AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Skriver du først da? Og hvor lenge er for lenge? Altså, jeg mener når det har gått en uke eller lengre og ingen har skrevet noe. Hva skriver man da?! Anonymkode: cf277...970
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Om fyren er interessert nok ut fra bilder og bio, så skriver han. Om ikke så lar han kanskje matchen stå en stund, kanskje uker eller måneder, før han kan finne det for godt å skrive til plan-b matchene sine. Ok, kanskje er det ikke bestandig sånn, men ofte er det det 😛 Anonymkode: 77502...76d
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Om jeg sveiper og får opp «du har en match», mener jeg det er min jobb å skrive noe. Om han sveiper og får opp den meldingen for jeg allerede har likt personen, ja da mener jeg det er hans jobb, og om han ikke skriver noe så tenker jeg at han faktisk ikke var interessert i annet enn en match. Anonymkode: a5ca7...c3a 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Jeg pleier noen gang vente opp mot ett døgn. Men sjeldent mer enn noen timer. Det er like mye mitt ansvar å skrive først... Anonymkode: d89ae...3db 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Menn som ikke skriver er ikke interessert, da er du bare én av hundre stykker som han har sveipet til høyre. Ifølge en studie med 3600 Tinderbrukere er det jenter som er mest kresne når det kommer til sveiping. Studien viste at menn høyresveiper (altså trykker liker) på nesten 62 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper på 4,5 prosent av mennene. https://p3.no/dette-sier-tinder-profilen-din-om-deg/ Anonymkode: 2c9a9...708 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn som ikke skriver er ikke interessert, da er du bare én av hundre stykker som han har sveipet til høyre. Ifølge en studie med 3600 Tinderbrukere er det jenter som er mest kresne når det kommer til sveiping. Studien viste at menn høyresveiper (altså trykker liker) på nesten 62 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper på 4,5 prosent av mennene. https://p3.no/dette-sier-tinder-profilen-din-om-deg/ Anonymkode: 2c9a9...708 Ja det er dette jeg også tenker. Og derfor er jeg tilbakeholden med å skrive først. Og tenker at om han virkelig er gira så skriver han. Så skriver de ikke… jeg pleier bare å slette matchene når det har gått en viss tid.. Anonymkode: cf277...970 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja det er dette jeg også tenker. Og derfor er jeg tilbakeholden med å skrive først. Og tenker at om han virkelig er gira så skriver han. Så skriver de ikke… jeg pleier bare å slette matchene når det har gått en viss tid.. Anonymkode: cf277...970 Jeg tenker at hvis det er sistemann som sveiper som har ansvar for å skrive først. Noen som sletter matcher uten å skrive tolker jeg bare som useriøs, og noen som bare er ute etter å få mest mulig matcher uten å egentlig være interessert i de de matcher med... Anonymkode: d89ae...3db 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at hvis det er sistemann som sveiper som har ansvar for å skrive først. Noen som sletter matcher uten å skrive tolker jeg bare som useriøs, og noen som bare er ute etter å få mest mulig matcher uten å egentlig være interessert i de de matcher med... Anonymkode: d89ae...3db Men hva skriver man da? Etter en uke uten noen som skriver? Jeg husker ikke hvem som matcha først og sist. Trodde ikke det var en ting så har ikke akkurat memorisert hvem som var først Anonymkode: cf277...970
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 Realiteten er at menn tar utgangspunkt i at ingen er interesserte. Og det er jo slik, mer eller mindre. Om du ikke sender en melding, hvordan kan de da vite at du ikke er en av de uendelig mange som ikke er interessert? Anonymkode: f11f7...3e4 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 Med tanke på at mange menn sveiper alle kvinner til høyre, så skriver jeg ikke først, nei. Anonymkode: 591e4...f56
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg tenker at hvis det er sistemann som sveiper som har ansvar for å skrive først. Jada, det er en fin uskreven regel, hvis bare alle hadde lest den🤓 Min tanke, er at jeg ikke aner hvilke regler den andre har laget for seg selv, og dermed kan jeg kun styre hva jeg selv gjør. Det vil si at jeg sender melding, og kan med god samvittighet si; det var ikke min skyld at det ikke ble noe av det. Anonymkode: 63ce9...d1c 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #12 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Men hva skriver man da? Etter en uke uten noen som skriver? Jeg husker ikke hvem som matcha først og sist. Trodde ikke det var en ting så har ikke akkurat memorisert hvem som var først Anonymkode: cf277...970 Du merker jo det veldig lett hvis det dukker opp match i det du sveiper. Lg om du ikke husker hvem som matchet først, så har du kanskje nok matcher fra før? Hva med å starte med hei? Si noe om profilen hans, bildene, interessen? Skriv noe i samme retning som du selv vil høre....? Det er da virkelig ikke så vanskelig skrive den første setningen til en mann... Anonymkode: d89ae...3db
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #13 Skrevet 25. juli 2023 Har også ville tatt hvor mye du er interisert i mannen i betraktning. Om du føler en sterk tiltrekkning mot det han utrsåler i profilen sin, kanskje det er verdt det å skrive ført? Sånn selv om han kanskje ikke bryr seg, men hva om han gjør? Anonymkode: 40c87...875
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Med tanke på at mange menn sveiper alle kvinner til høyre, så skriver jeg ikke først, nei. Anonymkode: 591e4...f56 Samme her, skjer ikke. Anonymkode: e109a...486 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Har også ville tatt hvor mye du er interisert i mannen i betraktning. Om du føler en sterk tiltrekkning mot det han utrsåler i profilen sin, kanskje det er verdt det å skrive ført? Sånn selv om han kanskje ikke bryr seg, men hva om han gjør? Anonymkode: 40c87...875 Ja det har hendt jeg har skrevet først. Men så får man ikke svar eller de sletter deg og da får man en liten smekk på selvtilliten. Jeg er på ingen måte stygg, så jeg er ikke usikker på utseende (misforstå meg rett, jeg er ikke innbilsk heller) men jeg er ikke den tøffeste når det kommer til det motsatte kjønn så jeg våger ikke alltid skrive først, iallefall ikke til de jeg liker godt. Anonymkode: cf277...970 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 Jeg regner med du mener match og ikke bare at du trykker "liker"? Jeg synes den siste som "liker" og dermed skaper matchen bør skrive noe. Det du beskriver er like utbredt hos damer. Ingen damer jeg har matchet med skriver først. Samme hvem som matchet sist. Noen matcher. Jeg skriver noe hyggelig. De svarer ikke og etter noen dager sletter de matchen.. Rar oppførsel. Anonymkode: ebbcb...c95
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg regner med du mener match og ikke bare at du trykker "liker"? Jeg synes den siste som "liker" og dermed skaper matchen bør skrive noe. Det du beskriver er like utbredt hos damer. Ingen damer jeg har matchet med skriver først. Samme hvem som matchet sist. Noen matcher. Jeg skriver noe hyggelig. De svarer ikke og etter noen dager sletter de matchen.. Rar oppførsel. Anonymkode: ebbcb...c95 Ja mener match Syns også det er merkelig oppførsel.. men men. Er vel ikke noe å gjøre med. Anonymkode: cf277...970
norw Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Menn som ikke skriver er ikke interessert, da er du bare én av hundre stykker som han har sveipet til høyre. Ifølge en studie med 3600 Tinderbrukere er det jenter som er mest kresne når det kommer til sveiping. Studien viste at menn høyresveiper (altså trykker liker) på nesten 62 prosent av damene på Tinder, mens damene bare høyresveiper på 4,5 prosent av mennene. https://p3.no/dette-sier-tinder-profilen-din-om-deg/ Anonymkode: 2c9a9...708 Jeg kan være interessert selv om jeg ikke skriver. Nå har jeg 23 matcher som jeg ikke har skrevet med (som jeg egentlig kan slette). Hvis de skriver, skal jeg svare skikkelig og se hvordan det utvikler seg, men blir jo litt skeptisk når det tar en evighet før jeg får første mld. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 norw skrev (3 minutter siden): Jeg kan være interessert selv om jeg ikke skriver. Nå har jeg 23 matcher som jeg ikke har skrevet med (som jeg egentlig kan slette). Hvis de skriver, skal jeg svare skikkelig og se hvordan det utvikler seg, men blir jo litt skeptisk når det tar en evighet før jeg får første mld. Er liksom det jeg tenker også. Anonymkode: cf277...970
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja det er dette jeg også tenker. Og derfor er jeg tilbakeholden med å skrive først. Og tenker at om han virkelig er gira så skriver han. Så skriver de ikke… jeg pleier bare å slette matchene når det har gått en viss tid.. Anonymkode: cf277...970 Samme her. Kunne lett skrevet først jeg fordi jeg syns det kan være litt gøyalt å gå ut av komfortsonen, hender jeg plutselig bare melder noen og ber de på date. Men ikke på tinder rett og slett fordi det er bortkastet, om en fyr ikke skriver først vet jeg han ikke ønsker kontakt og det er det ikke noe poeng Anonymkode: 62cb8...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå