AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Hei. Jeg er en kvinne på 30 år. Har vært singel nå i 4 år. Etter ett langt og dårlig forhold er jeg ikke interessert i å hoppe inn i noe forhold. Men ønsker å bli kjent med noen som jeg kan ha god tone med, ha sex og kose oss. Jeg er ikke en one night stand type. Klarer ikke å ha sex med en i dag og en annen i morgen. Eller i det hele tatt det å ha sex med en jeg ikke kjenner eller har noe som helst emosjonell kontakt med gir meg absolutt ingen ting. Nå er det sånn at jeg har chattet med en mann i litt over 2 uker. Vi har enda ikke møttes og er veldig keen på å møte hverandre. Men, rett før vi skulle møtes begynte han å si. Vi skal ha sex ikke sant? Altså, jeg har lyst til å ha sex med han hvis jeg får lyst til det, selvom det er første date. Men, han vil at med en gang jeg kommer inn døra hos han, skal vi ligge og så skal jeg dra. Så jeg måtte si til han at unskyld meg men det er første gang vi møtes, tenker at vi kan ta det rolig kanskje prate litt først bli litt kjent liksom og så får det skje det som skjer. Så sier han «ja men jeg vil knulle, sa at jeg ikke vil noe mer. Så sier jeg. At da må han nesten finne seg en one night stand dame hvis han vil ha sex i det hun tråkker inn døra og så hade bra 😅 jeg sa til han at det høres ut som er prostituert du har bestilt. At jeg selv ikke er ute etter ett forhold men, at det må gå an å kunne ha en relasjon som normale mennesker uten at jeg skal være som en ting. Og at dette ikke fungerer for meg. Så jeg lurer på er det jeg som er urimelig og vanskelig her eller vil han ha både i pose og sekk. Han vil at vi skal chatte hver dag, snakke sammen osv. men så når vi skal møtes da er det bare ett ligg og ha det bra. Er det noen her som har en fuck friend som kan forklare meg hvordan dette fungerer? Anonymkode: f6939...6eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Del Skrevet 24. juli 2023 Ff er bare sex. Fwb er litt mer det du søker. Da har du vennskapsbiten i tillegg og man kan hageglede hobby eller møtes uten å måtte ha sex hver gang. Da har du en fast man syns er alright å henge med osv og får dekket mange flere områder enn kun sex. Samtidig være fri og gjøre som en vil. Får bare det positive med hverandre og unngår hverdagslivets mas og kjas. Anonymkode: 8e7af...59b 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ff er bare sex. Fwb er litt mer det du søker. Da har du vennskapsbiten i tillegg og man kan hageglede hobby eller møtes uten å måtte ha sex hver gang. Da har du en fast man syns er alright å henge med osv og får dekket mange flere områder enn kun sex. Samtidig være fri og gjøre som en vil. Får bare det positive med hverandre og unngår hverdagslivets mas og kjas. Anonymkode: 8e7af...59b Åjaaa. Aldri hørt uttrykket Fwb. Ser ut til at det er det jeg ønsker. Synes liksom det er greit å ha ett vennskapelig forhold, kunne gjøre andre ting også ikke bare å ha sex også ha det bra. 😅 men ser ut til at han her ikke vil det. Så da… ja, da får det bli sånn. Anonymkode: f6939...6eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Del Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Åjaaa. Aldri hørt uttrykket Fwb. Ser ut til at det er det jeg ønsker. Synes liksom det er greit å ha ett vennskapelig forhold, kunne gjøre andre ting også ikke bare å ha sex også ha det bra. 😅 men ser ut til at han her ikke vil det. Så da… ja, da får det bli sånn. Anonymkode: f6939...6eb Det som kan være litt drit er om en av dere fwb begynner å utvikle mer følelser for den andre, og ønsker seg noe mer varig, og den andre ikke føler det samme. Anonymkode: 56f16...a3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2023 #5 Del Skrevet 26. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 20.42): Hei. Jeg er en kvinne på 30 år. Har vært singel nå i 4 år. Etter ett langt og dårlig forhold er jeg ikke interessert i å hoppe inn i noe forhold. Men ønsker å bli kjent med noen som jeg kan ha god tone med, ha sex og kose oss. Jeg er ikke en one night stand type. Klarer ikke å ha sex med en i dag og en annen i morgen. Eller i det hele tatt det å ha sex med en jeg ikke kjenner eller har noe som helst emosjonell kontakt med gir meg absolutt ingen ting. Nå er det sånn at jeg har chattet med en mann i litt over 2 uker. Vi har enda ikke møttes og er veldig keen på å møte hverandre. Men, rett før vi skulle møtes begynte han å si. Vi skal ha sex ikke sant? Altså, jeg har lyst til å ha sex med han hvis jeg får lyst til det, selvom det er første date. Men, han vil at med en gang jeg kommer inn døra hos han, skal vi ligge og så skal jeg dra. Så jeg måtte si til han at unskyld meg men det er første gang vi møtes, tenker at vi kan ta det rolig kanskje prate litt først bli litt kjent liksom og så får det skje det som skjer. Så sier han «ja men jeg vil knulle, sa at jeg ikke vil noe mer. Så sier jeg. At da må han nesten finne seg en one night stand dame hvis han vil ha sex i det hun tråkker inn døra og så hade bra 😅 jeg sa til han at det høres ut som er prostituert du har bestilt. At jeg selv ikke er ute etter ett forhold men, at det må gå an å kunne ha en relasjon som normale mennesker uten at jeg skal være som en ting. Og at dette ikke fungerer for meg. Så jeg lurer på er det jeg som er urimelig og vanskelig her eller vil han ha både i pose og sekk. Han vil at vi skal chatte hver dag, snakke sammen osv. men så når vi skal møtes da er det bare ett ligg og ha det bra. Er det noen her som har en fuck friend som kan forklare meg hvordan dette fungerer? Anonymkode: f6939...6eb Styr unna, du er nummer 10 av 100 stk.,du kan og bli steril av chlamydia Anonymkode: 1e57a...566 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Mocca* Skrevet 27. juli 2023 #6 Del Skrevet 27. juli 2023 Fuckfriend er som flere sier kun sex, ønsker man å gjøre andre ting sammen så er man mer på friends with benefits. Når det er sagt så er ikke nødvendigvis fuckfriends en kald relasjon å ha, man utveksle meldinger mellom treff, man kan slå av en hyggelig prat og le når man treffes. Men man kan ikke forvente å være eneste fuckfriend nei, men man beskytter seg jo når man har sex med nye uansett, og har man flere så beskytter man seg alltid. Det er ikke sånn at fordi man har sex med 1 så er man trygg for std...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #7 Del Skrevet 27. juli 2023 Har du overtatt han der? Anonymkode: a7c0d...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 27. juli 2023 #8 Del Skrevet 27. juli 2023 (endret) Du er ikke urimelig og vanskelig. Min erfaring er at veldig mange tenker som deg, ender opp med å føle seg presset til å ha sex med en fyr, føler avsky og er tilbake til start. Basert på egne relasjoner tenker jeg automatisk at ff er som et åpent forhold. Jeg har enda ikke vært borti at dama ikke har fått følelser og etterhvert føler jeg bare at jeg utnytter henne. Endret 27. juli 2023 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #9 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 20.42): Hei. Jeg er en kvinne på 30 år. Har vært singel nå i 4 år. Etter ett langt og dårlig forhold er jeg ikke interessert i å hoppe inn i noe forhold. Men ønsker å bli kjent med noen som jeg kan ha god tone med, ha sex og kose oss. Jeg er ikke en one night stand type. Klarer ikke å ha sex med en i dag og en annen i morgen. Eller i det hele tatt det å ha sex med en jeg ikke kjenner eller har noe som helst emosjonell kontakt med gir meg absolutt ingen ting. Nå er det sånn at jeg har chattet med en mann i litt over 2 uker. Vi har enda ikke møttes og er veldig keen på å møte hverandre. Men, rett før vi skulle møtes begynte han å si. Vi skal ha sex ikke sant? Altså, jeg har lyst til å ha sex med han hvis jeg får lyst til det, selvom det er første date. Men, han vil at med en gang jeg kommer inn døra hos han, skal vi ligge og så skal jeg dra. Så jeg måtte si til han at unskyld meg men det er første gang vi møtes, tenker at vi kan ta det rolig kanskje prate litt først bli litt kjent liksom og så får det skje det som skjer. Så sier han «ja men jeg vil knulle, sa at jeg ikke vil noe mer. Så sier jeg. At da må han nesten finne seg en one night stand dame hvis han vil ha sex i det hun tråkker inn døra og så hade bra 😅 jeg sa til han at det høres ut som er prostituert du har bestilt. At jeg selv ikke er ute etter ett forhold men, at det må gå an å kunne ha en relasjon som normale mennesker uten at jeg skal være som en ting. Og at dette ikke fungerer for meg. Så jeg lurer på er det jeg som er urimelig og vanskelig her eller vil han ha både i pose og sekk. Han vil at vi skal chatte hver dag, snakke sammen osv. men så når vi skal møtes da er det bare ett ligg og ha det bra. Er det noen her som har en fuck friend som kan forklare meg hvordan dette fungerer? Anonymkode: f6939...6eb Det sier vel seg litt selv? En fuck friend er en person du har en vennskapelig relasjon med, sex, men ikke noe mer. Jeg tror ikke du trenger å lete i forum for og finne svar på dette. Anonymkode: f6b38...