AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Vi skal gjennom IVF-behandling. Leser om en dame her inne som fikk påvist hepatitt B antistoffer og dermed ble fratatt muligheten til IVF. Nå er jeg blitt kjempe urolig for at jeg skal ha HIV eller hepatitt. Jeg sover ikke om natten og vet ikke om jeg kan makte å få en slik informasjon. Er det noen andre her som har fått positive virale tester og blitt nektet IVF? Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 Men du, har du grunn til å tro dette da? Dette er bare tull å tenke på. Anonymkode: d1fad...5a1 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men du, har du grunn til å tro dette da? Dette er bare tull å tenke på. Anonymkode: d1fad...5a1 Jeg har ikke hatt sex med noen i risikogruppene, med man vet jo aldri. Har hatt ubeskyttet sex et par ganger i min tid. Partneren min har testet negativ for HIV og hepatitt. Tenker på å bestille en hjemmetest, så jeg evt kan fordøye sjokket alene først. Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg tror du skal legge dette fra deg, med mindre du har grunn til å tro du har HIV og hepatitt. Og om du skulle mot all sannsynlighet ha det, så får du ta det der og da enn å stresse med det nå. Anonymkode: f19ad...12a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror du skal legge dette fra deg, med mindre du har grunn til å tro du har HIV og hepatitt. Og om du skulle mot all sannsynlighet ha det, så får du ta det der og da enn å stresse med det nå. Anonymkode: f19ad...12a Er sånn jeg bør tenke, men er vanskelig å legge det fra meg. Har så vidt jeg vet ikke hatt sex med en hiv/hepatitt smittet, men de kan jo være uvitende. Jeg har jo blitt testet for kjønnssykdommer, men de testet jo bare for klamydia, mykoplasma og gonore Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Del Skrevet 25. juli 2023 Ikke mat disse tankerekkene, det er bare angst. Når tanken på dette dukker opp, så prøv å gjøre noe mer positivt. Det er så liten sjanse at det er helt ubrukelig bortkastet tid å gå og bekymre seg for dette. Og uansett ikke noe du får gjort noe med 🤷♀️ Anonymkode: 1931e...ce6 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Del Skrevet 26. juli 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Ikke mat disse tankerekkene, det er bare angst. Når tanken på dette dukker opp, så prøv å gjøre noe mer positivt. Det er så liten sjanse at det er helt ubrukelig bortkastet tid å gå og bekymre seg for dette. Og uansett ikke noe du får gjort noe med 🤷♀️ Anonymkode: 1931e...ce6 Takk❤️ Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2023 #8 Del Skrevet 28. juli 2023 Du vet dette ikke er realistisk, men lar følelsene ta overhånd. Du bestemmer selv om du skal mate disse tankene eller ikke. Få hjelp av helse dersom du ikke greier å slutte 🤗❤️ Anonymkode: 03fe4...66a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #9 Del Skrevet 30. juli 2023 On 7/28/2023 at 7:34 PM, AnonymBruker said: Du vet dette ikke er realistisk, men lar følelsene ta overhånd. Du bestemmer selv om du skal mate disse tankene eller ikke. Få hjelp av helse dersom du ikke greier å slutte 🤗❤️ Anonymkode: 03fe4...66a Takk for støtten. Panikken kommer i bølger Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2023 #10 Del Skrevet 30. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Takk for støtten. Panikken kommer i bølger Anonymkode: a382f...b41 Når får du svar på prøvene dine? Anonymkode: f19ad...12a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #11 Del Skrevet 31. juli 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Når får du svar på prøvene dine? Anonymkode: f19ad...12a Vi har time om et par uker Anonymkode: a382f...b41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå