Gå til innhold

Dagbladet, hvor lavt kan dere synke?

norw

Anbefalte innlegg

De fleste vet vel hvor dårlig avis Dagbladet har blitt, men hva er dette for noe? Kommentarfelt? 

Screenshot_20230725-061849.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sjelden jeg blir glad av å høre om andres lidelse, men det finnes hederlige unntak.

Anyway, Dagbladet har blitt dagspressens svar på Se&Hør, så de kan nok sikkert synke enda lavere skal du se.

Anonymkode: e9207...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
norw skrev (56 minutter siden):

De fleste vet vel hvor dårlig avis Dagbladet har blitt, men hva er dette for noe? Kommentarfelt? 

Det er vanlig med kommentarfelt på facebook. Det er stengt for flere kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hanvold er en notorisk svindler. 

Anonymkode: 0ebc7...f91

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

norw skrev (7 minutter siden):

Ok, ingen som skjønner dette.

Jeg regner med at du sikter til reklamen for Fjordkraft?  

Hanvold har tidligere kommet med uttalelser om å gi penger til Visjon Norge og la Gud ta hånd om strømregningen

https://www.nrk.no/osloogviken/visjon-norge-ber-folk-gi-av-sitt-hjerte-_-sier-at-gud-fikser-stromregningen-1.15764297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (9 minutter siden):

Jeg regner med at du sikter til reklamen for Fjordkraft?  

Hanvold har tidligere kommet med uttalelser om å gi penger til Visjon Norge og la Gud ta hånd om strømregningen

https://www.nrk.no/osloogviken/visjon-norge-ber-folk-gi-av-sitt-hjerte-_-sier-at-gud-fikser-stromregningen-1.15764297

Nei, at det er kommentarfelt på Hanevold. Alle vet hva som kommer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Nei, at det er kommentarfelt på Hanevold. Alle vet hva som kommer der.

Ok, takk for oppklaring. 

Jeg så et innlegg om Hanvold på Facebook uten kommentarfelt, men mulig det var VG eller annen nettavis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må seriøst slutte å lese, like og klikke inne på Dagbladet. En større møkkaavis finner du ikke. De elsker å provosere og skape seg små "sjokk"-nyheter med klikk-overskrifter bare for å få oppmerksomhet. Og jo mer oppmerksomhet jo mer tjener de. At alt legges ut med åpent kommentarfelt, som de gjerne må moderere ihjel og lukke etterhvert, er også helt normalt. Imellomtiden har de oppnådd det de ønsket: oppmerksomhet og engasjement rundt sin plattform. På bekostning av det det skrives om. 

Null hensyn taes på veien til oppmerksomhet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de fleste medier går over lik (nesten bokstavelig talt) for å få klikk og oppmerksomhet. I går leste jeg, i lokalavisa på nett, om en dødsulykke i trafikken. Nederst sto det ca: Hvis du har film eller bilder av hendelsen, så tips oss/ ta kontakt. Altså - hva?! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...