Gå til innhold

Hva skal til for å satse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en fyr i 9mnd nå. Jrg har egentlig vært veldig tilfreds med hvordan ting har vært mellom oss to. Jrg har likt at vi har tatt ting sakte. Vi begge ble single rett før vi møtte hverandre og ingen har vært klar for forhold. Denne helgen var jeg på besøk hos han på en hytte. Det var veldig koselig, men jeg kjente jeg følte ting endret seg litt følelsesmessig hos meg. Jeg begynte å spørre meg selv om vi kom til å funke sammen!

jeg begynner nå å bli klar for et forhold. Men jeg er litt usikker på om jeg skal satse på han. Han har mange fine sider! Han er ekstremt snill, omtenksom, god i senga, gavmild osv. Men det som stopper meg litt er følelsen at vi er så forskjellige. Han er en fyr som er mest glad i å være hjemme, se film, men kan dra med meg på ting for han vet at jrg setter pris på det. Han har også vært veldig klar på at han ikke er så glad i å ta insiativ til sex og kos. Noe som kan bli problematisk. Det kan også bli litt kleint da vi ikke har så mye like interesser at vi kan gå tomme for ting å snakke om. Nå ble det mye fokus på det negative. Men de tre tingene er det som holder meg tilbake. 

har dere noe tanker? Kunne dere vært sammen med noen som var ulik deg, men hyggelig?

Anonymkode: 18f1c...9e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ei dame jeg kjenner sa en gang, at hun visste at mannen var den rette når hun innså at hun alltid ønsket at han skulle få det største håndkleet etter dusjen.

Med andre menn før, så hadde hun ikke vært villig til å gi fra seg det beste håndkleet og ble sur om de prøvde å ta det.

Det kan være små ting :)

Har dere det bra? Ønsker du ham det beste? Kan du se for deg livet med han om 10-20-30 år?

Kan dere begynne med en hobby, interesse, aktivitet eller noe sammen?

Og hvorfor kan dere ikke snakke sammen om hva den andre gjør og interesserer seg for?

Sex er jo et problem, om ingen av dere liker å ta initiativ, eller begge trenger at den andre tar initiativ for å føle seg begjært. Viktigste er nå likevel at dere får til å snakke om det, og finner løsninger som funker for begge. 

Anonymkode: e6578...205

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ei dame jeg kjenner sa en gang, at hun visste at mannen var den rette når hun innså at hun alltid ønsket at han skulle få det største håndkleet etter dusjen.

Med andre menn før, så hadde hun ikke vært villig til å gi fra seg det beste håndkleet og ble sur om de prøvde å ta det.

Det kan være små ting :)

Har dere det bra? Ønsker du ham det beste? Kan du se for deg livet med han om 10-20-30 år?

Kan dere begynne med en hobby, interesse, aktivitet eller noe sammen?

Og hvorfor kan dere ikke snakke sammen om hva den andre gjør og interesserer seg for?

Sex er jo et problem, om ingen av dere liker å ta initiativ, eller begge trenger at den andre tar initiativ for å føle seg begjært. Viktigste er nå likevel at dere får til å snakke om det, og finner løsninger som funker for begge. 

Anonymkode: e6578...205

Det var en fin måte å se det på! Ja vi har det bra og jeg ønsker han det beste. Han er en veldig fin mann. Om jeg kunne sett for meg livet med han om 10 år er jeg usikker på, men jeg vil ikke miste han. 

ja, sexen vil bli et problem. Vi hadde en samtale i helgen da om hvilke forventninger vi hadde til hverandre. Problemet var litt at jeg sa jeg kunne jobbe med å ta mer initiativ, men han sa han ikke burde trenge å forandre seg. At jeg visste litt hvem jeg hadde med å gjøre🤧 

det med at vi ikke kan snakke så mye sammen er at han er veldig glad i å se på film og serie når jeg kommer over på besøk. Han er ikke så glad i å snakke når vi ser på noe. Så da ender det med at vi sitter mye, uten å snakke sammen. Vet liksom ikke helt.

er sykt mange fine ting med han og da! 

Anonymkode: 18f1c...9e6

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det jeg liker aller best med min mann er at vi kan snakke sammen om den andre sine interesser. Han viser interesse for mine ting, og jeg hans. Så det du skriver om at dere ikke snakker sammen (men ser på ting) er kanskje det jeg henger meg litt opp i.

For min del er nok nærheten som kommer av å snakke om alt mulig viktig i forholdet.

Anonymkode: df107...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...