AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Jeg tok siste pille (cerazette) 18.juli. Hadde også en glemt pille et par dager før det. Jeg har gått på cerazette i ca 3 år og hadde p-stav før dette. Kjenner derfor ikke til min egen syklus.. Er 27 år gammel. Jeg håper jo selvsagt at jeg allerede er gravid, men er forberedt på at det kan ta tid. Når er det vits å ta graviditetstest? Hva er neste steg hvis den er negativ? Bør jeg begynne med eggløsningstest? Anonymkode: 09b65...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Når hadde du sex? Anonymkode: 79de6...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Når hadde du sex? Anonymkode: 79de6...74e Hatt sex daglig i to uker. Anonymkode: 09b65...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #4 Del Skrevet 25. juli 2023 Når fikk du menstrasjon etter p-pille slutt? Som regel må man vente på den først. Anonymkode: b20c2...167 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Del Skrevet 25. juli 2023 Jeg sluttet på Cerazette i fjor og for meg tok det 4 måneder før eggløsning kom tilbake. Jeg valgte å ta en graviditetstest i uka siden jeg ikle visste om jeg evt hadde hatt eggløsning eller ikke. Jeg ble gravid på første eggløsning etter 4 måneder, men mistet. Når syklusen først kom i gang så valgt jeg å ta EL-tester og tempe for å følge med på syklusen for å bli kjent med egen kropp sånn at jeg visste når det var lurt ha sex. for meg ble det mindre stress på denne måten, for andre er det helt motsatt, så her må man nesten kjenne etter og prøve seg frem rundt hva som passer dere best 😊 Anonymkode: 91a9a...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #6 Del Skrevet 25. juli 2023 Har du hatt tegn på eggløsning etter pilleslutt? For noen kommer det raskt, mens for noen kan det jo ta flere måneder eller til og med enda lenger! Ville i første omgang sjekket for tegn til eggløsning. Etter man har hatt eggløsning kan man, ved graviditet, forvente å få positiv graviditetstest ca 8-12 dager etter eggløsning fant sted😊 Anonymkode: 0dad4...4bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #7 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har du hatt tegn på eggløsning etter pilleslutt? For noen kommer det raskt, mens for noen kan det jo ta flere måneder eller til og med enda lenger! Ville i første omgang sjekket for tegn til eggløsning. Etter man har hatt eggløsning kan man, ved graviditet, forvente å få positiv graviditetstest ca 8-12 dager etter eggløsning fant sted😊 Anonymkode: 0dad4...4bc Takk for svar😊 Jeg synes det er litt vanskelig å si. De siste dagene før pilleslutt hadde jeg såre brystvorter, var oppblåst og kvalm. Kort tid etter siste pille ble brystene ømme, kvalm litt til og fra. Dette har i løpet av denne uken uten piller blitt mindre og mindre av, kjenner ikke noe spesielt nå. Dette var kanskje ikke tegn på eggløsning, i og med at det startet før jeg sluttet på pillene? Det er heller ikke første gang jeg har fått slike symptomer på pillene, da har det ofte kommet en liten blødning etter 10-14 dager. Tok graviditetstest rett før pilleslutt og den var negativ. Anonymkode: 09b65...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #8 Del Skrevet 27. juli 2023 I går hadde jeg helt lys rosa utflod og i dag litt lys brunt, ganske liten mengde. Utover dagen i dag har jeg fått ganske vondt i korsryggen. Kan det være eggløsning? Ikke fått noe slim da.. Anonymkode: 09b65...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå