Gå til innhold

Er det vanlig å være oppe i tresifret antall sexpartnere hvis man er 30+? Altså 100 sexpartnere.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser om folk med så mange sexpartnere tenker jeg at de er mentalt forstyrret. Det må kunne sammenlignes med rusproblemer. Ofte henger det sammen også. 

Anonymkode: a2ae7...7cf

• Liker 3
  • Nyttig 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig.

Anonymkode: 38200...6f4

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, 100 stk er helt normalt. Likt som at 1 person er helt normalt. Har ikke sammenheng med narkotika eller mental forstyrrelse.

Anonymkode: 5ec69...3f8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i 30 årene, tror ikke det er spesielt vanlig. Tror jeg kjenner kun en person i min omgangskrets som har vært hos så mange. 

Anonymkode: 5cdc7...6ec

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Normalt for menn, men ikke for kvinner. 

Anonymkode: eb9e7...06d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Muligens vanlig hvis man er "evig singel", har draget og liker å bytte partnere. Ellers vil jeg ikke si det er normalt. Det er jo ganske vanlig å være i langvarige forhold i 20- og 30-årene, og da blir det forståelig nok ikke så mange forskjellige sexpartnere. 

Anonymkode: 0af10...77a

• Liker 6
Skrevet

I min omgangskrets er det svært uvanlig å ha hatt så mange partnere.

• Liker 5
Skrevet

aner ikke har aldri spurt de rundt meg. Jeg er 55 og har så vidt passert 10 i hele livet mitt. Så for meg så hadde jeg ikke giddet å være med noen som har hatt over 100 partnere. Da vil jeg tenke at jeg automatisk vil bli for dårlig i senga mot alt det andre de har prøvd så vil en jo bli veldig fort kjedelig  for dem??? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg kan ikke se for meg at det er normalt nei.
Ei aktiv ungdoms- og studietid kan sikkert dra inn en del partnere, men flertallet finner etterhvert faste forhold av en viss varighet. Da går ikke telleverket så fort lengre.

Men samtidig er det neppe uhørt heller. Kan "uvanlig, men ikke svært uvanlig" være et godt anslag?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo undersøkelser på dette. Gjennomsnittet er under 10, noe som skulle tilsi at de aller fleste av oss har langt færre enn 100 sexpartnere i løpet av et liv. Ingen grunn til å tro at dette ikke stemmer. Selvfølgelig vil det være noen som trekker snittet opp, samt noen som trekker snittet ned.

Anonymkode: c7576...670

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke vanlig i min omgangskrets, men så var jeg i 20-årene i gamle dager da sex ikke bare var et tastetrykk unna på mobilen.

Anonymkode: ca9cf...708

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 29 år (så snart i 30-årene), og vil si at det ikke er vanlig i min omgangskrets. De fleste har ligget med alt fra en–to til åtte stykker, og det uavhengig av om de har vært single lenge eller hatt langvarige forhold. Noen har sikkert ligget med litt over tolv også, men det er ikke snakk om helt «crazy» tall. (De feste i omgangskretsen min bor, som meg, i Oslo, har høyere utdanning og er i jobb. Bare for å plassere på det demografiske kartet.)

Blant mine venner kjenner jeg kun en person som har ligget med over 100 stk (hun er kanskje litt «kald» og har et litt annerledes tilknytningsmønster enn de fleste andre jeg kjenner, men er også veldig hyggelig og smart). 

Anonymkode: 5de0d...4b5

• Nyttig 6
Skrevet

Tviler på at det er vanlig. Hvis man med «vanlig» tenker på at det er en stor andel folk på 30 som har prestert det antallet. 
Tenker det er et fåtall, heldigvis. 

Skrevet

Nei er ikke vanlig.

Ja, er korrelasjon med for eksempel rusproblemer.

Nei, er ikke kausalitet med for eksempel rusproblemer (det bil si at det fint går an å hatt så mange uten å ha problemer).

AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke vanlig. Menn flest sliter med å få seg en eneste sexpartner. Det ville tatt en gjennomsnittsmann 500 år å samle tresifret antall sexpartnere. 

Hvis det er vanlig så er det i så fall vanlig blant kvinner, siden de kan få så mange partnere de vil. 

Anonymkode: 36db4...af5

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De færreste har nok hatt så mange sexpartnere, jeg kjenner bare ei som har det og hun var destruktiv mot seg selv på mange andre måter også.

Anonymkode: 4a769...36a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei det er ikke vanlig. Menn flest sliter med å få seg en eneste sexpartner. Det ville tatt en gjennomsnittsmann 500 år å samle tresifret antall sexpartnere. 

Hvis det er vanlig så er det i så fall vanlig blant kvinner, siden de kan få så mange partnere de vil. 

Anonymkode: 36db4...af5

Ikke oss stygge kvinner ;)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Overhodet ikke i nærheten av vanlig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Blant homofile dypt inne i gruppesexmiljøet er det nok ikke uvanlig, men for heterofile blir det nok et fåtall som oppnår så høyt antall, og disse har nok en del psykologiske problemer. En mann må jo være sosiopat for å få oppnådd noe slikt, og en kvinne har nok barndomstraumer samt et overveldende og feilplassert bekreftelsesbehov, om hun kunne finne på dette.

Anonymkode: 72e73...f87

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Uvanlig og ekkelt. Vil ikke ha en mann alle andre også har hatt. For ikke å snakke om sykdommer. Hpv og andre sykdommer. Nei. Ønsker færrest mulig. Mindre drama og ingen angst for livmorhalskreft.

Anonymkode: af4ef...a64

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...