Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å komme meg videre etter at min mann bedro meg.

Han har lagt seg flatt, gjort alt riktig i ettertid og vi har gått i parterapi, men jeg klarer ikke å fortsette samlivet med han.

Jeg har de to i tankene mine daglig og det at hun er vår nabo gjør ikke saken bedre, fordi jeg er livredd for å møte på henne hver dag.

Han hadde ingen interesse av henne utenom det seksuelle, og det er vanskelig for meg å forstå, for hadde han vært forelsket i henne og ønsket å være med henne hadde det vært mer logisk for meg. 

Etter mange år sammen er jeg faktisk glad i han til tross for utroskapen, men jeg klarer ikke verken ha sex med han eller kysse han.

Har ikke lyst å flytte ut og bli singel, men kan ikke gå og irritere meg over han hele tiden og snakke om utroskapen.

Ønsker å bo for meg selv osv å se om ting blir bedre men da sier hadde forholdet er over.

Vet da faen hva jeg gjør 🙁

Anonymkode: e24f1...a36

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan begynne å ha perioder utenfor hjemmet for å få mer avstand. Feks soloferie eller besøke familien eller ei venninne.

Anonymkode: bfb13...6a1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du kan begynne å ha perioder utenfor hjemmet for å få mer avstand. Feks soloferie eller besøke familien eller ei venninne.

Dat har jeg hatt og det hjelper ikke noe særlig

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Forholdet er jo over. Du må bare forstå det. 

Anonymkode: a56fb...c88

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Dat har jeg hatt og det hjelper ikke noe særlig

Ts

Da må du flytte ut.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha flyttet ut. Har selv null toleranse for utroskap. Han har ødelagt tilliten og det kan man ikke fikse igjen. Synes du fortjener bedre, enn å bli behandlet på den måten. 

Anonymkode: 559ad...362

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lett å overse. Det er bare puling.

Anonymkode: 9d103...02a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lett å overse. Det er bare puling.

Det er løgner og bedrag.

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er løgner og bedrag.

Men en må ikke la slikt tull bety så mye for en. Da blir man fanget i en selvskapt elendighet.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Han fortalte ikke meg at han hadde vært utro, så det var jeg selv som fattet mistanke og oppdaget det, og det er den jævligste måten å finne det ut på.

• Liker 4
  • Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Huff da, for en lei situasjon å være i. Personlig tror jeg ikke jeg kunne gått videre etter utroskap. Jeg kunne nok tilgitt, og etter en tid gitt slipp på sorg og sinne ( for alle mennesker gjør feil, og jeg er ikke perfekt heller). Men jeg tror jeg hadde mistet den følelsen av tillit og fortrolighet som jeg anser som helt nødvendig for et godt samliv, og det er ikke noe man kan «tvinge» på plass igjen… Folk er veldig forskjellige, og mange forhold overlever utroskap - så det er kun deg som vet hva du kan leve med. Dersom du i utgangspunktet ønsker å fortsette, så gi det litt mer tid. Vær ærlig med partneren din om dette, at dette evt må bygges opp igjen, og at du ser anderledes på han nå enn før… Håper du får det bra, uansett hva du velger videre. 

Anonymkode: b3921...b24

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare flyttet ut. Har nulltoleranse for utroskap. Jeg gidder ikke bruke tid og energi på å tenke på om jeg kan stole på mannen. Hvis jeg ikke føler tillitt, er det ikke et forhold.

Anonymkode: 81f46...a8d

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men en må ikke la slikt tull bety så mye for en. Da blir man fanget i en selvskapt elendighet.

Alle bestemmer selv hva slags type forhold en vil være i. Om du vil date en løgner er det opp til deg.

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

*bedro

Anonymkode: 38fe9...2c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff da, for en lei situasjon å være i. Personlig tror jeg ikke jeg kunne gått videre etter utroskap. Jeg kunne nok tilgitt, og etter en tid gitt slipp på sorg og sinne ( for alle mennesker gjør feil, og jeg er ikke perfekt heller). Men jeg tror jeg hadde mistet den følelsen av tillit og fortrolighet som jeg anser som helt nødvendig for et godt samliv, og det er ikke noe man kan «tvinge» på plass igjen… Folk er veldig forskjellige, og mange forhold overlever utroskap - så det er kun deg som vet hva du kan leve med. Dersom du i utgangspunktet ønsker å fortsette, så gi det litt mer tid. Vær ærlig med partneren din om dette, at dette evt må bygges opp igjen, og at du ser anderledes på han nå enn før… Håper du får det bra, uansett hva du velger videre. 

Meg igjen - siterer meg selv her 🙈 Gikk glipp av at du skriver du ønsker pause - men han sier forholdet da er over? Det er ikke greit! Det er han som har begått et stort overtramp her, og han bør legge seg flat og gjøre det som trengs for å komme videre. Ble irritert på dine vegne her 😅 Jeg hadde gått. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tillit til han og tror ikke han gjør det igjen, men det er så ekkelt at han har hatt sex et par ganger med en annen dame.

Ts

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen - siterer meg selv her 🙈 Gikk glipp av at du skriver du ønsker pause - men han sier forholdet da er over? Det er ikke greit! Det er han som har begått et stort overtramp her, og han bør legge seg flat og gjøre det som trengs for å komme videre. Ble irritert på dine vegne her 😅 Jeg hadde gått. 

Jeg ønsker ikke akkurat pause men å bo alene

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Hva ønsker du da? Du kan så klart se tiden ann, og se om dere kan få det til å fungere. Jeg har vært der selv, prøvde men det gikk ikke.

Anonymkode: d478f...a7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts

Uansett. Du har et forslag til noe som kan hjelpe deg - det burde han godta. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Det er mannfolk som tenker sånn. Menn har sex uten å ha følelser, men slik er det ikke for oss damer. 

Anonymkode: 6a477...35d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...