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #10 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier vel seg litt selv? En fuck friend er en person du har en vennskapelig relasjon med, sex, men ikke noe mer. Jeg tror ikke du trenger å lete i forum for og finne svar på dette. Anonymkode: f6b38...027 Hvis du har fulgt med i timen, så er dette et gjentagende spørsmål. Sex, sier seg selv, men hva er en vennskapelig relasjon? Alle ekspertene her inne, har sine egne definisjoner, trolig basert på egne erfaringer og oppfatninger Anonymkode: 66958...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #11 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvis du har fulgt med i timen, så er dette et gjentagende spørsmål. Sex, sier seg selv, men hva er en vennskapelig relasjon? Alle ekspertene her inne, har sine egne definisjoner, trolig basert på egne erfaringer og oppfatninger Anonymkode: 66958...8e2 Hvis vi må drøfte hva en vennskapelig relasjon er har vi ikke kommet langt. En ler, har det gøy, finner på ting, men det er ikke noe romantikk, eller gnist inne i bildet. En vennskapelig relasjon er slik du har det med vennene dine, sett bort fra at det er med motsatt kjønn i dette tilfellet. Værsågod. Anonymkode: f6b38...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #12 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Hvis vi må drøfte hva en vennskapelig relasjon er har vi ikke kommet langt. En ler, har det gøy, finner på ting, men det er ikke noe romantikk, eller gnist inne i bildet. En vennskapelig relasjon er slik du har det med vennene dine, sett bort fra at det er med motsatt kjønn i dette tilfellet. Værsågod. Anonymkode: f6b38...027 Takk. Men fortsatt like kort i forhold til om det er en forskjell til en fwb? Påstanden din er at det sier seg selv. Når det gjelder faren for å utvikle romantiske følelser, så har jo tid og hyppighet mye å si, og noen her mener at man ikke har kontakt med "vennen" sin utenom å avtale treff. Påstanden min er at ingenting sier seg selv, og at slike relasjoner må snakkes gjennom, og avtales ganske klart. Anonymkode: 66958...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #13 Del Skrevet 27. juli 2023 FF er gjentakene ons med den samme personen. Anonymkode: 374ec...f2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #14 Del Skrevet 27. juli 2023 Jeg hadde en FF i 6 mnd. Vi var også venner i tillegg så kunne snakke om alt mulig rart. Vi forsøkte en date sammen men følelsene var ikke der selv om vi har ekstrem kjemi og burde teknisk sett passet ypperlig på papiret. Noen kaller dette fwb, men for oss som er litt eldre er ff et dekkende uttrykk. Vi ville aldri vært hverandre foruten. Han har hatt sex med hundrevis før og jeg hadde vel hatt rundt 20. Fantastisk sex, men det har aldri vært «kaldt» slik som han du snakker med. Har hatt flere elskere og ff’er før og det har aldri vært kalde relasjoner der heller. Det høres ikke ut som han mannen der er riktig i din situasjon. Anonymkode: 4989c...04d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2023 #15 Del Skrevet 27. juli 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Takk. Men fortsatt like kort i forhold til om det er en forskjell til en fwb? Påstanden din er at det sier seg selv. Når det gjelder faren for å utvikle romantiske følelser, så har jo tid og hyppighet mye å si, og noen her mener at man ikke har kontakt med "vennen" sin utenom å avtale treff. Påstanden min er at ingenting sier seg selv, og at slike relasjoner må snakkes gjennom, og avtales ganske klart. Anonymkode: 66958...8e2 Friends with benefits og fuck friend er vel to begreper for samme ting. Absolutt må slike ting avklares på forhånd. Det er ikke en skuddsikker relasjon, og på et eller annet tidspunkt vil det jo ta slutt. Enten fordi det skjer noe i privatlivet, eller fordi det utvikles romantiske følelser. Tid og hyppighet kan godt være en faktor som du nevner med mindre det er noe med personligheten som absolutt ikke er kompatibelt med den andre i en kjæresterelasjon. Anonymkode: f6b38...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 27. juli 2023 #16 Del Skrevet 27. juli 2023 Da finner du en som vil ha deg som fast venn og sengevenn, ikke en som roper SEX før du har møtt han. Men sjansen for at noen får følelser er dessverre stor. Hvis du har en venn du møter,ser film med,går tur...sex.... Aldri fungert for meg over tid. Nei takk. Men du får prøve. Noen fungerer det fint for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå