AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Ser at få kjenner seg underlegne for folk med Master hvis de ikke har det selv. Det er bra, men når føler du deg underlegen? For min del når jeg møter folk som har lest veldig mye og har enormt bred kompetanse. Videre når jeg møter mødre (lettest å identifisere seg med) som har en krevende jobb, men som likevel står først i køen når oppmenn og klassekontakter fordeles. Anonymkode: 29c44...894
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 Når noen klarer å trene mye. Anonymkode: 29c44...894
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Har svært høy iq og er autist så føler meg sjelden underlegen, selv om jeg har dårlig med utdannelse pga lav gjennomføringsevne. Føler meg kanskje underlegen autoriteter og veldig pene mennesker. Anonymkode: 8bccc...226
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Det er bra? Vel, hvorfor gidde å kjenne på det? Har du komplekser med deg selv som person? Jeg bryr meg ihvertfall ikke om hvilken status osv andre skulle hatt. Fokuser på hva som gjør deg glad og tilfreds med ditt liv kanskje? Anonymkode: 0d47d...4d1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er bra? Vel, hvorfor gidde å kjenne på det? Har du komplekser med deg selv som person? Jeg bryr meg ihvertfall ikke om hvilken status osv andre skulle hatt. Fokuser på hva som gjør deg glad og tilfreds med ditt liv kanskje? Anonymkode: 0d47d...4d1 Du føler deg kanskje underlegen folk som har et godt humør? 😎 Anonymkode: 29c44...894 1
Olive_North Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 Jeg føler meg ganske ofte underlegen, ofte i jobb men også i private relasjoner. Det er helt uhensiktsmessige årsaker og ikke av status… Jeg føler meg veldig sjeldent sosialt kompetent og at jeg ikke klarer å kommunisere godt nok. Det gjør at jeg enten ikke sier noe i det hele tatt eller sier alt for mye. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du føler deg kanskje underlegen folk som har et godt humør? 😎 Anonymkode: 29c44...894 Nei? Poenget var å belyse at det ikke er så bra å måle seg opp mot andre. Så klart vil man finne noe å føle seg underlegen på da. Men hva er vitsen? Annet enn å gi seg selv dårlig selvbilde Anonymkode: 0d47d...4d1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 Ofte 😅 folk som er over 170 og eier bolig. Dvs hele Norges befolkning. Men så finnes det oss alenemødre på halvannen meter som leier. Anonymkode: 83358...ed9
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #9 Skrevet 25. juli 2023 Når andre tydelig har høy sosial kompetanse og er reale og høviske. Og jeg blir liten og ussel i forhold. Anonymkode: 85f83...409
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #10 Skrevet 25. juli 2023 Jeg har hele livet følt meg underlegen andre mennesker med ca livet på stell. Ikke fordi jeg ikke har livet på stell selv, men jeg har alltid hatt inntrykk av at alle har sittet svaret på en eller annen hemmelighet som jeg ikke har fått. Jeg har ofte syntes at folk har reagert veldig irrasjonelt på både stort og smått i hele mitt voksenliv, men resonert meg frem til at "her er det noe jeg ikke forstår". Så begynte jeg å lese kg, og har gjennom mange tråder fått mye av den bakenforliggende tankegangen til mange mennesker. Da har jeg sett at - ja - det er utrolig mye irrasjonelt ute og går. Og veldig mange henger seg opp i veldig mye som ikke betyr noen ting, og det er ingen bakenforliggende "sannhet" som skulle tilsi at det er nødvendig å oppføre seg sånn. Så jeg har sluttet å føle meg underlegen, og tror at vi stort sett alle bare famler og prøver oss frem så godt som vi klarer. Anonymkode: 5ff47...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #11 Skrevet 25. juli 2023 Er for voksen og med noe lang livserfaring føler jeg meg ikke underlegen uansett hvilke «glansbilde» som sitter foran meg . Det er alltid noe i enhvers liv som oppleves utfordrende. Blir heller mer undrende til personer som skal vise fram sitt beste jeg. Anonymkode: 7bd67...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå