AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Sønnen min skal starte på SFO 1. August. Han kjenner kanskje noen av barna der, men ikke mange. Jeg vet ikke om noen som skal starte på SFO denne datoen, men vil tro noen fra barnehagen hans er der. Men alle voksne er jo nye, stedet er nytt også selvfølgelig. Jeg og mannen min skal være med første dagen. Vet ikke helt hva som skal skje. Han er en trygg gutt, men vi leverer han vel ikke, sier hadet og går? Har ordnet meg fri 2. og 3. August også. Tenkte han skulle ha korte dager. 4. August (dag fire på SFO) er det meningen jeg skal jobbe seks timer, så går en times tid til kjøring. Mannen kan ikke hente eller levere denne dagen. Tror dere det går greit? Hvordan gikk oppstart for dere? Hadde barnet en uke med veldig korte dager, hvor en av dere hadde fri? Er så usikker. Anonymkode: 56015...13e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Vi leverte, var der i noen få minutter så dro vi. Gikk helt fint. Anonymkode: 2b136...af5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi leverte, var der i noen få minutter så dro vi. Gikk helt fint. Anonymkode: 2b136...af5 Også var h*n der i fra typ 08 - 16? 🤔 Anonymkode: 56015...13e
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 våre begynte rundt 1. august, vi var der kun en kort stund. Eldste kjente kun 3-4 som skulle gå på samme skole, ingen i nabolaget så usikkert om de fra barnehagen begynte på SFO. Gikk helt fint 8-16. Ikke overfør egne bekymringer. Anonymkode: 5cab1...c68
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Jeg var der kanskje en halvtimes tid første dagen, også dro jeg. Han var der kanskje 9-14 første dagen. Gikk helt fint. 😊 Anonymkode: 2039b...d5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå