Gå til innhold

Skrevet lang mail til sjefen om mistrivsel. Sjefen har ferie og stedfortreder er hun jeg klager på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør jeg da? Jeg har blitt sykemeldt grunnet dette menneske. Sjefen nekter å svare på telefon, mail eller melding. Han bare sier jeg må ta det med stedsfortreder til han kommer tilbake fra ferie.... som er om 5 uker 😭😭

Anonymkode: 1d467...d76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er sykemeldt kan du vel vente til han er tilbake fra ferie og så snakke med han? 

• Liker 30
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er uproft og sende mail til sjef på ferie. Du får ta det opp når han er til tilbake. 

Anonymkode: 9a81c...9a7

• Liker 37
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er uproft og sende mail til sjef på ferie. Du får ta det opp når han er til tilbake. 

Anonymkode: 9a81c...9a7

Hva faen😂

AnonymBruker
Skrevet

Leit du har det sånn. Men sjefen sin tid er også dyrebar, akkurat som din .. Enten må du vente, ellers må du ta det med stedfortreder, fagforening, eller verneombud ..

Anonymkode: b2b6d...ab7

• Liker 11
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva faen😂

Ledere har også behov for ferie

Anonymkode: e0341...6ee

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva faen😂

Synes også det er uprofft. Ut fra svaret ditt her kan man skjønne litt hvilken type du er..

Anonymkode: 47bd7...a36

• Liker 28
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva gjør jeg da? Jeg har blitt sykemeldt grunnet dette menneske. Sjefen nekter å svare på telefon, mail eller melding. Han bare sier jeg må ta det med stedsfortreder til han kommer tilbake fra ferie.... som er om 5 uker 😭😭

Hva mener du leder skal gjøre? Avbryte ferien sin? Makan til frekkhet og manglende respekt. Uansett, det er ikke så mye å gjøre. Verden rullerer ikke rundt deg. Søk nye jobber. 

Anonymkode: 8dd60...96f

• Liker 39
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Synes også det er uprofft. Ut fra svaret ditt her kan man skjønne litt hvilken type du er..

enig. Begynner å få sympati med stedfortrederen. Det er ikke bare-bare å være stedfortreder for sjefen.

Anonymkode: 1c42f...18e

• Liker 13
  • Nyttig 1
Skrevet

Sjefen synes muligens at du er et mye støre problem enn klagen du skal fremme. Du viser elendig oppførsel! Det brenner jo ikke. Du får vente.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Sjefen din trenger ferie som alle andre mennesker. Hva skal vedkommende få gjort? Avbryte ferien sin for din del og komme tilbake? Sette igang å finne en ny stedfortreder? Alle mennesker trenger fri og koble av, og om du/dere ikke unner vedkommende sjef dette, så får dere plutselig en annen sjef på permanent basis. 

Anonymkode: cb692...8ca

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva faen😂

Det er faktisk ingenting å le av! Sjefen har ferie og da skal stedsfortreder ha ansvaret. Om det er ting som ikke kan taes opp med vedkommende er du faktisk nødt til å vente til sjefen er tilbake! Eventuelt kan du gå et ledd høyere opp om det er mulig? Altså sjefen til sjefen?

Anonymkode: a07a8...e5b

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du forventer vel ikke at sjefen skal svare på Mail når vedkommende har ferie? Du er jo sykmeldt, så da kan du vel vente de 5 ukene til sjefen er tilbake?

Anonymkode: ddc32...d26

• Liker 14
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

enig. Begynner å få sympati med stedfortrederen. Det er ikke bare-bare å være stedfortreder for sjefen.

Anonymkode: 1c42f...18e

Rotemor skrev (7 minutter siden):

Sjefen synes muligens at du er et mye støre problem enn klagen du skal fremme. Du viser elendig oppførsel! Det brenner jo ikke. Du får vente.

Ro dere ned. Som alltid er det mye synsing på kg. Jeg skjønner, jeg tror, jeg føler…Dere aner ingenting om ts sin situasjon. 

Anonymkode: 885a8...194

AnonymBruker
Skrevet

Eventuelt har man også tillitsvalgt eller verneombud, dette er og personer man kan kontakte. 

Anonymkode: 2abd8...f74

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan forstå hvis du sendte en mail til sjefen uten å vite hvem stedfortreder var og vedkommende har tilgang til sjefens mail og skal behandle denne saken. Det er ubehagelig og burde vært opplyst i forveien.

Om ikke dette er tilfelle så la sjefen få ha ferie og ta dette med han når han er tilbake.

Anonymkode: c2859...1f9

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom stedfortrederen er problemet så er vel problemet løst så snart sjefen er tilbake. Du forblir sykemeldt til da, og drøfter situasjonen med sjefen om 5 uker.

Anonymkode: 4a7f0...557

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan vil du at dette skal behandles da ts? 

AnonymBruker
Skrevet
Blålilla skrev (1 minutt siden):

Hvordan vil du at dette skal behandles da ts? 

Ts

Jeg vil ha en tilbakemelding at de har sett det og tar tak i det når de kommer tilbake. Da vet jeg at det skjer noe. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...