AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg tok en graviditetstest uke 3+2 som viste to helt tydelige streker og ble veldig overrasket da jeg trudde det var for tidlig. Siden 3+0 har jeg hatt symptomer som ømme bryster og kvalme. Jeg ble overrasket da jeg har sett andre som sliter med å tolke testene sine fordi streken blir så svak og fordi det står ofte at man vanligvis ikke kjenner på symptomer så tidlig. Hva kan det bety? Har jeg mer hormon i kroppen enn hva som er normalt? Anonymkode: 84034...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 Sikker på at du ikke ble gravid i forrige syklus? At du er lengre på vei enn du tror? Anonymkode: 18760...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne87Rogaland Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Kanskje du hadde eggløsning tidligere enn antatt? Kanskje du venter tvillinger? Kanskje du bare produserer mye HCG? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikker på at du ikke ble gravid i forrige syklus? At du er lengre på vei enn du tror? Anonymkode: 18760...332 Shit, det hadde vært sprøtt! Men jeg hadde mensen som normalt og går ikke på p-piller Anonymkode: 84034...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 Kvinne87Rogaland skrev (2 timer siden): Kanskje du hadde eggløsning tidligere enn antatt? Kanskje du venter tvillinger? Kanskje du bare produserer mye HCG? Tvillinger Spennende! Anonymkode: 84034...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Del Skrevet 25. juli 2023 Det er veldig forskjellig fra person til person når testene slår ut og ulikt fra test til test hvor sensitive de er. Du kan jo også potensielt hatt eggløsning tidligere enn du tror. Men det er folk som får positiv 7-8 dager etter eggløsning. Jeg fikk positiv 11 dager etter. Anonymkode: de257...558 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Del Skrevet 25. juli 2023 Mest sannsynlig at du hadde eggløsning litt før du trodde, og at egget festet seg tidligere enn normalen. Et par dager gjør stor forskjell så tidlig. Om hcg-nivået fortsetter å være høyt kan det være flerlinger, eller bare høyt nivå uten noen forklaring. Om du allerede er kvalm før IKM så sender jeg deg styrke til resten av første trimester 😅😣 Anonymkode: d49bc...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Del Skrevet 25. juli 2023 Det betyr at du er gravid. Anonymkode: 95cae...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå