Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plutselig så ble jeg så sinnsykt sliten. Jeg må ha en lur på dagtid for å komme meg igjennom dagen. Godt det er ferie. 
Andre som har det sånn? Føler det er litt tidlig for å være så utslitt. Jeg har slitt ned lavt blodtrykk, lavt jern og lav blodprosent hele graviditeten. Men nå er det egentlig blitt litt bedre så jeg skjønner ingen ting

føler jeg er verdens verste mamma for treåringen. Orker ikke å sitte og leke på gulvet og slikt..

Anonymkode: dde02...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utslitt gjennom HELE graviditeten, bare det å ta ut av oppvaskmaskinen gjorde at jeg måtte legge meg på sofaen i et par timer. Takk og lov for at jeg ikke hadde andre barn å ta meg av. Blodtrykk og blodprøver var alt helt fint, jeg var bare fullstendig ferdig. Hadde vi hatt flere barn måtte bare samboeren min tatt i et ekstra tak. 

Anonymkode: ec9a1...645

AnonymBruker
Skrevet

Er det så tidlig? Jeg kjenner folk som er så trøtte hele svangerskapet. Fra uke 7!

Anonymkode: 49fb2...6c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet graviditeten med å måtte ha 2- 3 lurer ila dagen. I 3. trimester hadde jeg «bare» 1. Disse var fullstendig nødvendig for å kunne fungere. Det er helt normalt å være trøtt og sliten - og ja, også på et helt annet nivå enn ellers.

Anonymkode: d92fb...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...