AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Hei. Noen som vet hvor en får kjøpt fersk fisk i Bergen? Anonymkode: 16956...df8
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Fjellskaal på Fisketorget. Anonymkode: 47812...394
Million Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Da jeg var liten solgte de både levende (og sløyet) fisk og krepsdyr på bryggekanten i sentrum. Husker jeg var der med mamma og kjøpte levende krabber eller torsk til middag. De har det ennå. Sikkert det som heter Fisketorget. Kjenner meg igjen på bilder, selv om jeg ikke har vært der på noen tiår. https://www.visitbergen.com/ting-a-gjore/fisketorget-i-bergen-p822253 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Jeg handler på Fjellskål. De har alltid "ukens fisk" så da er den ene fiskemiddagen i uka bestemt. Finne også ofte spennende saker som Skate og Makrellstørje. Følg dem på facebook. Ellers så var det vel en artikkel i ei avis hin dagen om at Lerøy på Galleriet hadde en fin fiskedisk. Anonymkode: 937f5...dae
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Million skrev (51 minutter siden): Da jeg var liten solgte de både levende (og sløyet) fisk og krepsdyr på bryggekanten i sentrum. Husker jeg var der med mamma og kjøpte levende krabber eller torsk til middag. De har det ennå. Sikkert det som heter Fisketorget. Kjenner meg igjen på bilder, selv om jeg ikke har vært der på noen tiår. https://www.visitbergen.com/ting-a-gjore/fisketorget-i-bergen-p822253 Fisketorget er dessverre blitt en overpriset turistfelle 😕 Anonymkode: 984ee...b30
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fisketorget er dessverre blitt en overpriset turistfelle 😕 Anonymkode: 984ee...b30 Jeg handler på Fjellskaal på Fisketorget (dvs Mathallen) flere ganger i uken, og nei, det er ingen turistfelle. Dyrt, ja, men best kvalitet og utvalg i byen. De fileterer all den ferske fisken selv, og det gjør stor forskjell. Hvis man derimot kjøper gatekjøkkenmat i bodene på andre siden så er det selvsagt turistfelle. Man må bare velge med litt omhu. Anonymkode: 47812...394 2
Mardina Skrevet 27. juli 2023 #7 Skrevet 27. juli 2023 På Fisketorget. Evt. fiskebutikken i Åsane. Men den kjenner jeg ikke så godt til. Men de har holdt åpent i årevis da 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå