AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Alt fra creepy dialoger til voldelige episoder, fortell hva det mest skremmende du har opplevd med en partner er. Du lurer på hvorfor jeg starter denne tråden? Fordi.... mine få måneder her på KG har jeg lest tråder og kommentarer som er mildt sagt forstyrrende (kvelertak mens barn ser på etc) og noen litt kleine men likevel creepy. Da tenkte jeg å samle alles erfaringer her, og forhåpentligvis blir det en langtlevende tråd hvor folk kanskje kan finne støttende ord så vel som lære noe, og sverge "oh man, jeg håper jeg aldri blir som den kjæresten!". Fint om man kan gjøre dette i en og samme tråd. Mer ryddig. Jeg kan tenke meg hvor vanskelig det kan være å dele dine opplevelser, så benytt deg gjerne av Anonym Bruker-funksjonen Anonymkode: 7b889...c6b
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Han hadde sex med min niese ( 13 år ) Anonymkode: aba97...8ec 2
Populært innlegg Elle Melle Skrevet 25. juli 2023 Populært innlegg #3 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han hadde sex med min niese ( 13 år ) Anonymkode: aba97...8ec Det heter ikke "å ha sex med" en 13-åring. Det kalles overgrep. 50 1 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 Populært innlegg #4 Skrevet 25. juli 2023 Min eks voldtok meg analt, etter at jeg i to år hadde tatt opp med ham at hans mas og press på analsex ødela vår seksuelle relasjon og min lyst på ham. Jeg likte i utgangspunktet å ha analsex innimellom, men slik som han maste om det og jevnlig prøvde å lure den inn i analen min flere ganger, og ikke ga seg med å mase og presse selv om jeg etterhvert ble rasende når han gjorde slikt, hadde det bare blitt noe veldig negativt for meg. Så voldtok han meg altså til slutt analt. La sine vel 100 kg oppå min 57 kg kropp, og bare tok seg til rette selv om jeg kjempet mot. Hadde ikke sjans på å få ham av, og der var så vondt at jeg gikk fullstendig i smertesjokk etterhvert. Skulle selvfølgelig ha gått mye tidligere, men han lovet hele tiden å slutte med mas og press på analsex, og jeg elsket ham. Voldtekten kalte han forøvrig "en liten feilvurdering ", og var knust fordi jeg gikk fra ham. Bare å tenke på den mannen gjør meg nå dårlig. Fem år sammen, og slik forferdelig avslutning. Fra å være den store kjærligheten til å være en fyr jeg ikke kan tenke på uten å føle meg dårlig. Anonymkode: 53127...1b7 63
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Min eks voldtok meg analt, etter at jeg i to år hadde tatt opp med ham at hans mas og press på analsex ødela vår seksuelle relasjon og min lyst på ham. Jeg likte i utgangspunktet å ha analsex innimellom, men slik som han maste om det og jevnlig prøvde å lure den inn i analen min flere ganger, og ikke ga seg med å mase og presse selv om jeg etterhvert ble rasende når han gjorde slikt, hadde det bare blitt noe veldig negativt for meg. Så voldtok han meg altså til slutt analt. La sine vel 100 kg oppå min 57 kg kropp, og bare tok seg til rette selv om jeg kjempet mot. Hadde ikke sjans på å få ham av, og der var så vondt at jeg gikk fullstendig i smertesjokk etterhvert. Skulle selvfølgelig ha gått mye tidligere, men han lovet hele tiden å slutte med mas og press på analsex, og jeg elsket ham. Voldtekten kalte han forøvrig "en liten feilvurdering ", og var knust fordi jeg gikk fra ham. Bare å tenke på den mannen gjør meg nå dårlig. Fem år sammen, og slik forferdelig avslutning. Fra å være den store kjærligheten til å være en fyr jeg ikke kan tenke på uten å føle meg dårlig. Anonymkode: 53127...1b7 Dette skal du ha stor respekt for å prate om når det gjør deg så vondt. Jeg beklager for det du erfarte med han, og jeg håper virkelig det går bedre med deg nå. Jeg håper også andre i denne tråden vil gi deg gode ord. Jeg håper virkelig han fikk straff (legalt). Igjen; jeg