AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Hei, min samboer (mann) susser fortsatt gutten sin på 8 år, på munnen. Er dette normalt? Syntes dere at gutten er for gammel, eller helt greit? bare nysgjerrig Anonymkode: 73b02...b8d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Har vel mer med egne grenser å gjøre, enn hva andre mener/gjør. Jeg har aldri kysset barna på munnen, ene og alene pga det ikke faller naturlig for meg, er for nære/intimt/personlig. Jeg gir heller mange klemmer, kysser på kinnet og viser nærhet og kjærlighet på andre måter. Om far og sønn begge synes det er greit, tenker jeg det er noe som er deres sak. Uansett om jeg, pga personlige preferanser, synes det er rart. Anonymkode: 4c48b...bac 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 jeg syns det er rart uansett hvilken alder det er Anonymkode: fe9a5...d6e 3
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Synes det var rart, men så ville ungen susse meg på munnen og det var helt ok. Så lenge det er på ungens premisser ser jeg ikke på det som noe rart.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Ser mange begynner å kysse barnet på munnen lenge før de er istand til å skjønne noe av det og velge selv om de ønsker, det er ikke greit. Tar ungen en dag selv initiativ, kan det være en annen sak. Anonymkode: 6dd29...ae1
seriousgirl Skrevet 27. juli 2023 #6 Skrevet 27. juli 2023 Jeg synes det er rart når folk kysser barna sine på munnen. Egentlig uansett alder, men enda rarere jo eldre ungen er, etter min mening:) K30
tutu11 Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 For meg er det helt naturlig å susse mine barn på munnen og jeg synes igjen det er rart at noen ville se på det som rart! Er en nuss, og helt likt som en klem eller suss på kinnet for min del. Jeg blir iallefall varm i hjertet når mannen susser barnet vårt, men det skjer sjeldent. Det bringer frem smil, latter og glede. Den dagen barnet viker unna eller viser tegn på at det ikke er ønsket så er det slutt på sussing og jeg får nøye meg med klemming. Nyter hvertfall alle koser jeg kan få frem til det😅
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Skrevet 27. juli 2023 Jeg hadde et enormt instinktivt behov for å susse dem på munnen da de var nyfødte, og et par uker frem i tid. Jeg mistenker at det har med overføring av bakterier å gjøre, for det var en helt sær trang jeg hadde. Etter denne perioden, da instinktet slapp taket, har jeg aldri susset dem på munnen. For meg blir det for intimt. Vi tar "eskimokyss" da, nesetipp mot nesetipp. Dette går på mine grenser, og min intimsone. Men jeg har jo sett at det er vanlig med suss på munnen selv I voksen alder i enkelte kulturer. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om dette Så lenge ingens intimitetsgrenser blir tråkka på. Anonymkode: 08911...c4e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde et enormt instinktivt behov for å susse dem på munnen da de var nyfødte, og et par uker frem i tid. Jeg mistenker at det har med overføring av bakterier å gjøre, for det var en helt sær trang jeg hadde. Etter denne perioden, da instinktet slapp taket, har jeg aldri susset dem på munnen. For meg blir det for intimt. Vi tar "eskimokyss" da, nesetipp mot nesetipp. Dette går på mine grenser, og min intimsone. Men jeg har jo sett at det er vanlig med suss på munnen selv I voksen alder i enkelte kulturer. Og jeg kunne ikke brydd meg mindre om dette Så lenge ingens intimitetsgrenser blir tråkka på. Anonymkode: 08911...c4e Du tenker på din intimsone, men i gen av de som nusser barnet på munnen fra de er små tenker på barnets intimsone. Det er invadering og "overgrep" før barnet selv kan ta stilling til det. Anonymkode: 6dd29...ae1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Skrevet 27. juli 2023 Jeg syns det er helt greit. Selv syns jeg det er det mest naturlig å kysse på kinnet og gi klemmer til barna mine men får nuss på munnen noen ganger også. Anonymkode: 362dd...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå