Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Wow

Endret av Lilleiskaffe
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå fra han om du synes han er så ekkel.

Anonymkode: 1e572...dab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke guilte ham til å slutte eller snuse mindre. Umulig. Man klarer kun å snuse mindre om man virkelig ønsker det selv. Ikke fordi man «burde»
Med mindre han selv ønsker å slutte/trappe ned må du velge om du vil ta ham som han er, eller om du vil gå videre. Ditt valg. 

Anonymkode: 0e502...235

AnonymBruker
Skrevet

Han prøvde sikkert å dempe inntrykket av hvor mye han snuser i starten, for å gi best mulig inntrykk av seg selv. Mange vet jo selv at det er nasty og vil ikke vise seg sånn til en mulig kjæreste... det er jo uattraktivt...

Skjønner deg godt, det er en skikkelig ekkel uvane. Nå som det er sommer vil han sikkert kose seg ekstra, og da tar det av. Eller han tenker at nå har du uansett sett det, så da kan han like godt ta det helt ut og snuse akkurat når han har lyst til det. Som for mange snusere betyr hele tiden...

Anbefaler at du viser ham tråden du skrev sånn at han skjønner alvoret. At dette faktisk endrer ditt syn på ham og at det har faktiske konsekvenser (mindre kos, kyssing osv). Og at dere snakker om mulighetene for at han slutter. Er han villig til det? Motivert? Å redusere snusing har jeg ikke tro på. Må slutte rett og slett. Ellers kommer han til å gå rundt irritert fordi han må holde tilbake mens han egentlig har abstinenser...

Jeg skjønner også ham godt, for jeg har selv snust i mange år. Det er veldig vanskelig å slutte, men det er verdt det. Og skjønner godt at du synes det er nasty, for det er det...

Anonymkode: fa274...8ba

AnonymBruker
Skrevet

Du bør gå fra han hvis du synes snus er så ekkelt.

Anonymkode: 49683...e73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...