Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 Åhh, jeg har sååå lyst å kvele de folkene jeg har bestilt IP telefoni hos. Grr! Jeg bestilte for 5 uker siden og jeg har ikke hørt noe fra dem. Jeg har sendt dem 2 mailer, men ingen svar. Hvor useriøs går det an å bli?? Jeg sendte dem nå en mail og sa at de skal kansellere bestillingen min og jeg skal ha bekreftelse på det. Men jeg vet ikke om det hjelper siden de ikke har svart på de andre. Noen som vet hva jeg skal gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Er det lov å spørre hvor du har bestilt? For dette tyder på at de ikke vil ha kunder. Uansett antar jeg at du har bestilt på nettet? i så fall har du 14 dagers angrefrist som med alt annet. Så jeg tror nok det går greit.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Angrefristen gjelder for øvrig fra det tidspunktet du mottar varen/tjenesten (evt får beskjed om at ip-telefoniabonnementet er aktivert i ditt tilfelle). Dermed kan du alltid trekke deg fra avtalen før varen/tjenesten er levert, og 14 dager etterpå, så framt du har handlet utenfor fast salgssted. Du har med andre ord angrefrist på det du bestiller på nett/telefon/postordre, men ikke det du kjøper i butikken. Hvis leverandøren glemmer å gjøre deg oppmerksom på angrefristen blir den automatisk utvida fra 14 dager til 3 mnd.
Cupcake Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Hos oss tok det fryktelig lang tid før vi fikk internett og IP-telefon. Vi bestilte bredbånd med IP-telefon fra TelevoIP 10. mai ifjor, men pga. stor pågang fikk de ikke produsert nok "multibokser" som det heter, så vi fikk det ikke før 25. juli! Har vært fornøyde med de bortsett fra det da.
agbre Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg fikk boksen fra leverandøren en uke etter jeg bestilte. Var sikker på at det tok lengre tid. Nå bare venter jeg på overføring av gammelt nummer.
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #6 Skrevet 17. januar 2006 Er det lov å spørre hvor du har bestilt? For dette tyder på at de ikke vil ha kunder. Uansett antar jeg at du har bestilt på nettet? i så fall har du 14 dagers angrefrist som med alt annet. Så jeg tror nok det går greit. ← Jeg har bestilt noe som heter 2phone. Det er fra nettavisen/tv2. Jeg så i dag at de har begynt å reklamere mer for det produktet. Grrr!
Gjest gjest1 Skrevet 17. januar 2006 #7 Skrevet 17. januar 2006 Hos oss tok det fryktelig lang tid før vi fikk internett og IP-telefon. Vi bestilte bredbånd med IP-telefon fra TelevoIP 10. mai ifjor, men pga. stor pågang fikk de ikke produsert nok "multibokser" som det heter, så vi fikk det ikke før 25. juli! Har vært fornøyde med de bortsett fra det da. ← En ting er jo at det tar lang tid å få, det var jo jeg faktisk klar over. Men jeg synes det er rart at jeg aldri har fått en bekreftelse mail fra dem eller at de ikke svarer på mail...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå