Gå til innhold

Air fryer - hvilken har du og er du fornøyd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir den mye brukt eller blir den stående?

Anonymkode: 62e9e...4b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Onemoon. Brukes daglig. 

Anonymkode: 15151...93b

AnonymBruker
Skrevet

Cosori premium, brukes hver dag. Fornøyd. 

Anonymkode: 18d2f...799

Gjest Lykkedykker
Skrevet

Har philips sin xl versjon. Brukes et par ganger i uka:) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Cosori Pro, som jeg fikk til jul. Jeg er alene. Jeg bruker den en del og er fornøyd, men jeg har ikke prøvd noen andre, da. Den er lite reklamert for, noe jeg synes er rart. Den har veldig pent design, bråker visstnok mindre enn andre og tar ikke alt for stor plass samtidig som den er romslig nok for 1-3 personer (vil jeg anslå). 

Det er ikke alt som nødvendigvis går veldig mye raskere, og det er jo noe jeg fortsatt synes blir bedre i stekeovn (pizza, for eksempel), men jeg tror det også handler om at man må prøve seg en fram for å finne riktig tid og temperatur på ulike ting. Jeg synes det er utrolig praktisk at den står på benken (jeg har ikke stekeovn plassert i benkehøyde og heller ikke mikro) og at jeg ikke trenger å forvarme den, eventuelt bare forvarme 2-4 minutter pluss spare noen minutter steketid. Den er også veldig lett å vaske. Alt i alt bruker jeg airfryer mye oftere enn vanlig ovn. Den kan i prinsippet brukes til alt man bruker vanlig stekeovn til, bare tilpasset størrelsen selvfølgelig. Lurt å spraye kjøtt/fisk/grønnsaker med litt avokadoolje eller annet olje.  

Negativt er vel at det er lett å falle for fristelsen til å lage mye usunn mat (mozzarellasticks f.eks, eller fries). 

Anonymkode: d12bf...741

Skrevet

Har en billig en fra Europris 😊 Brukes ofte og den gjør jobben sin 😊

AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (7 minutter siden):

Har en billig en fra Europris 😊 Brukes ofte og den gjør jobben sin 😊

Ja hadde en billig fra europris.  Den var veldig bra, kjøpte en litt dyrere fra europris den var ikke så bra

Anonymkode: 62883...d3e

Skrevet

Har den aller enkleste fra Phillips og er godt fornøyd. Jeg bruker den forholdsvis ofte, spesielt til å steke ferdig halvstekte rundstykker fra fryseboksen. Ellers bruker jeg den til kyllingvinger, potetbåter og småretter som skal gratineres.

Den er litt liten, men jeg lager stort sett bare mat til meg selv, så den holder.

Av og til har jeg nok lyst på en litt mer fancy variant, men så lenge den jeg har fungerer ser jeg ingen grunn til å bare skifte den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...