håper du har det bedre og ønsker deg god fremtid også AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Han hadde sex med min niese ( 13 år ) Anonymkode: aba97...8ec Forferdelig. Her igjen håper jeg at han fikk straff(?). Hvordan går det med niesen og hennes foreldre i dag? Anonymkode: 7b889...c6b 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har aldri opplevd noe skremmende av en partner. Av menn jeg ikke har hatt et forhold til (heller ikke sexuelt!), eller menn som jeg ikke en gang kjenner - det er en annen sak. Det jeg finner mest skremmende, det er at det ikke har vært noen hjelp å få fra politiet, tross årevis med stalking og trakassering, og bevis. Anonymkode: e3206...36b 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette skal du ha stor respekt for å prate om når det gjør deg så vondt. Jeg beklager for det du erfarte med han, og jeg håper virkelig det går bedre med deg nå. Jeg håper også andre i denne tråden vil gi deg gode ord. Jeg håper virkelig han fikk straff (legalt). Igjen; jeg håper du har det bedre og ønsker deg god fremtid også Forferdelig. Her igjen håper jeg at han fikk straff(?). Hvordan går det med niesen og hennes foreldre i dag? Anonymkode: 7b889...c6b Det ble henlagt...til tross for lange politiavhør. Det preget både henne og min familie dypt. Men jeg vet hun snakket sant 😪 ( detaljer hun har delt med meg mange år i etterkant ) Jeg har lovet henne rettferdighet. Før grava ( hans ) Anonymkode: aba97...8ec 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 Opplevde at eksmannen min som aldri før eller etter slo meg med en pute da han var fly forbannet fordi jeg provoserte han. Jeg fortjente det i utganspunktet da jeg var stygg med han, men jeg hadde baby på armen så det var på ingen måte greit. Etter det (eller før) var det aldri noe vold mellom oss, men jeg var i tvil lenge om jeg skulle bli hos han. Anonymkode: 7583f...cc5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det ble henlagt...til tross for lange politiavhør. Det preget både henne og min familie dypt. Men jeg vet hun snakket sant 😪 ( detaljer hun har delt med meg mange år i etterkant ) Jeg har lovet henne rettferdighet. Før grava ( hans ) Anonymkode: aba97...8ec Jeg er målløs. Jeg vet ikke helt hvordan denne legale delen fungerer, men uansett så er det hånende og trist når rettferdigheten ikke serier i en slik situasjon. Jeg beklager så mye. Jeg håper det går bedre med niesen og dere andre i dag AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Opplevde at eksmannen min som aldri før eller etter slo meg med en pute da han var fly forbannet fordi jeg provoserte han. Jeg fortjente det i utganspunktet da jeg var stygg med han, men jeg hadde baby på armen så det var på ingen måte greit. Etter det (eller før) var det aldri noe vold mellom oss, men jeg var i tvil lenge om jeg skulle bli hos han. Anonymkode: 7583f...cc5 Vi vet alle at raseri kan være vanskelig å kontrollere, men uansett må man ta omgivelsene og situasjonen i tanke før en reagerer. Ikke ålreit å sette et spedbarn i fare på den måten. Ble barnet truffet? Og kan jeg spør hvordan du reagerte og også hva som skjedde etterpå mellom dere? Er det riktig å si at du forlot ham fordi han hadde øhm.....uheldige sider ved sin karakter, for å si det mildt? Jeg er trådstarter btw, og jeg kommer til å vise brukernavnet mitt snart Anonymkode: 7b889...c6b 1
Hjelpsom Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 27 minutter siden, AnonymBruker said: Opplevde at eksmannen min som aldri før eller etter slo meg med en pute da han var fly forbannet fordi jeg provoserte han. Jeg fortjente det i utganspunktet da jeg var stygg med han, men jeg hadde baby på armen så det var på ingen måte greit. Etter det (eller før) var det aldri noe vold mellom oss, men jeg var i tvil lenge om jeg skulle bli hos han. Anonymkode: 7583f...cc5 Vel du er like "skyldig". Du provoserte jo fram noe, mens du hadde babyen på armen... Blir jo neste som "human shield". Han var tulling som slo med puten, og du var tulling som provoserte en person mens du bar på en baby. Men regner vel med at du har gått noen runder med deg selv og vi er jo alle mennesker som gjør feil og dumme ting i blant. 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 Da det virkelig gikk opp for meg at hun kunne gjøre absolutt hva som helst, så lenge det var til fordel for henne. Anonymkode: 18d8b...d5f 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #12 Skrevet 25. juli 2023 Anal voldtekt, min eks mot meg. Vi var i bruddfase etter hans utroskap(som jeg var villig til å se gjennom fingrene med, dum som et brød). Han ville ha sex og jeg var gladelig med. Trodde han hadde ombestemt seg og ville være med meg og datteren vår på under ett år. Med henne på rommet hadde vi sex, som endte med at han plutselig byttet hull. Jeg trakk meg unna og sa nei, han dro meg til seg igjen og fortsatte. Jeg forsøkte å rope, men han holdt meg for munnen. Jeg var også redd for å vekke babyen. Det var så vondt, blødde lenge og tok flere mnd før jeg kunne gå normalt på toalettet. Jeg flyttet ut og dette ble siste gang på våre 11 år sammen vi hadde sex. Kommer aldri til å tilgi han. Må dessverre omgås han jevnlig pga samvær. Anonymkode: 12bca...087 32
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #13 Skrevet 25. juli 2023 Hjelpsom skrev (15 minutter siden): Vel du er like "skyldig". Du provoserte jo fram noe, mens du hadde babyen på armen... Blir jo neste som "human shield". Han var tulling som slo med puten, og du var tulling som provoserte en person mens du bar på en baby. Men regner vel med at du har gått noen runder med deg selv og vi er jo alle mennesker som gjør feil og dumme ting i blant. Uansett hvor provosert man er, så forsvarer det ikke å bruke fysisk vold! Det finnes alltid en annen utvei. Anonymkode: 76599...e67 14 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anal voldtekt, min eks mot meg. Vi var i bruddfase etter hans utroskap(som jeg var villig til å se gjennom fingrene med, dum som et brød). Han ville ha sex og jeg var gladelig med. Trodde han hadde ombestemt seg og ville være med meg og datteren vår på under ett år. Med henne på rommet hadde vi sex, som endte med at han plutselig byttet hull. Jeg trakk meg unna og sa nei, han dro meg til seg igjen og fortsatte. Jeg forsøkte å rope, men han holdt meg for munnen. Jeg var også redd for å vekke babyen. Det var så vondt, blødde lenge og tok flere mnd før jeg kunne gå normalt på toalettet. Jeg flyttet ut og dette ble siste gang på våre 11 år sammen vi hadde sex. Kommer aldri til å tilgi han. Må dessverre omgås han jevnlig pga samvær. Anonymkode: 12bca...087 Og en seksualforbryter får lov å ha samvær med barnet ditt? Du trenger ikke være der, barnevernet burde, med tilsynsperson. Anonymkode: 780b7...bd8 3 1 8
Hjelpsom Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Uansett hvor provosert man er, så forsvarer det ikke å bruke fysisk vold! Det finnes alltid en annen utvei. Anonymkode: 76599...e67 Selvfølgelig! Men å provosere en annen person er heller ikke noe man bør/skal gjøre - der finnes det også andre måter. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 Min eks var involvert i en motorsykkelgjeng (Bandidos). Dette førte til at han har gjemt store mengder narkotika i min mors hage, han (vi) har blitt oppsøkt av fremmede på natten og blitt truet med machete (og han ble faktisk kidnappet til dagen etterpå), han har voldtatt meg flere ganger , tok ofte kvelertak på meg til jeg svimte av, osv... Ikke en bra fyr med andre ord. Når han havnet i fengsel for kidnapping/voldtekt/grov vold mot en mann som skyldte han penger så kom jeg meg endelig vekk. Anonymkode: 71bee...d1f 15
Gjest Drakensson Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 Hjelpsom skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig! Men å provosere en annen person er heller ikke noe man bør/skal gjøre - der finnes det også andre måter. Ikke ødelegg tråden min. Avslutt der
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 Hjelpsom skrev (2 timer siden): Vel du er like "skyldig". Du provoserte jo fram noe, mens du hadde babyen på armen... Blir jo neste som "human shield". Han var tulling som slo med puten, og du var tulling som provoserte en person mens du bar på en baby. Men regner vel med at du har gått noen runder med deg selv og vi er jo alle mennesker som gjør feil og dumme ting i blant. helt enig, men regnet med han skulle prate tilbake og ikke gå til angrep. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er målløs. Jeg vet ikke helt hvordan denne legale delen fungerer, men uansett så er det hånende og trist når rettferdigheten ikke serier i en slik situasjon. Jeg beklager så mye. Jeg håper det går bedre med niesen og dere andre i dag Vi vet alle at raseri kan være vanskelig å kontrollere, men uansett må man ta omgivelsene og situasjonen i tanke før en reagerer. Ikke ålreit å sette et spedbarn i fare på den måten. Ble barnet truffet? Og kan jeg spør hvordan du reagerte og også hva som skjedde etterpå mellom dere? Er det riktig å si at du forlot ham fordi han hadde øhm.....uheldige sider ved sin karakter, for å si det mildt? Jeg er trådstarter btw, og jeg kommer til å vise brukernavnet mitt snart Anonymkode: 7b889...c6b barnet ble ikke truffet nei, han slo meg på skulderen, men jeg ble redd fordi jeg visste ikke hvor han skulle treffe. Etterpå dro jeg derifra med barnet og overnattet hos min mor. Han ba om unnskyldning samme dag. Som sagt det skjedde aldri noe i nærheten. Ble skilt da barnet var 7 år. Da fikk jeg nok av gaming og lite interesse for familien sin. Anonymkode: 7583f...cc5
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ble henlagt...til tross for lange politiavhør. Det preget både henne og min familie dypt. Men jeg vet hun snakket sant 😪 ( detaljer hun har delt med meg mange år i etterkant ) Jeg har lovet henne rettferdighet. Før grava ( hans ) Anonymkode: aba97...8ec Hva? Mulig andre har opplevd det samme. Ganske trolig dessverre, men jeg som delte den erfaringen anmeldte dessverre ikke. Jeg orket det ikke. Tror ikke på at det er vits i å anmelde slikt dessverre. Ord mot ord, så blir det henlagt, og så er det den som ble voldtatt som liksom sitter igjen som en slags løgner. Nei jeg bare gikk. Eneste "hevn" jeg fikk var at da jeg traff på ham noen år senere, og han sa at han savnet meg og vårt fantastiske sexliv, da sa jeg akkurat hva jeg tenkte og mente om ham og vårt sexliv. Så rasende direkte og høylydt at jeg antar få i nærheten ikke forsto hva han hadde utsatt meg for. Jeg var så rasende og direkte sjokkett over at han, av alle, kunne si noe så dumt at jeg ikke tenkte over tid og sted, som var utenfor et populært utested. Bare sa i klartekst hva jeg tenkte og mente, og gikk derfra. Jeg ønsker og trenger ikke hevn heller. Vil bare slippe å se mannen igjen. Er inderlig glad for at han ikke er i mitt liv lenger, og at jeg nå har en partner som aldri ville utsette meg for slikt. Min mann ville ikke hatt noe som helst sex med meg med mindre det var ønsket av meg også. Han er, i motsetning til min eks, en skikkelig mann. Hadde jeg fått vite om at min eks var blitt voldtatt analt av en mann på 200 kr hadde jeg imidlertid tenkt at det var karma. "Ja nå vet du hvordan det føles!" Det skjer neppe, og det viktigste for meg er at jeg ikke trenger å ha den mannen i mitt liv. Det er uansett ingenting som kan gjøre opplevelsen ugjort. Anonymkode: 53127...1b7 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå