Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #1 Skrevet 16. januar 2006 har begynnt å ta møllers dobbel jeg nå for jeg er student og spiser lite fisk og ikke noe sunt... men er det egentlig vits i?`føler det blir litt fake...
Polluela Skrevet 16. januar 2006 #2 Skrevet 16. januar 2006 Ta det noen uker og se om du merker noen forskjell da? Det er jo garantert bedre enn ingen ting... Selv tar jeg Udo's choice som omega 3. Det er av planteoljer og kanskje hakket mer "autentisk". Veldig anerkjent merke iallfall.
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Selv tar jeg Udo's choice som omega 3. Det er av planteoljer og kanskje hakket mer "autentisk". ← Er ikke tran ganske så "autentisk", dvs direkte fra naturen da? Det komer jo så mye fancy vitamintilskudd som visstnok skal være bedre, men er ikke den gode gamle tranen bra nok? Mistenker at noen vil tjene penger her...
Polluela Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 (endret) Personlig har jeg større tro på planteoljer. Det er et anerkjent merke som ikke bare veggiser bruker, derfor nevnte jeg det. Hvis noen vil tjene penger, er det nok ikke den ene mer enn den andre. Har dessuten hørt at omega 3 piller kan gi alt for høy blødningstendens, men tror ikke dette gjelder de som ikke er fra fisk. Noen som vet? Menmen, sånne diskusjoner har vært før, jeg bare kom med en abefaling. Endret 16. januar 2006 av Badeand
Brunhilde Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Jeg bruker EyeQ - de sies å være bra. Udo's choice er vel sånn lavkarbogreie, er det ikke? Om det er bedre enn tran tviler jeg på. Jeg tror heller ikke det er dårligere enn tran. Men det er dyrere enn tran, det er temmelig sikkert.
Gjest Aloha Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Tran og multivitamintabletter er nok iallfall lurt å ta.