Gå til innhold

Mannen spør om jeg kunne dekket meg til??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ingenting, mannen min og jeg er på ferie med fammen, vi blir selvfølgelig tiltrukket av hverandre når vi er alene, og det er vanskelig å ikke kunne gjøre noe🙈🙈 Jeg forstår det er vanskeligere for menn, og at de har større behov (vi har vært vekke 1 mnd på ferie) lite privatliv & mulighet. Han spør om jeg kunne ha dekke meg til for han, så han ikke blir fristet, jeg & han er helt vanlige mennesker (ikke tro osv)  what??😂

Ja jeg trenger ikke å kle meg sexy, men å dekke seg til?? Hva mener han med det?? Jeg sa selvfølgelig nei, at det ville jeg ikke gjort (pga spørsmålet var dårlig formulert) nå er han fornærma og har gått ned til foreldrene mine og er med de, så nå kan jeg ikke prate med han om det, og hva i huleste skal jeg svare på det spørsmålet??😂😂

Anonymkode: eb1ab...bd4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det som et kompliment og finn et sted dere kan snike dere unna for en kjappis.

Anonymkode: 7c4dc...662

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dra lakenet av senga, lag en mega-hijab og dukk opp til kaffe nede hos foreldrene dine? 

Anonymkode: 00f92...b64

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Han får ta seg en runk på do, ikke mase om burka

Anonymkode: 88e89...9e7

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du har vel svanset rundt i bh osv da, og mannen blir frustrert av det? 😅 min blir også det, men han klarer å fikse problemet i dusjen selv hvis det er krise da. Jeg hadde vel neppe giddet å kle så veldig på meg kun pga det tror jeg.. 

Anonymkode: 8c617...0ee

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg skjønner ingenting, mannen min og jeg er på ferie med fammen, vi blir selvfølgelig tiltrukket av hverandre når vi er alene, og det er vanskelig å ikke kunne gjøre noe🙈🙈 Jeg forstår det er vanskeligere for menn, og at de har større behov (vi har vært vekke 1 mnd på ferie) lite privatliv & mulighet. Han spør om jeg kunne ha dekke meg til for han, så han ikke blir fristet, jeg & han er helt vanlige mennesker (ikke tro osv)  what??😂

Ja jeg trenger ikke å kle meg sexy, men å dekke seg til?? Hva mener han med det?? Jeg sa selvfølgelig nei, at det ville jeg ikke gjort (pga spørsmålet var dårlig formulert) nå er han fornærma og har gått ned til foreldrene mine og er med de, så nå kan jeg ikke prate med han om det, og hva i huleste skal jeg svare på det spørsmålet??😂😂

Hvorfor kan dere ikke gjøre noe? Deler dere soverom med familien? 

skjønner godt han blir frustrert om dere skal holde dere unna hverandre i over en mnd. 

Anonymkode: 195ae...df5

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dra lakenet av senga, lag en mega-hijab og dukk opp til kaffe nede hos foreldrene dine? 

Anonymkode: 00f92...b64

Hahahaha fader nå lo jeg godt 🤣

Anonymkode: 3597e...09e

• Liker 1
Skrevet

Herregud, så tåpelig.

• Liker 2
Skrevet

Bare svar at medmindre dere er på ferie i Saudi Arabia, så kan du faktisk gå i de klærne du vil selv.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enklere om han tar ansvar for egen kropp selv. Han kan bruke lange skjorter, knytte en genser rundt livet e.l., hvis han plages av å bli tent på egen kone...

Anonymkode: a0566...8a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fammen? 

Anonymkode: 31a69...583

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fammen? 

Var det er vanskelig ord, synes du? Du klarer ikke å forestille deg hva det betyr?

Anonymkode: ccbf6...03b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han brukte seg selv som unnskyldning, men egentlig syns du kler deg for utfordrene på familieferie?

Anonymkode: 3cb28...627

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde spurt han hva han mener med å dekke meg til, før jeg hadde svart nei. Jeg ville vært åpen for å komme til et kompromiss. Hadde tatt det som et kompliment, ja 😉

Anonymkode: 278c6...bbc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo sikkert en måte å si at du tenner han på? Altså litt spøkefullt ment og som et kompliment? 

Anonymkode: 88cbf...3ea

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Nei. Menn har ikke større eller villere behov enn kvinner. Menn er dårligere oppdratt enn kvinner. Av mødre og fedre som sier «vi forventer intet av deg. Du er bare en gutt.»

Hva enn du gjør: oppdra barna dine - gutter som jenter - til et bedre menneske enn din mann er. Og lær dem at absolutt alle voksne mennesker har akkurat like mye kontroll over sine følelser og handlinger. Nemlig full og absolutt kontroll. 

Anonymkode: 0381d...820

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Var det er vanskelig ord, synes du? Du klarer ikke å forestille deg hva det betyr?

Anonymkode: ccbf6...03b

Er det et ord for ektemann siden det er snakk om seksuellopphisselse da? Nei, jeg vet ikke, er det ikke lov å spørre uten å bli kalt dum? 

Skrevet

Og du er heeeeelt sikker på at dette ble sagt i fullt alvor, og ikke med et litt skøyeraktig glimt i øyet? Det kunne nemlig min mann fin ha gjort 😃

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om min kjæreste hadde sagt dette så hadde jeg tenkt at han flørtet. Gitt han en klem og spurt om han syns jeg er fin og så hadde vi klina litt. Men TS og co blir sure. Mange rare forhold der ute altså.

Anonymkode: 6e54b...22f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om min kjæreste hadde sagt dette så hadde jeg tenkt at han flørtet. Gitt han en klem og spurt om han syns jeg er fin og så hadde vi klina litt. Men TS og co blir sure. Mange rare forhold der ute altså.

Anonymkode: 6e54b...22f

Ja, det var akkurat dette jeg tenkte også 🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...