Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Om du med det mener sånn idiotisk krukke med ingredienser i…? Så er det en møkkagave, som bare tar seg fint ut på bilder.

Du gir bort arbeid.

Nei, da er det mye hyggeligere å få faktisk ferdigbakte cookies! :)

Dessuten, så er det ingen gode oppskrifter hvor du heller alt sammen i en bolle. Du skal typisk røre smør og sukker sammen først, tilsette egg, før resten av det tørre.

Anonymkode: 0c7a9...770

Så enig. Hvem var den idioten som fant på det tullet der? Hadde gått rett i søpla hos meg.

• Liker 4
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 0.01):

Om du med det mener sånn idiotisk krukke med ingredienser i…? Så er det en møkkagave, som bare tar seg fint ut på bilder.

Du gir bort arbeid.

Nei, da er det mye hyggeligere å få faktisk ferdigbakte cookies! :)

Dessuten, så er det ingen gode oppskrifter hvor du heller alt sammen i en bolle. Du skal typisk røre smør og sukker sammen først, tilsette egg, før resten av det tørre.

Anonymkode: 0c7a9...770

Det var en sånn «idiotisk» krukke, ja. Og det ble selvfølgelig testet før det ble gitt bort. Funka som bare det 👍

Endret av FruN
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
FruN skrev (På 25.7.2023 den 15.10):

Jeg er bedt i bursdag 🥳 Og som de fleste andre, har ho/de det som trengs, og er selv glad i å gi hjemmelagde/konsumerbare gaver.

Jeg tenkte derfor å få tak i en flaske fra polet med et eller annet, og lage litt godsaker ved siden av.

Mulighetene er tacokrydder, pumpkin spice-krydder, lemon curd, mulig cookies. 

Har dere andre tips? 

Jeg bruker å lage

•Syltet rødløk

•Syltet chili

•Cashew eller mandelsmør

•Knekkebrød

• Bliss balls

Anonymkode: bb33d...6fe

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.7.2023 den 0.26):

Kan du ikke bare kjøpe et røkt og speket rådyrlår ? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=297590855 Hvis det er for dyrt spleis med noen venner. Blir en unik opplevelse! 

Anonymkode: 606d7...d6d

Dette 👆

Det er det eneste av spiselige gaver jeg faktisk hadde spist og ikke kastet eller gitt videre.

Anonymkode: a5135...48e

Skrevet

Mitt tips; ikke gi hjemmelagede gaver.

Anonymkode: dfc14...edc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...