Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heii

Lurte på er det no som kan svare eller forslag på hvordan min eks kan tilig .eg etter jeg har vært utro mot ham i 2 år nesten gått bak hans rygg med holde på med en hatt samleie med ene to ganger en narkoman delvis sluttet men som å var barndoms kameraten min. Andre er eks narkoman å avholds 5år samleie to ganger der å begge behandlet meg dom dritt:( kjønte jeg ikke før for sendt desverre..  siste ville møte for date og hensikt var bli bedre kje t og se hva som kjedde han dukket ikke opp. 

Har f... opp alt men nå er jeg ferdig med alt å flørting av menn. 

Pls noen svare på hvordan kan han tilig og jeg overbevise han?? 

Anonymkode: c492b...71f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden blir snart stengt vil jeg tro

Anonymkode: 85608...471

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg faktisk ikke du kan greie å overbevise ham om, og det tror jeg du for din egen del bør akseptere.

Og så bør du oppsøke profesjonell hjelp, finne ut hvorfor du oppsøker risikoforhold til disse narkomane mennene, og hva du kan gjøre for å bygge deg selv opp slik at du får det bedre med deg selv, og dermed også lettere kan bli en god partner for en annen mann i fremtiden.

Søk hjelp!

Anonymkode: d9d69...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor var du utro da? Skjønner du det selv? Angrer du? 

Anonymkode: 85aa7...2ad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var utro pga ønsket mere den spenningen oppsøkte den vrt sammen i 20 r nesten fristet me nytt se hvordan var ha det med andre desverre nå ser jeg hva jegvminster :(( det vill jeg virkelig ukje 

Skrevet

Du kan ikke overbevise han. Det er opp til han å tilgi eller ei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var utro pga ønsket mere den spenningen oppsøkte den vrt sammen i 20 r nesten fristet me nytt se hvordan var ha det med andre desverre nå ser jeg hva jegvminster :(( det vill jeg virkelig ukje 

Så du angrer ikke egentlig utroskapen, den ga deg den spenningen du søkte. Du bare ville beholde kjæresten også. Da tipper jeg at du ikke kan overbevise ham til å tilgi deg.

Anonymkode: 85aa7...2ad

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, adm

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...