Gjest Lille Solstråle Skrevet 15. januar 2006 #1 Skrevet 15. januar 2006 Ok, hvorfor har jeg vondt rundt den høyre eggstokken? Jeg lurer meg grønn, og begynner å bli fortvilet av ikke å skjønne hvorfor. Det er ikke noen kontinuerlig sterk smerte, bare en murring nå og da, men det har vart i godt over en måned.. Jeg har testet meg, og vet med sikkerhet at det ikke er graviditet mensen eggløsning noen form for kjønnssykdom urinveisinfeksjon Hjelp, noen...?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #2 Skrevet 15. januar 2006 Høres ut som det er en cyste på eggstokken som plager deg, men det er umulig å bekrefte det over Internett.
Gjest Gjesta Skrevet 16. januar 2006 #3 Skrevet 16. januar 2006 Høres ut som det er en cyste på eggstokken som plager deg, men det er umulig å bekrefte det over Internett. ←
Gjest Lille Solstråle Skrevet 16. januar 2006 #4 Skrevet 16. januar 2006 Æææææ!!!! Hva er det??? Er det farlig?
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #5 Skrevet 16. januar 2006 Nei, det er ikke farlig. Du kan lese mer om det her: http://www.lommelegen.no/art/art648.asp
Gjest Lille Solstråle Skrevet 16. januar 2006 #6 Skrevet 16. januar 2006 Takk for info, har fått legetime og skal sjekke det ut på onsdag. Redd nå
Little sister Skrevet 16. januar 2006 #7 Skrevet 16. januar 2006 Jeg har slike cyster på eggstokkene, og dette er helt ufarlig. Men de bør sjekkes regelmessig (ca hver 6 måned). Det stod en artikkel om dette i månedens cosmopolitan (februar utgaven).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå