AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Del Skrevet 24. juli 2023 Ahh.. jeg er så utålmodig, som sikkert mange andre.. Er det noen som selv prøvde noen kjerringråd og fikk det til å klaffe? Skader jo ikke å teste ved neste eggløsning om det finnes noen superråd (annet enn at vi har sex og klaffer med eggløsning såklart😁). Hva som helst, alt fra ferti lily cup, til te, til hostesaft(?) som jeg såvidt har hørt noe om. Anonymkode: 3640b...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #2 Del Skrevet 25. juli 2023 Har prøvd alt, ingenting har funket for meg. Men typiske kjerringråd er: - Hostesaft - Bidronninggele - Grapefruktekstrakt - Vitex Angus Cactus Anonymkode: 53ab0...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2023 #3 Del Skrevet 25. juli 2023 Sikkert bare tull, men leste et sted at det øker sjansen hvis kvinnen får orgasme under samleie. Anonymkode: 8ca06...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 28. juli 2023 #4 Del Skrevet 28. juli 2023 Før el: Grapefruktjus og hostesaft, for å øke mengden elslim. etter el: spiste ananas daglig og tok Wild jam tabeletter. satt den mnd. På 4 forsøk, er nok helt tilfeldig, men hadde troa😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansel Skrevet 31. juli 2023 #5 Del Skrevet 31. juli 2023 Jeg tok maca-rot kosttilskudd, kjøpt på helsekost. Satt på andre forsøk etter at jeg begynte med det 😃 Ikke sikkert at det er årsaken, men tenkte at det skader jo ikke heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #6 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 25.7.2023 den 22.09): Sikkert bare tull, men leste et sted at det øker sjansen hvis kvinnen får orgasme under samleie. Anonymkode: 8ca06...c71 Det har jeg også hørt flere ganger, pga sammentrekningene… Er det bare tøys? Anonymkode: 43730...e68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2023 #7 Del Skrevet 31. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det har jeg også hørt flere ganger, pga sammentrekningene… Er det bare tøys? Anonymkode: 43730...e68 Det er fordi det øker blodtilstrømmingen til underlivet/livmor. Og det produserer slim som siden kan svømme lettere i. Sammentrekninger har ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: 9bd5d...462 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå