Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har skutt meg selv litt i foten på dating fronten. Dette er litt sånn for å lufte tankene, så jeg vet ikke helt hva jeg forventer.

Begynner nærme meg 35 år og har slitt med stress og depresjon, så ble aldri ingeniør eller lege. Har prøvd litt av alt, jobbet i butikker, på SFO, i helse, produksjon, kontor etc. Akkurat nå trives jeg i produksjon, under 1 år så fikk jeg til å lede bedriften mens sjefen var borte, det var ganske stilig men stress. Såpass stress at jeg fant ut at det var egentlig greit å ikke ha så mye ansvar i fanget. Jeg jobber full tid, har okay med penger, men når jeg kommer hjem så er det helt chill å slappe av med pc, hobby, en serie. Trenger ikke fest, fjell eller reise til utlandet (har reist over meste Europa når var yngre, fått det ut av systemet). 

Ser nå derimot på Tinder at dette er litt fy-fy? Man må vist være glad i fjelltur, vin, ut på byen, feste og reise verden rundt. Samt ha digg jobb, fancy bil og hus. Akkurat nå er jeg i en situasjon hvor jeg kan forsåvidt flytte hvor og når jeg vil, spesielt om jeg får jobb der. Har ikke bil eller hus men har ingen gjeld heller sånn sett. Er det helt kokos å håpe på møte på ei som er snill og grei og vil slappe av sammen etter jobb med nerdy og kreative ting som maling, 3D printing, skulptering, fotografi og gaming, evt nye kreative hobbyer som ikke tørte prøve før?

Anonymkode: f61f4...2f2

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips til ny tinder bio:

Håper på møte på ei som er snill og grei og vil slappe av sammen etter jobb med nerdy og kreative ting som maling, 3D printing, skulptering, fotografi og gaming, evt nye kreative hobbyer som ikke tørte prøve før.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Gjest Drakensson
Skrevet

Nei, man må absolutt ikke ha interesser som er "trendy" eller populære for å få seg partner.
Men det å ha mål og ambisjoner er helt klart et must, og dette er ikke bare innen dating

Ingen liker mennesker uten formål, som bare sleper seg gjennom livet uten å tenke dypere over det

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ESFP said:

Tips til ny tinder bio:

Håper på møte på ei som er snill og grei og vil slappe av sammen etter jobb med nerdy og kreative ting som maling, 3D printing, skulptering, fotografi og gaming, evt nye kreative hobbyer som ikke tørte prøve før.

Stjeler med en gang :D

Nå må bare lære å ta selfies.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Drakensson said:

Nei, man må absolutt ikke ha interesser som er "trendy" eller populære for å få seg partner.
Men det å ha mål og ambisjoner er helt klart et must, og dette er ikke bare innen dating

Ingen liker mennesker uten formål, som bare sleper seg gjennom livet uten å tenke dypere over det

Er ikke nok med å jobbe og tjene nok penger til å kjøpe det man vil ha, spise det man vil, og supporte hobbyer og seg selv gjennom livet? Har også nokk lagt av til å sende et par tusenlapper her og der om familie eller venner trenger hjelp.

Det er nok en sånn ting jeg ikke greier få tankene rundt. Hva mer trenger mann om du har alle basic behøv dekket som levested, regninger, transport, mat, luksus og hobbyer, vil det å ha mer penger i kontoen når jeg ikke føler for å kjøpe masse dyre ting på tilbud være å "slepe seg gjennom livet"? Hvis du lever komfortabelt og har stabilitet, hva er dypere formål?
(Seriøst spørsmål, setter pris på alt dette!)

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er forskjellige damer, og noen av oss har ikke reist mye eller vært på fjellturer. Noen som meg, er fornøyd med turer i marka, trening, se serier, slappe av hjemme og gjøre hjemme-hobbier du nevner. Vi kvinner er like forskjellige som dere menn. 

Anonymkode: b2ab0...51b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vi er forskjellige damer, og noen av oss har ikke reist mye eller vært på fjellturer. Noen som meg, er fornøyd med turer i marka, trening, se serier, slappe av hjemme og gjøre hjemme-hobbier du nevner. Vi kvinner er like forskjellige som dere menn. 

Hører stadig at vi er vist helt prikk like, lett å glemme :D

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hører stadig at vi er vist helt prikk like, lett å glemme :D

Er du dame eller mann, TS? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere venninner som elsker nerding. Schwææære fantasy-brettspill som tar timevis, titalls av metere med fantasybøker i heimen, som gamer heftig ved enhver anledning og som elsker rockefestivaler. Hvor du kan møte de? Vet ikke. Outlandbutikkene? Online når du spiller? 

Anonymkode: b96ca...3bd

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Tror jeg har skutt meg selv litt i foten på dating fronten. Dette er litt sånn for å lufte tankene, så jeg vet ikke helt hva jeg forventer.

