norw Skrevet 25. juli 2023 #1 Del Skrevet 25. juli 2023 De fleste vet vel hvor dårlig avis Dagbladet har blitt, men hva er dette for noe? Kommentarfelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest theTitanic Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 Hva er problemet? Hva Hanvold angår så fikk han som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Karma? Anonymkode: 2b77f...64c 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Sjelden jeg blir glad av å høre om andres lidelse, men det finnes hederlige unntak. Anyway, Dagbladet har blitt dagspressens svar på Se&Hør, så de kan nok sikkert synke enda lavere skal du se. Anonymkode: e9207...402 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 norw skrev (56 minutter siden): De fleste vet vel hvor dårlig avis Dagbladet har blitt, men hva er dette for noe? Kommentarfelt? Det er vanlig med kommentarfelt på facebook. Det er stengt for flere kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Del Skrevet 25. juli 2023 Hanvold er en notorisk svindler. Anonymkode: 0ebc7...f91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2023 Ok, ingen som skjønner dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 25. juli 2023 #8 Del Skrevet 25. juli 2023 norw skrev (7 minutter siden): Ok, ingen som skjønner dette. Jeg regner med at du sikter til reklamen for Fjordkraft? Hanvold har tidligere kommet med uttalelser om å gi penger til Visjon Norge og la Gud ta hånd om strømregningen https://www.nrk.no/osloogviken/visjon-norge-ber-folk-gi-av-sitt-hjerte-_-sier-at-gud-fikser-stromregningen-1.15764297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 25. juli 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 25. juli 2023 Kniv & gaffel skrev (9 minutter siden): Jeg regner med at du sikter til reklamen for Fjordkraft? Hanvold har tidligere kommet med uttalelser om å gi penger til Visjon Norge og la Gud ta hånd om strømregningen https://www.nrk.no/osloogviken/visjon-norge-ber-folk-gi-av-sitt-hjerte-_-sier-at-gud-fikser-stromregningen-1.15764297 Nei, at det er kommentarfelt på Hanevold. Alle vet hva som kommer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 25. juli 2023 #10 Del Skrevet 25. juli 2023 norw skrev (1 minutt siden): Nei, at det er kommentarfelt på Hanevold. Alle vet hva som kommer der. Ok, takk for oppklaring. Jeg så et innlegg om Hanvold på Facebook uten kommentarfelt, men mulig det var VG eller annen nettavis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 25. juli 2023 #11 Del Skrevet 25. juli 2023 Folk må seriøst slutte å lese, like og klikke inne på Dagbladet. En større møkkaavis finner du ikke. De elsker å provosere og skape seg små "sjokk"-nyheter med klikk-overskrifter bare for å få oppmerksomhet. Og jo mer oppmerksomhet jo mer tjener de. At alt legges ut med åpent kommentarfelt, som de gjerne må moderere ihjel og lukke etterhvert, er også helt normalt. Imellomtiden har de oppnådd det de ønsket: oppmerksomhet og engasjement rundt sin plattform. På bekostning av det det skrives om. Null hensyn taes på veien til oppmerksomhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tregutter Skrevet 25. juli 2023 #12 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg synes de fleste medier går over lik (nesten bokstavelig talt) for å få klikk og oppmerksomhet. I går leste jeg, i lokalavisa på nett, om en dødsulykke i trafikken. Nederst sto det ca: Hvis du har film eller bilder av hendelsen, så tips oss/ ta kontakt. Altså - hva?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå