Gå til innhold

Menn som bruker dildo på seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjæresten min bruker regelmessig dildo og buttpluger på seg selv når han onanerer. Dette er noe han ikke ønsker å snakke om eller involvere i vårt sexliv, han synes det er flaut og skammer seg litt. Tror han føler det er litt mindre maskulint.

Han holder på med dette veldig ofte, flere ganger i uken. Noen av dildoene er "naturtro" med baller og blodårer, men har andre farger. Sikkert dumt spørsmål, men siden han liker dette så godt får han ikke da etterhvert lyst på en ekte penis der oppe? Selv bruker jeg inn i mellom dildo, men jeg liker jo aller best "ekte vare".

Jeg vil naturligvis ikke spørre han, siden dette er et ikke-tema for han. I starten av forholdet vårt holdt han det hemmelig. Jeg har spurt han om han ønsker at jeg skal "hjelpe" til, men det vil han ikke. 

Anonymkode: c05cd...a67

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1699329-menn-som-bruker-dildo-p%C3%A5-seg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kjæresten min bruker regelmessig dildo og buttpluger på seg selv når han onanerer. Dette er noe han ikke ønsker å snakke om eller involvere i vårt sexliv, han synes det er flaut og skammer seg litt. Tror han føler det er litt mindre maskulint.

Han holder på med dette veldig ofte, flere ganger i uken. Noen av dildoene er "naturtro" med baller og blodårer, men har andre farger. Sikkert dumt spørsmål, men siden han liker dette så godt får han ikke da etterhvert lyst på en ekte penis der oppe? Selv bruker jeg inn i mellom dildo, men jeg liker jo aller best "ekte vare".

Jeg vil naturligvis ikke spørre han, siden dette er et ikke-tema for han. I starten av forholdet vårt holdt han det hemmelig. Jeg har spurt han om han ønsker at jeg skal "hjelpe" til, men det vil han ikke. 

Anonymkode: c05cd...a67

Jeg kan bruke buttplugs, men aldri i livet om jeg ville gjort noe som helst seksuelt med en mann, det er aldri i tankene, så det trenger ikke være at han har noen homofile følelser av den grunn, men det finner du vel ikke ut av uten å prate med han 

Anonymkode: 4b439...eb1

• Liker 7
  • Nyttig 1

Annonse

AnonymBruker

Wow. Ikke mange steder du finner så mye fordommer samlet på et sted. Ikke rart fyren ikke vil inkludere det i deres felles sexliv med sånne holdninger.

Kona kan av og til ta meg bak, men jeg kunne aldri gjort det mann, siden jeg ikke er homofil. Det ene har ikke noe med det andre å gjøre.

Det er omtrent like teit som å påstå at homofile som ikke har analsex (det et mange av de) ikke er «ekte» homoer.

Anonymkode: a7371...18a

• Liker 19
  • Nyttig 5
AnonymBruker

Da har han funnet punktet, det er visst helt fantastisk den kombinasjonen der. Ikke noe mer at han liker sterke orgasmer. Kanskje etterhvert om du er komfortabel så kan du bli med, men det er vell om du også er komfortabel med det selvfølgelig. Ville ikke lagt så mye i det, om han er bi så er han fortsatt sammen med deg.

Anonymkode: 61fa2...89b

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan bruke buttplugs, men aldri i livet om jeg ville gjort noe som helst seksuelt med en mann, det er aldri i tankene, så det trenger ikke være at han har noen homofile følelser av den grunn, men det finner du vel ikke ut av uten å prate med han 

Hva om å gjøre det med en søt kvinneaktig shemale? Det er mange spesielt i Thailand som ser helt likt kvinner bortsett fra en liten overraskelse... 🫢

Anonymkode: 2ddcb...f25

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva om å gjøre det med en søt kvinneaktig shemale? Det er mange spesielt i Thailand som ser helt likt kvinner bortsett fra en liten overraskelse... 🫢

Anonymkode: 2ddcb...f25

Uaktuelt, tenner kun på kvinner, tenner ikke på kuk på noen som helst måte selv om jeg liker stimuli av prostata 

• Liker 7
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Wow. Ikke mange steder du finner så mye fordommer samlet på et sted. Ikke rart fyren ikke vil inkludere det i deres felles sexliv med sånne holdninger.

Kona kan av og til ta meg bak, men jeg kunne aldri gjort det mann, siden jeg ikke er homofil. Det ene har ikke noe med det andre å gjøre.

Det er omtrent like teit som å påstå at homofile som ikke har analsex (det et mange av de) ikke er «ekte» homoer.

Men hva har det med å gjøre da? Hvorfor vil du at dama skal gjøre sånt på deg?

Anonymkode: f599a...dce

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Må sexpreferanser tvinges på folk?

Anonymkode: a0777...db0

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker

Der er ikke uvanlig at menn bruker ting i rumpa. Det er jo digg. Har ikke noe med legning å gjøre. 

Jeg, som er kvinne, har brukt plugger på mannlig partner mange ganger. Synes ikke det er noe rart eller spesielt med det. Har ikke hatt noe med om de er homo eller hetero å gjøre...

Der er mulig å få plugger som er utformet mer nøytralt. Hvis det er viktig for han at det ser ut som en penis, så er det kanskje noe mer bak. Men mange dildoer er utformet sånn uten at det må ligge noe mer bak. Spiller ingen rolle for meg om det er en lilla plugg eller noe som etterligner en penis, det er jo formen som teller. 

Anonymkode: 94691...756

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker

Det er ganske spesielt at mange her ser ut til å tro at han må være homofil. Men han liker altså TS som er kvinne. Om han i tillegg egentlig kunne tenke seg å ha sex med menn så betyr det ikke at han er homofil. Er det virkelig ingen som har hørt om biseksualitet her inne eller? 

Anonymkode: bc281...14c

• Liker 4
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han har nok lyst til å få en ekte penis opp der ellers hadde han ikke brukt dildoer og buttpluggs, MEN om han faktisk gjør det er en annen sak.

Skriver du det der for å provosere eller er du bare så dum?

• Liker 2
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han har nok lyst til å få en ekte penis opp der ellers hadde han ikke brukt dildoer og buttpluggs, MEN om han faktisk gjør det er en annen sak.

Trenger ikke å være sånn. Å få orgasme mens prostata stimuleres gir en enorm orgasme. 

• Hjerte 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...