AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #1 Skrevet 25. juli 2023 Før jeg møtte kjæresten min, har jeg vært en som tenkte at kyssing og fysisk kontakt var litt kleint og at sex var oppskrytt og ekkelt. Men da jeg møtte kjæresten så var alt jeg ville å kysse, holde hender, ligge tett inntil i senga. Og så begynte jeg å elske sex også. Det er så ulikt meg, og nå kjenner jeg til og med på at jeg savner kyss og sex om det går noen dager mellom hver gang. Han er en flott mann og selv om det er gått mer enn tre år, kjenner jeg på en intens forelskelse. Han er nok mer «normal» i følelseslivet og er ikke like intenst forelska som meg, men jeg er så overrasket over meg selv for hadde aldri sett for meg at jeg skulle føle en sånn forelskelse som man leser om og ser på film. Jeg var 38 da vi møttes, så langt fra tenåring men likevel føler jeg meg ofte som en sammen med han. Det er ikke mulig for meg å kysse for mye, ikke mulig å få nok sex med han, blir aldri lei, synes ikke sex er ekkelt lenger men heller fint, vakkert. Føler ikke på at jeg må vaske meg i dusjen etterpå heller, sovner heller tett inntil ham istedet. Alt er bare helt annerledes fordi det er han. Anonymkode: 0c9f8...318 3
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Det er da ikke unormalt! Bare en veldig fin ting. ❤️ Noen har mer intense følelsesliv som du nevner. Jeg har nok også vært mer intenst forelsket enn kjæresten min, men det gjør meg ingenting så lenge jeg ikke er i tvil om at han elsker meg. Anonymkode: e4472...0aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Høres ut som du er skikkelig forelsket, men det er ikke unormalt. Nyt❤️ Anonymkode: 73eeb...c0b 2
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Det er da ikke unormalt! Bare en veldig fin ting. ❤️ Noen har mer intense følelsesliv som du nevner. Jeg har nok også vært mer intenst forelsket enn kjæresten min, men det gjør meg ingenting så lenge jeg ikke er i tvil om at han elsker meg. Anonymkode: e4472...0aa Føler det sånn jeg også; helt ok at jeg er mer intenst forelska, fordi han stadig sier og viser at han elsker meg. Anonymkode: 0c9f8...318
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Vi har det på akkurat samme måte, sååå deilig, nyt ❤️ Er i 40 åra begge to 😊 Anonymkode: 1e2d7...d98 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå