Gå til innhold

Mobilspill, har du noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurte på om det er noen her som har noen gode mobilspill de ville anbefalt? Det finnes jo mange bra, men mange er jo fulle av reklamer og diverse, som kan gjøre det litt kjedelig å spille. 

Mine anbefalinger (og de jeg er hekta på akkurat nå) er "You are hope" - som er et mobilspill laget etter pc-spillet one hour one life. Dette koster noen få kroner å kjøpe, men da har du det, og jeg vil si det er veldig verdt det. Det andre er "mindustry", som utrolig nok er gratis og uten reklamer. Ellers liker jeg også "bitlife" ganske godt. 

Har noen av dere noen mobilspill dere kunne anbefalt? :)

Anonymkode: 473ef...a6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Love you to bits og Monument spillene er helt fantastiske. 
Også har man Room spillene som er en miniversjon av pc-spillene

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller hovedsaklig type pusle med-spill som gardenscape osv, eller dress up spill.Av siste kategori er Time Princess veldig kul, du spiller gjennom mange forskjellige type historier. Alt fra ting basert på ekte personer (Marie Antoinette), eksisterende litteratur (Little Women, Phantom of the opera) til deres egne originale historier. Mange av de er skikkelig gode historier! (og noen er litt dårlige og noen har stått uferdige i to år). Jeg bruker ikke penger på det, men man kan gjøre det for å få ekstra klær og sånn selvfølgelig.

Av pusle-spill liker jeg det nye Angry Birds spillet veldig godt! Det er gratis, med mulighet for å se en reklame for å få en ekstra move om man ikke greier å fullføre nivået. Jeg spilte alle de originale angry birds spillene, og synes denne moderne versjonen er gøy.

Anonymkode: b83ea...56b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...