Begynner nærme meg 35 år og har slitt med stress og depresjon, så ble aldri ingeniør eller lege. Har prøvd litt av alt, jobbet i butikker, på SFO, i helse, produksjon, kontor etc. Akkurat nå trives jeg i produksjon, under 1 år så fikk jeg til å lede bedriften mens sjefen var borte, det var ganske stilig men stress. Såpass stress at jeg fant ut at det var egentlig greit å ikke ha så mye ansvar i fanget. Jeg jobber full tid, har okay med penger, men når jeg kommer hjem så er det helt chill å slappe av med pc, hobby, en serie. Trenger ikke fest, fjell eller reise til utlandet (har reist over meste Europa når var yngre, fått det ut av systemet). 

Ser nå derimot på Tinder at dette er litt fy-fy? Man må vist være glad i fjelltur, vin, ut på byen, feste og reise verden rundt. Samt ha digg jobb, fancy bil og hus. Akkurat nå er jeg i en situasjon hvor jeg kan forsåvidt flytte hvor og når jeg vil, spesielt om jeg får jobb der. Har ikke bil eller hus men har ingen gjeld heller sånn sett. Er det helt kokos å håpe på møte på ei som er snill og grei og vil slappe av sammen etter jobb med nerdy og kreative ting som maling, 3D printing, skulptering, fotografi og gaming, evt nye kreative hobbyer som ikke tørte prøve før?

Nå er jeg gift med verdens mest fantastiske dame, og kanskje uansett litt for gammel for deg. Men hadde jeg vært singel og i riktig alder så høres du ut som godt kjæreste materiale. Hilsen lege som som er toppleder i staten.

Lykke til.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Trodde nevnte det, men glapp vist. Er mann. Hva stod TS for igjen? TrådStarter er hva jeg ville gjette?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (1 minutt siden):

Nå er jeg gift med verdens mest fantastiske dame, og kanskje uansett litt for gammel for deg. Men hadde jeg vært singel og i riktig alder så høres du ut som godt kjæreste materiale. Hilsen lege som som er toppleder i staten.

Lykke til.

Tror TS er mann, hvis du leser hovedinnlegget igjen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (2 minutter siden):

Lykke til.

TS er en mann 😅

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Trodde nevnte det, men glapp vist. Er mann. Hva stod TS for igjen? TrådStarter er hva jeg ville gjette?

Ja, trådstarter. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at mesteparten av damer (til og med de på 30+, tro det eller ei) er på Tinder for å promotere sin Instagram. Enkelt å luke dem ut, de lenker til profilen sin i bio'n (er bare å rapportere dem så blir de utestengt, er ikke lov å gjøre det tross alt). Når du har luket ut disse wannabe influenser babsene, så sitter du igjen med de som er der av seriøse grunner.

Anonymkode: b6496...839

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Lykke til.

Regner med du ikke er bifil da 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere venninner som elsker nerding. Schwææære fantasy-brettspill som tar timevis, titalls av metere med fantasybøker i heimen, som gamer heftig ved enhver anledning og som elsker rockefestivaler. Hvor du kan møte de? Vet ikke. Outlandbutikkene? Online når du spiller? 

Anonymkode: b96ca...3bd

Hvorhen i landet finner du såpass? Jeg har vært i sørlandet for det meste, rundt Kr.Sand området, og her har det virket litt tynt med sånn interesse. Men kanskje jeg kan sjekke opp noe fantasy-brettspill eller rockefestivaler, det hadde jeg ikke helt tenkt på.

Vurderer dra oppover mot Oslo, hører Outland er veldig digg der. Har helt prøvdt unngå å plage fremmede i Outland som vi har her, synes det kan bli fort kleint og uhøffelig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jepp, det er avgjørende for hva folk svarer.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror TS er mann, hvis du leser hovedinnlegget igjen. 

TS er en mann 😅

Husk at mesteparten av damer (til og med de på 30+, tro det eller ei) er på Tinder for å promotere sin Instagram. Enkelt å luke dem ut, de lenker til profilen sin i bio'n (er bare å rapportere dem så blir de utestengt, er ikke lov å gjøre det tross alt). Når du har luket ut disse wannabe influenser babsene, så sitter du igjen med de som er der av seriøse grunner.

Anonymkode: b6496...839

Tenkte ikke på det, skal ta teste dette, takk for tipset!

Regner med du ikke er bifil da 😀

Ikke akkurat, men tar et kompliment der jeg får det 🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenkte ikke på det, skal ta teste dette, takk for tipset!

Ikke akkurat, men tar et kompliment der jeg får det 🤩

Jeg mente ikke at du TS er bifil. Jeg bare siterte @Fremmed fugl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...