AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Hvis jeg skal steke 2 brett samtidig i ovnen, hva skal jeg sette den på da? På over og undervarme funker det ikke.. Skal jeg velge varmluft? Jeg er ikke så godt kjent med ovnen min. Ser ut som det er flere typer varmlufts funksjoner. Hvilken av de skal jeg velge? (Legger ved bilde). Og på hvilken rille skal jeg sette platene på? På den ene er det grønnsaker og poteter og på den andre er det kyllinglår Anonymkode: 04ff7...b6c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg skal steke 2 brett samtidig i ovnen, hva skal jeg sette den på da? På over og undervarme funker det ikke.. Skal jeg velge varmluft? Jeg er ikke så godt kjent med ovnen min. Ser ut som det er flere typer varmlufts funksjoner. Hvilken av de skal jeg velge? (Legger ved bilde). Og på hvilken rille skal jeg sette platene på? På den ene er det grønnsaker og poteter og på den andre er det kyllinglår Anonymkode: 04ff7...b6c Ts Anonymkode: 04ff7...b6c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Den ett hakk til høyre (med et viftesymbol med parantes rundt), jeg antar det er vanlig varmluft. Du kan sette det midt i ovnen. Anonymkode: 3527c...c4f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Ved flere brett må du bruke varmluft ja. Ville brukt den med varmluft og grill/overvarme(taggene over) og satt lårene øverst først, på nest øverste rille. Så ville jeg satt det andre nederst og byttet om mot slutten av steketiden. Blir kyllingen fort stekt, kan du gå over til vanlig overvarme. Anonymkode: 57843...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ved flere brett må du bruke varmluft ja. Ville brukt den med varmluft og grill/overvarme(taggene over) og satt lårene øverst først, på nest øverste rille. Så ville jeg satt det andre nederst og byttet om mot slutten av steketiden. Blir kyllingen fort stekt, kan du gå over til vanlig overvarme. Anonymkode: 57843...6c3 Takk Mener du denne? Anonymkode: 04ff7...b6c
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Takk Mener du denne? Anonymkode: 04ff7...b6c Ja, men prøv deg fram. Ikke sikkert det blir nok varme for det nederste brettet. Så kanskje du bør bruke bare varmluft først og varmluft med grill mot slutten Anonymkode: 57843...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 Legg kyllinglårene oppå potetene og grønnsakene og bruk vanlig over og undervarme. Anonymkode: e9347...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå