Gå til innhold

Jeg er ny i datingverden å stygg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat startet i datingverden, viste ikke at det var så mye deling av bilder, jeg har matchet med endel menn som ønsker å møte meg, problemet er at jeg ikke er pen, jeg er morsom og lett å prate med, det er iallefall det menn sier, men jeg er 162 høy, veier 42 kg har fregner, jeg har sagt dette til mennene, sendt closeup bilder, men de ønsker enda møte meg, er så redd for å bli avvist

Anonymkode: 02ed4...fc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er for opptatt av utseende, og det på feil måte. Avvisning er en del av dating-gamet og kan være vondt for alle. Husk da at du også skal avvise noen før du treffer blink og at det handler om kompatibilitet og ikke fregner og vekt.

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Rotemor said:

Du er for opptatt av utseende, og det på feil måte. Avvisning er en del av dating-gamet og kan være vondt for alle. Husk da at du også skal avvise noen før du treffer blink og at det handler om kompatibilitet og ikke fregner og vekt.

Rotemor

Anonymkode: b2b3c...08a

AnonymBruker
Skrevet

Fregner er jo fint!!

Anonymkode: df4b8...f18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du undervurderer hvor enkelt det er for kvinner på online dating. Hadde du vært mann med samme statistikk hadde det vært enda vanskeligere; nærmest umulig. Regn deg selv som heldig

Anonymkode: 5eb21...838

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke stygg! 

1) gjør det du kan med utseende uten å overdrive. Hold det naturlig og fint. Ikke overdmink deg og ikke bruk en en krukke foundation for å skjule fregnene! 

2) gjør en jobb med ditt indre. Du er muligens en vakker person innvendig allerede, men noe fikk deg til å skrive dette innlegget. Ikke undervurder hvor pen du blir med et smil, litt flørting og en imøtekommende og trygg personlighet. Og, ja, dette kan øves opp, og gjør deg penere enn all verdens sminke. 

Forbered deg på avvisning. Alle opplever dette. Det tar tid å finne en god match. 

Lykke til! 

M50

Anonymkode: a30e8...094

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har akkurat startet i datingverden, viste ikke at det var så mye deling av bilder, jeg har matchet med endel menn som ønsker å møte meg, problemet er at jeg ikke er pen, jeg er morsom og lett å prate med, det er iallefall det menn sier, men jeg er 162 høy, veier 42 kg har fregner, jeg har sagt dette til mennene, sendt closeup bilder, men de ønsker enda møte meg, er så redd for å bli avvist

Din usikkerhet og behov for bekreftelse kan være skummelt på datingmarkedet. Pass på så du ikke blir utnyttet. 

Morsom og lett å prate med er bra kvaliteter! 

Anonymkode: 7a93d...92a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

jeg er 162 høy, veier 42 kg har fregner

Det er da vel flott :)

Du kommer uansett til å drukne i tilbud og kan velge og vrake

Anonymkode: fa619...966

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er galt med fregner på ei dame?

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du har sendt closeup’s og de fortsatt vil møte deg, så betyr det at de ikke synes du er stygg. De liker det de ser :)

Anonymkode: 98f61...51f

AnonymBruker
Skrevet

Herregud 

Anonymkode: 551fa...73a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Menn elsker undervektige kvinner, så du har ingen grunn til å være usikker.

Anonymkode: ff56b...798

Gjest Refreng
Skrevet

For det første er du sykelig undervektig. Sannsynligvis ikke spesielt muskuløs heller. Dette er noe som er dødelig og du kan få hjerteinfarkt med i verste fall døden til følge

For det andre så har det ingenting å si om du er pen eller stygg så lenge du forteller deg selv at din verdi er på nivå med en kakkerlakk og du fortjener ingen eller ingenting.

Jeg ville kontaktet fastlegen idag og si at du trenger hjelp.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Menn elsker undervektige kvinner, så du har ingen grunn til å være usikker.

Anonymkode: ff56b...798

Jeg har aldri møtt en mann som elsker syklig undervektige. Dette er en ekstremt helsefarlig løgn du kommer med!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er galt med fregner . . ?

Viktigst: har du et godt og ekte smil . .  ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...