Gå til innhold

Hva er ditt dyreste plagg?

Anbefalte innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Hva er det dyreste plagget du noen gang har kjøpt deg?

Skal vi ta med brudekjoler, eller...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, siden jeg ikke har giftet meg enno og neppe kommer til å gjøre det heller med det første , er brudekjole ikke i garderobeskapet mitt. Det er derimot en ballkjole i silke med masse perlebroderier. Kostet 3980,-. Litt dyrere enn jeg hadde tenkt meg , men siden den satt som et skudd ble det å dra kort og håpe på dekning på konto.

Skrevet

har 2 Raven-kjoler til 1500 kr per stykk.

Synes det er mye jeg. .

Skrevet

Jeg har sjelden kjøpt klesplagg til over tusen kroner. Det jeg kom på i farta er et par sko jeg kjøpte i høst til 1049,- Da jeg kjøpte de lova jeg meg selv at jeg ikke skulle kjøpe flere par sko i vinter... Det løftet har blitt brutt et par ganger :icon_neutral:

Skrevet

Bunaden. Den er forsikret til 25000, så jeg vil vel si det er mitt desidert dyreste plagg...

Skrevet

Kjøper aldri dyre klær egentlig, det dyreste jeg har er ei olabukse til 700 kr.

Skrevet

Det er vel bunaden her også... Uten om det så kjøpte jeg en allværsjakke for... hmmm ca. 10 år siden, som er akkurat like fin den dag i dag, selv etter MYE bruk. Den kostet ca. 5000 den gangen, men den har virkelig vært verdt pengene. Ellers kjøper jeg vanligvis ikke noe særlig dyre klær, av og til bruker jeg litt ekstra på sko, men det synes jeg er helt okay...

Skrevet

Utenom bunaden blir det et burberryskjørt til rett over 3000 kroner.

Skrevet

Bunad og brudekjole så klart......................

Utover det har jeg et par ballkjoler som hver seg kostet i overkant av 3000. Og en ullkåpe som kostet 2500.

Skrevet

Bunaden, selv om jeg ikke kjøpte den selv..

Ellers kjøper jeg ikke så dyre klær. Har en kåpe som kosta ca. 1000,- og en bukse til 700,- tror jeg..

Skrevet (endret)

Telemarkbunaden min (selv om jeg ikke kjøpte den selv). Ellers har jeg flere par sko til 800,- Er virkelig glad i sko, så jeg er gjerne villig til å legge ut litt penger på det hvis jeg har. Har også kjøpt meg R&R-bukse - verdi 3200,- (men kjøpte på internett, så betalte ikke akkurat det)

Endret av Ginen
Skrevet

Usikker på hva kåpen min kostet, for den fikk jeg i gave av mamma og pappa. Har noen kjoler i noentusenkronersklassen, et Anna Sui-skjørt til rett under 2000... Så er usikker. Har uansett ikke betalt noe av det selv

Skrevet

Bunaden min, selv om jeg ikke har kjøpt den selv. Ellers et par sko til 900, en bukse til 1200 og en Missing Link-jakke som kostet rundt 2000.

Skrevet

Det aller dyreste er bunaden min. Ellers kjøpte jeg meg ett par lowa-sko til den nette sum av 1399 i vinter. :overrasket: Ellers har jeg ikke så mye dyre klær. Men gubben har veldig( altfor, spør du meg) dyr smak... Jakker til flere tusen, klokker til to tusen( to stk) sykkel til ti tusen, etc... Det er heldigvis ikke hver måned han handler!! :ler:

Skrevet

Dress til 7000, i den grad den kan kategoriseres som ett plagg :)

Skrevet

Bunaden er det dyreste plagget, ellers har jeg kjøpt noen jakker, kåper og kjoler til et sted mellom kr 2-3000,-

Gjest BagLady
Skrevet

Mitt dyreste plagg er nok bunaden, men den har jeg arvet fra mor - den "krympet" i skapet hennes visstnok :ler:

Det dyreste plagget jeg har kjøpt er ei Phenix alpintbukse til 3000. Men den er veldig god og varm :)

Skrevet

Her er nok også bunaden dyrest. I tillegg kommer goretex-jakken og -buksa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...