AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Plutselig så ble jeg så sinnsykt sliten. Jeg må ha en lur på dagtid for å komme meg igjennom dagen. Godt det er ferie. Andre som har det sånn? Føler det er litt tidlig for å være så utslitt. Jeg har slitt ned lavt blodtrykk, lavt jern og lav blodprosent hele graviditeten. Men nå er det egentlig blitt litt bedre så jeg skjønner ingen ting føler jeg er verdens verste mamma for treåringen. Orker ikke å sitte og leke på gulvet og slikt.. Anonymkode: dde02...0a6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Jeg var utslitt gjennom HELE graviditeten, bare det å ta ut av oppvaskmaskinen gjorde at jeg måtte legge meg på sofaen i et par timer. Takk og lov for at jeg ikke hadde andre barn å ta meg av. Blodtrykk og blodprøver var alt helt fint, jeg var bare fullstendig ferdig. Hadde vi hatt flere barn måtte bare samboeren min tatt i et ekstra tak. Anonymkode: ec9a1...645
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Er det så tidlig? Jeg kjenner folk som er så trøtte hele svangerskapet. Fra uke 7! Anonymkode: 49fb2...6c7
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Jeg startet graviditeten med å måtte ha 2- 3 lurer ila dagen. I 3. trimester hadde jeg «bare» 1. Disse var fullstendig nødvendig for å kunne fungere. Det er helt normalt å være trøtt og sliten - og ja, også på et helt annet nivå enn ellers. Anonymkode: d92fb...beb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå