AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Pratet med en mann i 3 uker nå som jeg ble kjent med på tinder. Hadde avtale om å møtes i forrige uke og han avlyste i siste øyeblikk. Det etter å ha ignorert meg i ett døgn. Altså hele døgnet før vi skulle møtes. Endte opp med at jeg sa til han at siden han ikke er klar for å møtes så respekterer jeg det. At jeg ønsker han alt godt og at det uansett var hyggelig å bli kjent med han. Ender da opp med at han hadde håpet på en annen reaksjon fra meg. Jeg prøvde da å prate med han om dette men han valgte heller å ignorere meg igjen istede😅 Dagen etter, etter å ha ikke hørt noe mer fra han, slettet jeg han fra snap. Men tenkte ikke noe over tinder. Plutselig senere på dagen får jeg en melding på tinder hvor han skriver at jeg såret han ved å slette han på snap. så skrev han «legg meg til på snap igjen» « og slett tinder, fordi du er min» wtf😳 det må jo være ett ganske rødt 🚩 Eller hva tenker dere ? Anonymkode: 792c0...10f 4
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 For en manipulerende idiot. Slett ham fra Tinder så er du kvitt ham. Røde flagg overalt. Anonymkode: 30632...8ad 9 11
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Eiesyke før man har møttes? Ja, det er rødt flagg Anonymkode: 36612...4d3 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Du tilhører han Anonymkode: 134fd...95b 1 1
Drizzt Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pratet med en mann i 3 uker nå som jeg ble kjent med på tinder. Hadde avtale om å møtes i forrige uke og han avlyste i siste øyeblikk. Det etter å ha ignorert meg i ett døgn. Altså hele døgnet før vi skulle møtes. Endte opp med at jeg sa til han at siden han ikke er klar for å møtes så respekterer jeg det. At jeg ønsker han alt godt og at det uansett var hyggelig å bli kjent med han. Ender da opp med at han hadde håpet på en annen reaksjon fra meg. Jeg prøvde da å prate med han om dette men han valgte heller å ignorere meg igjen istede😅 Dagen etter, etter å ha ikke hørt noe mer fra han, slettet jeg han fra snap. Men tenkte ikke noe over tinder. Plutselig senere på dagen får jeg en melding på tinder hvor han skriver at jeg såret han ved å slette han på snap. så skrev han «legg meg til på snap igjen» « og slett tinder, fordi du er min» wtf😳 det må jo være ett ganske rødt 🚩 Eller hva tenker dere ? Anonymkode: 792c0...10f Jeg tenker at du bør slette ham fra alle steder og kutte kontakt helt. Kanskje være litt mer kritisk og forsiktig før du møter neste mann? Mange psykopater der ute og de fleste kan man avsløre ganske kjapt hvis man er litt obs. Ved første dårlig magefølelse og mistanke om at noe er galt, må du kutte kontakt og gå videre. 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 Han virker ikke helt smart nei. Anonymkode: ad9ce...b46 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 Han er sikkert en av de som sutrer over at han aldri får seg partner og ikke kan skjønne hvorfor 😅 Anonymkode: 03098...1af 3 2
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 Merkelig fyr. Er dere unge så kan dette bare være ung dumhet og uerfarenhet. Er han 30+ så er dette merkelig.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 Han der er ikke helt frisk Anonymkode: 7c9e2...251 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 Altså…. Hva tror du selv egentlig? Anonymkode: f04b7...941 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 En psykopat er vel ikke så dum, og kontrollerer deg så tidlig. Han her virker som en tilbakestående drittsekk, som er kontrollerende og eiersyk. Han bruker ignorerig for å manipulere deg, for å få en reaksjon fra deg. Han ville vel at du skulle bli skikkelig lei deg,og trygle og be om at han skal svare. Fordi da hadde han fått en slags makt over deg. Ignorerer deg når du prøver å prate om det. Denne fyren er ikke god. Bra du fant ut av det tidlig Anonymkode: f8a36...734 4 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #12 Skrevet 25. juli 2023 Heter han Svein? Uansett - slett og blokker over alt. Håper han ikke oppsøker deg på annen måte. Anonymkode: 16993...5dc 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #13 Skrevet 25. juli 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: wtf😳 det må jo være ett ganske rødt 🚩 Eller hva tenker dere ? Anonymkode: 792c0...10f Jeg tenker at det burde være mulig å kjenne igjen røde flagg uten å spørre om råd i et ekkokammer, som tråder som dette naturlig nok blir. Anonymkode: 91bfb...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #14 Skrevet 25. juli 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Heter han Svein? Anonymkode: 16993...5dc Krogstad??? Anonymkode: 38f58...fcf 1
AllahBallah Skrevet 25. juli 2023 #15 Skrevet 25. juli 2023 Høres ut som en av de «behandle dama som dritt, så får hun lyst på deg»-gutta. Bare å holde seg unna. Si ifra tydelig «Sånn her umoden oppførsel gidder jeg ikke», og ikke prat mer med ham 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #16 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En psykopat er vel ikke så dum, og kontrollerer deg så tidlig. Han her virker som en tilbakestående drittsekk, som er kontrollerende og eiersyk. Han bruker ignorerig for å manipulere deg, for å få en reaksjon fra deg. Han ville vel at du skulle bli skikkelig lei deg,og trygle og be om at han skal svare. Fordi da hadde han fått en slags makt over deg. Ignorerer deg når du prøver å prate om det. Denne fyren er ikke god. Bra du fant ut av det tidlig Anonymkode: f8a36...734 Takk for svar. Jeg var fanget i en psykopatsklør i 7 år og gått gjennom helvete. Er heldigvis 100 erfaringer rikere nå😅 med denne mannen klarte jeg ikke helt å sette fingeren på om han bare er sensitiv, at han fikk kalde føtter før vi skulle møtes eller om han er en manipulerende drittsekk. Det er som du sier, at de er jo ikke sånn kontrollerende så tidlig. Det er jo senere de blir sånn, når de HAR deg. Men han her virker ustabil uansett. ts Anonymkode: 792c0...10f 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #17 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar. Jeg var fanget i en psykopatsklør i 7 år og gått gjennom helvete. Er heldigvis 100 erfaringer rikere nå😅 med denne mannen klarte jeg ikke helt å sette fingeren på om han bare er sensitiv, at han fikk kalde føtter før vi skulle møtes eller om han er en manipulerende drittsekk. Det er som du sier, at de er jo ikke sånn kontrollerende så tidlig. Det er jo senere de blir sånn, når de HAR deg. Men han her virker ustabil uansett. ts Anonymkode: 792c0...10f Ustabil til tusen, noe sånt blir det bare trøbbel å blande seg inn i. Hadde slettet og blokkert uten å gi ham noen forklaring på hvorfor. Mulighet til å forklare seg = mulighet til å manipulere deg. Anonymkode: cc17b...160 1 1
AllahBallah Skrevet 25. juli 2023 #18 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for svar. Jeg var fanget i en psykopatsklør i 7 år og gått gjennom helvete. Er heldigvis 100 erfaringer rikere nå😅 med denne mannen klarte jeg ikke helt å sette fingeren på om han bare er sensitiv, at han fikk kalde føtter før vi skulle møtes eller om han er en manipulerende drittsekk. Det er som du sier, at de er jo ikke sånn kontrollerende så tidlig. Det er jo senere de blir sånn, når de HAR deg. Men han her virker ustabil uansett. ts Anonymkode: 792c0...10f Han er jo manipulerende drittsekk. Ikke bare trekker han seg unna dagen før dere møtes, men han har også forventninger til hvordan du skal reagere på det! Ble du ikke lei deg nok? Gråt du ikke høyt nok av smerte? Ble du ikke såret nok? Ta deg sammen kvinne! Du skal blø for denne mannen! Først da har du vist deg verdig denne herligheten!! 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #19 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Pratet med en mann i 3 uker nå som jeg ble kjent med på tinder. Hadde avtale om å møtes i forrige uke og han avlyste i siste øyeblikk. Det etter å ha ignorert meg i ett døgn. Altså hele døgnet før vi skulle møtes. Endte opp med at jeg sa til han at siden han ikke er klar for å møtes så respekterer jeg det. At jeg ønsker han alt godt og at det uansett var hyggelig å bli kjent med han. Ender da opp med at han hadde håpet på en annen reaksjon fra meg. Jeg prøvde da å prate med han om dette men han valgte heller å ignorere meg igjen istede😅 Dagen etter, etter å ha ikke hørt noe mer fra han, slettet jeg han fra snap. Men tenkte ikke noe over tinder. Plutselig senere på dagen får jeg en melding på tinder hvor han skriver at jeg såret han ved å slette han på snap. så skrev han «legg meg til på snap igjen» « og slett tinder, fordi du er min» wtf😳 det må jo være ett ganske rødt 🚩 Eller hva tenker dere ? Anonymkode: 792c0...10f Gærning😳😳😳 og uansett hva som er grunnen; om han er gærn eller bare ikke kan kommunisere. Vil du ha en slik i ditt liv? Anonymkode: 67147...b23 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #20 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Han er sikkert en av de som sutrer over at han aldri får seg partner og ikke kan skjønne hvorfor 😅 Anonymkode: 03098...1af Men han er jo såååå snill skal vite Anonymkode: 17c3b...1eb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå