Gå til innhold

Big love (HBO)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det meningen at man liksom skal like Bill? Han er vanvittig hyklersk og dustete.
Jeg synes han er så ekstremt irriterende at jeg har lyst til å spole over alle scenene han er med i, men da er det jo ikke så mye igjen av episodene… 
Til og med Roman er bedre enn Bill, for han legger ikke skjul på at han er en skurke-gubbe. Mens Bill later som at han er så god og er Guds gave til verden. Blæ! 
Blir Bill mindre hyklersk utover i serien? 

Anonymkode: a3f19...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden jeg har sett serien nå, men kan ikke huske at jeg noen gang likte ham 😄

Anonymkode: bd912...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket denne serien, fikk lyst å se den igjen nå. Men ja, ingen «normale» kvinner hadde nok likt han der😅

Anonymkode: d68e0...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 23.04):

Lenge siden jeg har sett serien nå, men kan ikke huske at jeg noen gang likte ham 😄

Anonymkode: bd912...5a1

AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 0.16):

Elsket denne serien, fikk lyst å se den igjen nå. Men ja, ingen «normale» kvinner hadde nok likt han der😅

Anonymkode: d68e0...95f

Godt å høre at dere heller ikke likte ham. Jeg begynte å lure på om det er jeg som er rar, eller om samfunnsnormene har endret seg så drastisk siden 2006. Serien ellers er god, familiedrama på speed! Jeg synes det er skikkelig fascinerende å følge forholdet mellom Barb, Nicky og Margene. 

Anonymkode: a3f19...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...