AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 har gitt deg skylden for at ting gikk galt? Når motparten egentlig kan tilskrives minst like mye skyld. Anonymkode: 63dc5...abf
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Har bare opplevd å bli dumpa uten å bli beskylt for noe. Så det blir noe annet. Anonymkode: 21fea...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 Ha-ha... ja. Var på date en gang med en fyr som hadde syklet 5 mil for å komme til daten (var jo så praktisk å kombinere det med trening), og stilte i kondomdrak, ordentlig svett. Under kafédaten spiste og drakk han mens han pratet på inn og utpust. Jeg forsøkte stadig vekk å komme til orde, men fikk ikke sagt annet enn få korte kommentarer på det han selv snakket om. Så kikket han på klokken, måtte dra videre - for han hadde en date på hjemveien også, som skulle være nye 5-6 mil en annen rute enn han hadde syklet til vår date. Han fortalte at det var så koselig, at jeg var så god å prate med og at dette hadde han virkelig satt pris på og veldig gjerne ville møtes igjen. På kvelden sendte han meg en melding hvor han skrev at han bare ville si fra at det ikke ble flere dater, da vi var for forskjellige og at jeg var for opptatt av meg selv, og at det derfor ikke var kjemi mellom oss. Må bare le av slike 😂 Anonymkode: 7ed3f...853 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ha-ha... ja. Var på date en gang med en fyr som hadde syklet 5 mil for å komme til daten (var jo så praktisk å kombinere det med trening), og stilte i kondomdrak, ordentlig svett. Under kafédaten spiste og drakk han mens han pratet på inn og utpust. Jeg forsøkte stadig vekk å komme til orde, men fikk ikke sagt annet enn få korte kommentarer på det han selv snakket om. Så kikket han på klokken, måtte dra videre - for han hadde en date på hjemveien også, som skulle være nye 5-6 mil en annen rute enn han hadde syklet til vår date. Han fortalte at det var så koselig, at jeg var så god å prate med og at dette hadde han virkelig satt pris på og veldig gjerne ville møtes igjen. På kvelden sendte han meg en melding hvor han skrev at han bare ville si fra at det ikke ble flere dater, da vi var for forskjellige og at jeg var for opptatt av meg selv, og at det derfor ikke var kjemi mellom oss. Må bare le av slike 😂 Anonymkode: 7ed3f...853 Hadde han syklet fra en annen by for å møte deg? Hvor gammel var han? Han hørtes passe koko ut, ja 😅 Anonymkode: 21fea...3fb 2
Fighter83 Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): har gitt deg skylden for at ting gikk galt? Når motparten egentlig kan tilskrives minst like mye skyld. Anonymkode: 63dc5...abf 🚩 bare å styre unna sånne folk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå