Gå til innhold

Søskenforsøk

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Noen som har vært igjennom søskenforsøk her? Tok det mange innsett?

Etter 6 egguttak - og 2 innsett ble vi gravide med verdens fineste frøken. Vi har 3 fryste blastoer igjen på frys, og tenker å komme i gang med prosessen ila. 2023. Håper det klaffer på én av de 3❤️

Anonymkode: b80e6...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vi hadde 3 egg på frys etter forige ivf forsøk som ble til sønnen vår i 2020. Bruke opp alle 3 i høst og er nå igang med søskenforsøk. Tok oss 6 år å bli gravid første gang. Hadde 5 ivf forsøk med masse egginsett

Anonymkode: d6b16...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi hadde 3 egg på frys etter forige ivf forsøk som ble til sønnen vår i 2020. Bruke opp alle 3 i høst og er nå igang med søskenforsøk. Tok oss 6 år å bli gravid første gang. Hadde 5 ivf forsøk med masse egginsett

Det er beintøft å stå i, krysser fingrene for at det klaffer for dere igjen snart❤️ Kan jeg spørre om grunnen for ivf, mannlig eller kvinnelig faktor? Her har vi vært igjennom ICSI og TESA. Lav Amh og høy Fsh i kombinasjon med alvorlig mannlig faktor 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi fikk vår første etter 3 uttak og 3 innsett. Planen å begynne med søskenforsøk høsten for 5 år siden. Vi fikk aldri noen på frys, og skulle starte med medisinene september det året. Men så var jeg plutselig og veldig uventet gravid før vi kom så langt, og sånn fikk vi lillesøster. Vi var uforklarlig infertile, var uten prevensjon i 5-6 år, og prøvde aktivt de siste årene før jeg ble gravid første gang. 

Lykke til!

Anonymkode: 37aea...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 7.34):

Det er beintøft å stå i, krysser fingrene for at det klaffer for dere igjen snart❤️ Kan jeg spørre om grunnen for ivf, mannlig eller kvinnelig faktor? Her har vi vært igjennom ICSI og TESA. Lav Amh og høy Fsh i kombinasjon med alvorlig mannlig faktor 🤪

Hos oss vet vi ikke hva årsaken er da alle prøver er fine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...