Gå til innhold

Singel og dobbeltseng…to dyner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter for meg selv nå og har planer om å være singel LENGE. Skulle kjøpe nytt sengetøy og kom til å tenke at jeg, selv med en 180 seng, egentlig bare trenger en dyne. Dere andre single: har dere to dyner eller bare en? Blir jo dobbelt så mye å vaske og har ingen planer om å ha noen andre i senga. 😄

Anonymkode: b37cb...17e

AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltdyne, helt for meg selv.

Anonymkode: 5b368...ca4

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har dobbeltdyne! Elsker den. 

Anonymkode: 840e7...728

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som regel to dyner ja, synes det ser hyggeligere ut, selv om jeg egentlig er glad for at det ikke ligger noen der og snorker 

Anonymkode: 8f462...c4d

AnonymBruker
Skrevet

Bare ei dyne, men hvis jeg har besøk i senga så ordner jeg selvfølgelig en dyne til. Veldig rart å ha to single dyner i en seng hvor bare en sover 

Anonymkode: 75540...dd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det kan være godt å ha to single dyner også men har dobbeldyne 

Anonymkode: 913a6...41f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltdyne 👍

Anonymkode: eb074...803

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En enkeldyne, og ekstra i et skap! 

Anonymkode: 82b43...674

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kun en dyne. Var på besøk hos en venninne som hadde to dyner på gjestesengen der jeg sov. Sikkert fordi det ser mer forseggjort ut. Men jeg syntes den andre dynen bare var i veien hele natten.

Anonymkode: e1e45...2df

AnonymBruker
Skrevet

Dobbeltdyne.
TS, sjekk Kid for sengetøy! 50-70% rabatt nå ☺️ Kos deg 😁

Anonymkode: 9e52b...929

Gjest Udontknowme
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg flytter for meg selv nå og har planer om å være singel LENGE. Skulle kjøpe nytt sengetøy og kom til å tenke at jeg, selv med en 180 seng, egentlig bare trenger en dyne. Dere andre single: har dere to dyner eller bare en? Blir jo dobbelt så mye å vaske og har ingen planer om å ha noen andre i senga. 😄

Har samme størrelse og har bare ei dyne! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke dobbeldyne og har to enkeltdyner. Det ser ikke pent ut med bare en dyne i en dobbelseng og min er "bare" 160. Jeg har også to hotellputer.

Det hender jeg har overnattingsbesøk (venninne eller venn eller en mann), men for det meste sover jeg alene og det gjør meg null å vaske to dynetrekk i stedet for ett. Jeg rullerer litt på hvilken siden jeg ligger på og skifter sengetøy hver 3. uke, hvis jeg da ikke har hatt besøk, vært syk eller svettet uvanlig mye (eller sølt kaffe som jeg drikker på sengen i helgene). 

Jeg har sikkert 4-5 sengesett og tørketrommel, så det er sjelden bråhast med å få vasket et sett sengetøy heller. 

Anonymkode: 2626e...48c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dobbeldyne! 
Jeg har samboer og vi har egen dobbeldyne for oss selv 😅 Hadde dobbeldyne begge to når vi var singel. Ganske lang begge to, så enkeldyne blir for kort rett og slett. 

Anonymkode: d1f55...03f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 2 dyner. Synes det ser så stusselig ut med 1 dyne i den store senga. Jeg bytter side etter noen dager da, så får jeg nytt sengetøy to ganger i uka 😅😅

Anonymkode: 72d12...e40

• Nyttig 1
Skrevet

To dobbeltdyner 😎

• Nyttig 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har to ekstra lange enkeltdyner og bruker de begge. En til å bre over meg og en til å holde rundt/støtte meg på. 

Anonymkode: f7001...c86

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Bare ei dyne, men hvis jeg har besøk i senga så ordner jeg selvfølgelig en dyne til. Veldig rart å ha to single dyner i en seng hvor bare en sover 

Anonymkode: 75540...dd6

Helt enig. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Én dobbeldyne. Da slipper du både maset med flere dyner/sengesett å vaske, det ser bra ut når senga er oppredd, og så har du plass nok under der hvis planene om å ikke få sengebesøk plutselig endrer seg😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dobbeldyne ja .

Anonymkode: b34d4...853

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...