Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke eller føle..Fikk vite i dag at den personen jeg, dessverre, elsker, skal bli far..På en måten så er det sikkert greit at dette skjer for da kanskje jeg klarer å legge han og tiden vi hadde bak oss, og innse at det blir aldri oss igjen..Dette er den eneste personen jeg har elsket, og dum som jeg er, har jeg aldri klart å legge tanken om ham fra meg, selv om det er åtte år siden det ble slutt..Jeg har hatt det på følelsen lenge at han snart skal bli far, så på en måte var det godt å få bekreftet magefølelsen, men på en annen side gjør det vondt. I alle årene etter bruddet har jeg ikke møtt noen som har fått meg til å føle deg slik jeg hadde det med ham. Jeg har levd i en dum tanke om at når vi var blitt eldre og mer modne så skulle vi finne tilbake til hverandre. For det skulle jo bli oss. Men ikke nå lenger..Nå skal han bli far..Mange synes det er helt tullete at jeg enda tenker på ham jeg var sammen med da jeg var ung. Ung og umoden. Og ja, det er dumt å henge igjen i fortiden, men når man er en person som ikke lett får følelser for noen så er det vel kanskje ikke så rart at man tenker tilbake på den ene personen som fikk en til å virkelig elske noen..Men nå er det noen andre som skal være med ham for alltid..

Jeg vet ikke hva jeg vil med denne posten..Jeg trengte bare å skrive det ned og få ut hvordan jeg har det..

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det blir faktisk lettere å legge dette bak seg for din del nå.

Anonymkode: 2a996...8a2

AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal være glad på deres vegne, du hadde din mulighet og nå lager han familie med en annen han elsker.

Ikke prøv å ødelegg babylykken mellom han og den nye kjæresten.

Anonymkode: dbff5...803

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du skal være glad på deres vegne, du hadde din mulighet og nå lager han familie med en annen han elsker.

Ikke prøv å ødelegg babylykken mellom han og den nye kjæresten.

Anonymkode: dbff5...803

Jeg skal jo ikke ødelegge noe. Jeg har ikke kontakt med ham. Jeg bare skrev ned hva jeg følte etter jeg hørte det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...