AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Har ei kjerring som bor rett ovenfor her. Hu sitter helt alvorlig ute og glor med røyken i kjeften til omtrent alle døgnets tider. Får jo helt mark av å se på hu. Tror alvorlig talt at hu hadde sitti og glodd på verandaen sin selv om det var både tornado og metorittregn ute også. Ikke har jeg sett hu få besøk noen gang heller. Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ei kjerring som bor rett ovenfor her. Hu sitter helt alvorlig ute og glor med røyken i kjeften til omtrent alle døgnets tider. Får jo helt mark av å se på hu. Tror alvorlig talt at hu hadde sitti og glodd på verandaen sin selv om det var både tornado og metorittregn ute også. Ikke har jeg sett hu få besøk noen gang heller. Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8 Det er dessverre mange som lever på en slik stusselig måte, er bare å ignorere. Er alltid en grunn til at mennesker blir utstøtt på en sånn måte. jeg hadde bare holdt meg unna. Anonymkode: 03895...238 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ei kjerring som bor rett ovenfor her. Hu sitter helt alvorlig ute og glor med røyken i kjeften til omtrent alle døgnets tider. Får jo helt mark av å se på hu. Tror alvorlig talt at hu hadde sitti og glodd på verandaen sin selv om det var både tornado og metorittregn ute også. Ikke har jeg sett hu få besøk noen gang heller. Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8 Vel, hun sitter ute å glor og du sitter inne å glor. Hva med å ta med deg kaffekoppen og slå av en prat med henne, så får du deg no frisk luft du også. Anonymkode: b4d38...87c 21 7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har ei kjerring som bor rett ovenfor her. Hu sitter helt alvorlig ute og glor med røyken i kjeften til omtrent alle døgnets tider. Får jo helt mark av å se på hu. Tror alvorlig talt at hu hadde sitti og glodd på verandaen sin selv om det var både tornado og metorittregn ute også. Ikke har jeg sett hu få besøk noen gang heller. Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8 Judgy much?! 1. Det heter hun, ikke hu. 2. Ved tornado og meteorittregn hadde jeg også sittet ute🤔 3. Hennes veranda, hvorfor ikke benytte den? 4. Hvis hun aldri får besøk kan det kanskje være at hun sitter der for å ikke kjenne seg så alene. Kanskje hun er redd for å dø og at ingen skal få det med seg. Kanskje hun liker å være ute. Kanskje hun ikke orke rå bevege seg så mye (gå inn og ut for å røyke). Tenk så mye hyggeligere det hadde vært om du stakk innom og slo av en prat fremfor å lage et innlegg om henne på landets største forum. Anonymkode: 4c8f7...e94 6 7 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Jeg skjønner ikke helt problemet? Kan hun ikke sitte der å røyke uansett vær, hva gjør det deg? Om hun får besøk eller ikke. igjen, hva gjør det deg? Anonymkode: d80f7...3fe 6 1 5
Mardina Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har ei kjerring som bor rett ovenfor her. Hu sitter helt alvorlig ute og glor med røyken i kjeften til omtrent alle døgnets tider. Får jo helt mark av å se på hu. Tror alvorlig talt at hu hadde sitti og glodd på verandaen sin selv om det var både tornado og metorittregn ute også. Ikke har jeg sett hu få besøk noen gang heller. Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8 Vel, du glor tydeligvis du også, siden du har hengt deg opp i hva naboen gjør 😂 10 6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 Jeg bor i blokk og naboen min kjederøyker hele tiden på verandaen, det er et problem! Anonymkode: 29d29...8b4 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Hvis det er en blokk, så heter det balkong. Ikke veranda. Anonymkode: 00d0b...884 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er en blokk, så heter det balkong. Ikke veranda. Anonymkode: 00d0b...884 Ååå nå veit jeg det! 😄 Anonymkode: 29d29...8b4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg bor i blokk og naboen min kjederøyker hele tiden på verandaen, det er et problem! Anonymkode: 29d29...8b4 Røyk stiger opp, og som du sier, bor hun overfor deg. Tror problemet ditt er annet enn hva naboen gjør. Anonymkode: d8703...4ac 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 Helt vanvittig hva folk skal henge seg opp i, og legge folk for hat for. Ja, det er masse eldre som er ensomme, ser flere i mitt nabolag som går på butikken for da har de i alle fall snakket med noen den dagen. Samme med eldre som tar bussen for å føle en form for samhold. Folk som ts er "små" mennesker. Anonymkode: d5aa8...a82 3 2
Mjalloh Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Det er dessverre mange som lever på en slik stusselig måte, er bare å ignorere. Er alltid en grunn til at mennesker blir utstøtt på en sånn måte. jeg hadde bare holdt meg unna. Anonymkode: 03895...238 Det er jo ikke sikkert at hun er utstøtt? Kanskje har hun ingen gjenlevende familie? Jeg tenker heller hun er ensom, ville heller snakket med henne og gjort opp min egen mening istedenfor å forhåndsdømme... 5
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 Kanskje hun prøver å gi seg selv lungekreft slik at hun kan dø og slippe unna den stygge naboen som hele tiden skyter henne dømmende blikk? Anonymkode: 50e42...b91 3
Gibralfaro Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 21 minutter siden, AnonymBruker said: Kan ikke fatte at noen orker å leve på en sånn måte. Hu må da ha noen barn-barnebarn eller noe i duren som kan ta seg en tur innom en gang i blant? Makan. Anonymkode: eb219...7c8 Hva om noen av naboene som hadde lagt merke til det hadde kontaktet naboen, eller kanskje stukket innom på besøk? Jeg tipper omtanken hadde varmet mere om den ble rettet mot vedkommende direkte, fremfor til henne via Kvinneguiden. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 Og den andre nabokjerringa følger godt med på hva vedkommende tar seg til, skjønner jeg. Anonymkode: ca445...f7f 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 For mange ensomme er kanskje sigaretten det eneste selskapet og den eneste trøsten de har i en grå tilværelse. La henne være i fred! Anonymkode: 6373e...bdb 3 3
Hoppetaujenta Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Det er jo ikke helt sikkert at disse påstått rare figurene lever et trist og ensomt liv. De tar pauser på verandaen og går inn igjen og skravler/krangler/troller videre på KG... 1 3
Gjest theTitanic Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 Da vet du følgende; hun er sterkt avhengig av røyk. Tanke: det er svært uheldig for hennes helse, men ingen kan tvinge henne til å slutte. Personlig syntes jeg røyk er en uting, men det er ikke mitt anliggende. Det er positivt at hun velger å gjøre det ute. Å sitte ute er en veldig bra ting og langt bedre enn alle de som har nesa i en skjerm til enhver tid. Vi vet følgende; du er hjemme og titter på henne døgnet rundt ettersom du vet at hun aldri har besøk. Tanke: du må finne deg en jobb eller hobby. Når all din tid går til å se hva hun gjør for å irritere deg over det så får du for lite stimuli.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 Sånn er naboene mine også. Et ektepar i 60-åra som av og til (2-3 ganger i uka) bryter opp med å drikke seg snydens og krangle så busta fyker. Han er en jævla horebukk, hun er ei fittekjærring i følge sine «bedre» halvdeler. Slik har de vistnok holdt på siden de flytta inn i blokka da den var nybygd i 72. Anonymkode: 8ab95...8f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå