AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Er veldig introvert og tappes av energi når jeg er sosial, og sliter derfor med å ta initiativ til samtale etc. noen som har noen tips til hvordan være med ekstrovert/frampå i en samtale? Føler folk synes jeg er kjedelig Anonymkode: 50020...d00
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Fortelle om det selv er vel viktig. Fortell noe om interessene dine, hva du har gjort i helgen eller hva du skal i ferien f.eks. Deretter må du spørre de andre du er med om det samme. Jeg er selv ekstrovert, men ikke så pratsom og åpen om meg selv og mitt liv, så akkurat det å fortelle åpent må jeg jobbe med. Men jeg elsker det sosiale og får energi av å være med andre mennesker. Anonymkode: 3ebac...889
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 *Fortelle om deg selv, mente jeg. Anonymkode: 3ebac...889
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Vær avslappet til den du er, du har mange gode verdier🥰 Anonymkode: b058f...dfb
Majer Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Som introvert har du sikkert et rikt indre liv. I samtaler er det greit å tørre å få det til overflaten. Jeg kan gå rett inn i dype samtaler med fremmede og de trives med det. Stort sett de som ender opp med å prate mest samtidig som jeg guider samtalen dypere og dypere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå