AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Hei! Jeg har gått fra barnefar for 6 mnd siden. Dette er 3 gangen jeg gjør det slutt. Ender alltid med at jeg går tilbake, fordi jeg savner han og elsker han av hele mitt hjerte. Vi har prøvd familieterapi på Fvk, men til ingen nytte. Venner og familie forteller at dette er et usunt og giftig forhold, men jeg sliter så med den tanken. Jeg er nok ganske blind, og er rask på å unnskylde situasjonene og ta han i forsvar. Slenger med noen eksempler under, setter stor pris på svar. Jeg savner han veldig nå igjen, og blir dårlig av tanken på et liv uten han. Livet med han var ikke en dans på roser, men livet uten han er enda verre.. Han stikker av ved hver diskusjon vi har. Drar enten hjem til hjembyen sin som er over 50 mil unna der vi bor, eller drar på en kjøretur og kommer ikke tilbake før dagen etter. Jeg blir igjen hjemme med barn og aner ikke når han kommer tilbake. vi diskuterte ofte, diskusjonene var alltid om filleting, der jeg igjen Fikk skylda for alt og var problemet. Han er veldig impulsiv, jeg er stikk motsatt. Hvis han får for seg at vi skal ta en familietur, så er det ikke snakk om at vi skal dra dagen etter. Vi skal dra i det minuttet han prater om det. Foreslår jeg at det er best å dra tidlig dagen etterpå, mtp pakking og etc. så blir det stor krangel, der jeg får skylda og får slengt etter meg at jeg ødelegger alle familieturer vi har. Ved hver krangel vi har, så er det alltid han det er synd på. Jeg er alltid årsaken til problemene hans. Ta f.eks. Han maste om å få vite om tidligere kjærester og etc. jeg fortalte om tidligere kjærester og ble da kalt for fittetryne og hore. Han har sendt flere meldinger til moren min om hvor fæl han syntes henne er, og at hun ødelegger forholdet mellom meg og barnefar. Disse har vært uforståelig både for meg og min mor. Mamma kunne ikke spørre om hvordan det gikk med meg foran barnefar, da ble det stor krangel etterpå for da mener han at min mor mener barnefar ikke tar godt nok vare på meg og barna. Jeg ville ikke ha sex, begynte å gråte under sex. Han ser jeg gråter og sier «jeg skal bare tømme meg». jeg og barna har aldri vært en prioritet for han. Jobben kommer først, også egne interesser, så kommer vi. jeg er redd for reaksjonen hans, og redd han skal forlate meg ved hver diskusjon eller uenighet. Utrolig var på endring av stemning mellom oss. Jeg unngår å gjøre ting jeg vet vil få reaksjoner, som f.eks. Dra på en fest med venner.. dette er bare litt av alt, og alle eksemplene er etter vi fikk barn og var samboere. Jeg hører selv at det er sykt, men i mitt hode så finner jeg unnskyldinger til alle disse punktene. Vil dere si dette er et giftig forhold, eller kun umodenhet fra hans side? Anonymkode: 9d23b...0e7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Skrevet 25. juli 2023 Men kjære deg, kan du lese det du skriver og forestille deg at dette er livet til en venninne/noen andre? Du ser at denne mannen er en svært svært ufin mann med alle røde flagg som går an å heise på en gang!? Ut fra det du skriver er han en ekstremt stor egoist og manipulator, farlig mann! «Skal bare tømme meg» er hans mål når du ligger og gråter under sex!! Kjære deg, åpne øynene og GÅ ALDRI TILBAKE TIL DEN MANNEN! Anonymkode: d97c8...329 2 2
Gjest diddums Skrevet 25. juli 2023 #3 Skrevet 25. juli 2023 Dere høres ikke ut som normale velfungerende voksne. Du får ikke endret andre, men du kan jobbe med deg selv. Det nytter ikke å ha en partner som stikker av fra vanskelige samtaler/situasjoner.
Jadaomatte Skrevet 25. juli 2023 #4 Skrevet 25. juli 2023 Kjempebra at du har klart å komme deg bort.👏👏 Hold ut, så vil du etterhvert se hvor dårlig du har blitt behandlet. Kan skjønne du savner han, du har lagt så mye i forholdet, men man skal ikke gå å ha det vondt. Mannen er ikke verd det. Det vil bli bedre, æresord❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #5 Skrevet 25. juli 2023 Nå må du beskytte ungene fra ustabilitet og elendige rollemodeller. Vil du at de skal bli like som han? Eller deg, for å være ærlig.. Anonymkode: 0486e...473 1
Trolltunge Skrevet 25. juli 2023 #6 Skrevet 25. juli 2023 At noe skyldes umodenhet gjør det ikke mindre giftig. Et giftig forhold er giftig, uansett årsaken til det. Godt at du har kommet deg ut av forholdet! ❤️ 1
PM75 Skrevet 25. juli 2023 #7 Skrevet 25. juli 2023 Det var en god avgjørelse å gå fra han! Hold på den avgjørelsen!! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #8 Skrevet 25. juli 2023 Umodent OG giftig. Anonymkode: 18673...f09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå