AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Hei! Noen som har vært igjennom søskenforsøk her? Tok det mange innsett? Etter 6 egguttak - og 2 innsett ble vi gravide med verdens fineste frøken. Vi har 3 fryste blastoer igjen på frys, og tenker å komme i gang med prosessen ila. 2023. Håper det klaffer på én av de 3❤️ Anonymkode: b80e6...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Vi hadde 3 egg på frys etter forige ivf forsøk som ble til sønnen vår i 2020. Bruke opp alle 3 i høst og er nå igang med søskenforsøk. Tok oss 6 år å bli gravid første gang. Hadde 5 ivf forsøk med masse egginsett Anonymkode: d6b16...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vi hadde 3 egg på frys etter forige ivf forsøk som ble til sønnen vår i 2020. Bruke opp alle 3 i høst og er nå igang med søskenforsøk. Tok oss 6 år å bli gravid første gang. Hadde 5 ivf forsøk med masse egginsett Anonymkode: d6b16...bb1 Det er beintøft å stå i, krysser fingrene for at det klaffer for dere igjen snart❤️ Kan jeg spørre om grunnen for ivf, mannlig eller kvinnelig faktor? Her har vi vært igjennom ICSI og TESA. Lav Amh og høy Fsh i kombinasjon med alvorlig mannlig faktor 🤪 Anonymkode: b80e6...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Vi fikk vår første etter 3 uttak og 3 innsett. Planen å begynne med søskenforsøk høsten for 5 år siden. Vi fikk aldri noen på frys, og skulle starte med medisinene september det året. Men så var jeg plutselig og veldig uventet gravid før vi kom så langt, og sånn fikk vi lillesøster. Vi var uforklarlig infertile, var uten prevensjon i 5-6 år, og prøvde aktivt de siste årene før jeg ble gravid første gang. Lykke til! Anonymkode: 37aea...a06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #5 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 7.34): Det er beintøft å stå i, krysser fingrene for at det klaffer for dere igjen snart❤️ Kan jeg spørre om grunnen for ivf, mannlig eller kvinnelig faktor? Her har vi vært igjennom ICSI og TESA. Lav Amh og høy Fsh i kombinasjon med alvorlig mannlig faktor 🤪 Anonymkode: b80e6...d10 Hos oss vet vi ikke hva årsaken er da alle prøver er fine Anonymkode: d6b16...bb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå