaria Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #2 Del Skrevet 25. juli 2023 (Admin må bare flytte tråden, hvis den er havnet feil. Ser der er en annen tråd med tolkning av tester. Var ikke klar over det.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg vet at koronatestene skulle man lese svaret innen så og så mange minutter, nettop fordi det ofte kom frem en til strek etter lenger tid, som ikke betydde noe. Tror du bør ta en ny, og lese hvor mange minutter det skal gå før du ser på den. Kan hende strek nr2 kommer frem hvis testen har ligget for lenge, og ikke betyr noe. Anonymkode: 268df...73f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseMaria Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg vet at koronatestene skulle man lese svaret innen så og så mange minutter, nettop fordi det ofte kom frem en til strek etter lenger tid, som ikke betydde noe. Tror du bør ta en ny, og lese hvor mange minutter det skal gå før du ser på den. Kan hende strek nr2 kommer frem hvis testen har ligget for lenge, og ikke betyr noe. Anonymkode: 268df...73f Takk for info. Ser nu at man ikke skal lese av testen etter 10 minutter. Så da kan det være blå meningsløs grums. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 Du skal bare lese av testen innenfor oppgitt tidsvindu. Hva som skjer utenom må du egentlig se bort ifra😊 men prøv igjen om et par dager! Anonymkode: eccd7...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå