GrønnNellik68 Skrevet 25. juli 2023 #21 Skrevet 25. juli 2023 Har to enkelt dyner fordi det er digg med to dyner på vinter’n når det blir kaldt. Og greit med en ekstra ved herrebesøk( selv om det er relativt sjelden ..kniis)
Janina1 Skrevet 1. august 2023 #22 Skrevet 1. august 2023 To enkeltdyner. Har 180 seng og sover oftest alene. Når jeg har besøk ender vi som regel under den ene.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #23 Skrevet 1. august 2023 Jeg er singel, 150 seng, har 3 dyner 😂 (single dyner, ikke dobbel). Jeg trenger en foran, en bak, og en som dekker opp om foten jeg stikker ut 😂 Anonymkode: 6c61e...026
anon01 Skrevet 1. august 2023 #24 Skrevet 1. august 2023 Jeg er singel, har dobbeltseng, dobbeltdyne, og 3 enkeltdyner (2 sommerdyner, og 1 helårsdyne). Samt masse puter. Bruker alle dynene om vinteren fordi jeg fryser så. Også er det kjekt å ha flere dyner om man får overnattingsbesøk, eller skal avgårde og trenger å ta med dyne 😊
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #25 Skrevet 1. august 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 22.44): Dobbeldyne! Jeg har samboer og vi har egen dobbeldyne for oss selv 😅 Hadde dobbeldyne begge to når vi var singel. Ganske lang begge to, så enkeldyne blir for kort rett og slett. Anonymkode: d1f55...03f Hæ? Du får da kjøpt ekstra lange enkeltdyner. Anonymkode: 43caa...7ad 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #26 Skrevet 1. august 2023 Jeg har til vanlig bare enkeltdyne, men jeg ordner alltid til to dyner og døra på gløtt når ekskona skal innom for å hilse på barnet. Hun henger seg så grådig opp i slike ting 😆 Anonymkode: 6a2b5...28b
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #27 Skrevet 1. august 2023 Singel, 160cm seng, og har vanligvis 2-3 enkeltdyner i senga. Hater dobbeltdyner. Synes det ser stusselig ut med kun en dyne, dessuten liker jeg å kunne variere etter hvor varmt jeg vil ha det. Har to sommerdyner nå, pluss en høstdyne. I slutten av forrige uke ble jeg veldig kald, så da var høstdyne perfekt. Så en natt var det varmere, så da dyttet jeg den av meg og tok sommerdyne. På høsten/våren sover jeg ofte med en høstdyne over hele meg, og en ekstra liggende kun over underkroppen. Det er rett og slett superpraktisk med flere enkeltdyner for å kunne regulere temperaturen perfekt! Og så er det kjempedeilig kunne tulle seg inn i masse dyner på morgen når man skal ligge å slumre Anonymkode: 30551...171
Gjest Goldenretriever Skrevet 1. august 2023 #28 Skrevet 1. august 2023 Jeg har to og bruker begge store deler av året 😄 Syns også det er like greit å oppbevare gjestedynen i sengen som at den skal ta plass et annet sted. Også digg å kunne bytte til den andre dynen de få gangene i året jeg er for varm/svett og våkner av det i løpet av natten.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #29 Skrevet 1. august 2023 Hadde dobbeltdyne som singel. Nå som samboer orker ingen av oss å dele dyne. Anonymkode: 62585...01b
exictence Skrevet 1. august 2023 #31 Skrevet 1. august 2023 Kommer jeg inn til en singel mann som har to dyner, tenker jeg mitt. Jeg tenker at da har han nok en del damebesøk, da. Hm... Derfor som singel hadde jeg bare en dyne fremme når jeg skulle ha besøk. Gikk heller i skapet og hentet frem en til dyne hvis jeg skulle ha besøk.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2023 #32 Skrevet 1. august 2023 Singel mann her. Kun min egen dyne i senga i det daglige. Og svært sjeldent en ekstra 😅 Anonymkode: 22ea7...0be
FrkMusafir Skrevet 2. august 2023 #33 Skrevet 2. august 2023 180 seng, to enkelt dyner og bruker begge. Har jaggu laget plass til seks puter også😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå