AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #1 Skrevet 24. juli 2023 Datet en mann jeg likte veldig godt 5-6 ganger. Vi hadde det veldig hyggelig og hadde en god tone. Etter flere dater dro jeg med han hjem og overnattet. Gledet meg veldig til å ha sex med han for har vært singel i 1 år. Men det ble bare skuffelse og nedtur for han hadde en bitteliten penis (typ max 8-9 cm og veldig tynn) og han fikk den heller ikke opp. Så det ble ikke noe sex, kun at han fingret og slikket meg isteden. Det var jo godt det, men følte at det blir så ufullstendig uten å kunne ligge sammen ordentlig. Og jeg hadde gledet meg så mye til å endelig ha sex igjen. Visste ikke hva jeg skulle si, men jeg mistet all interesse for han etter det. Føler at det er litt slemt av meg, men samtidig orker jeg ikke å fortsette med han. Det blir bare frustrerende for meg. Ble bare så skuffet når jeg endelig fant en jeg likte, var tiltrukket av og hadde det hyggelig med. Men at sexen fungerer er veldig viktig for meg, så jeg kan ikke holde ut et forhold hvor sexen ikke fungerer godt. Jeg vet at erfaring at jeg kjenner veldig lite med så liten penis, og når han også sliter med potensen så blir det for mye. Anonymkode: a8fd2...09a 1 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #2 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Datet en mann jeg likte veldig godt 5-6 ganger. Vi hadde det veldig hyggelig og hadde en god tone. Etter flere dater dro jeg med han hjem og overnattet. Gledet meg veldig til å ha sex med han for har vært singel i 1 år. Men det ble bare skuffelse og nedtur for han hadde en bitteliten penis (typ max 8-9 cm og veldig tynn) og han fikk den heller ikke opp. Så det ble ikke noe sex, kun at han fingret og slikket meg isteden. Det var jo godt det, men følte at det blir så ufullstendig uten å kunne ligge sammen ordentlig. Og jeg hadde gledet meg så mye til å endelig ha sex igjen. Visste ikke hva jeg skulle si, men jeg mistet all interesse for han etter det. Føler at det er litt slemt av meg, men samtidig orker jeg ikke å fortsette med han. Det blir bare frustrerende for meg. Ble bare så skuffet når jeg endelig fant en jeg likte, var tiltrukket av og hadde det hyggelig med. Men at sexen fungerer er veldig viktig for meg, så jeg kan ikke holde ut et forhold hvor sexen ikke fungerer godt. Jeg vet at erfaring at jeg kjenner veldig lite med så liten penis, og når han også sliter med potensen så blir det for mye. Anonymkode: a8fd2...09a Ja jeg skjønner du ble skuffet over liten penis og han ikke fikk den opp. Har selv datet en som hadde samme problemet. Og siden jeg og er veldig opptatt av å ha samleie og med en så liten penis som i tillegg ikke blir stiv så er det nedtur. Hadde heller ikke giddet å fortsatt med han. Så skjønner deg godt der. Er kjedelig når en har i tillegg god tone og kjemi med fyren. Men kan ikke gi opp, du finner deg sikkert en annen en etterhvert. Anonymkode: fdb44...ae1 4 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #3 Skrevet 24. juli 2023 Du bør advare venninene dine andre bekjente mot han. Så de slipper å oppleve det du har opplevd. Spre ordet. Anonymkode: 02dac...753 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #4 Skrevet 24. juli 2023 Herregud!!! Tenk om en mann hadde skrevet slik: Hadde gledet meg til å hq sex med daten som jeg likte så godt, men hun hadde så små pupper og var altfor stor nedetil! Ble ikke skikkelig våt heller! Hun sugde meg da, og det var deilig, men nå har jeg mistet interessen. Anonymkode: 0fa37...c3a 27 3 10
Gjest Middelmådig Skrevet 24. juli 2023 #5 Skrevet 24. juli 2023 Om han ikke fikk den opp, så vet du vel ikke om penisen er stor eller liten. Veldig mange menn har «growers». Altså som slapp er de små og tynne men når den blir stiv, så blir den mye større. Han var sikkert bare nervøs, og fikk prestasjonsangst. Betyr jo ikke at han er dårlig for det.
Blåjojo Skrevet 24. juli 2023 #6 Skrevet 24. juli 2023 Middelmådig skrev (1 minutt siden): Om han ikke fikk den opp, så vet du vel ikke om penisen er stor eller liten. Veldig mange menn har «growers». Altså som slapp er de små og tynne men når den blir stiv, så blir den mye større. Han var sikkert bare nervøs, og fikk prestasjonsangst. Betyr jo ikke at han er dårlig for det. Enig! Alt for tidlig å konkludere med noe som helst. 12 1 3
Gjest Inverto Skrevet 24. juli 2023 #7 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du bør advare venninene dine andre bekjente mot han. Så de slipper å oppleve det du har opplevd. Spre ordet. Anonymkode: 02dac...753 Tør du skrive det der igjen under eget brukernavn?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #8 Skrevet 24. juli 2023 Middelmådig skrev (8 minutter siden): Om han ikke fikk den opp, så vet du vel ikke om penisen er stor eller liten. Du begynner å lukte lunta. 👍 Anonymkode: 79c9b...d42 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #9 Skrevet 24. juli 2023 Inverto skrev (2 minutter siden): Tør du skrive det der igjen under eget brukernavn? Jeg håper vedkommende var ironisk Anonymkode: db5ac...ee2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #10 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Du bør advare venninene dine andre bekjente mot han. Så de slipper å oppleve det du har opplevd. Spre ordet. Anonymkode: 02dac...753 Mine tanker også. Print også bilde av han skriv det samme som du har gjort i hovedinnlegget. Heng det opo på alle informasjonstavler. Den mannen bør det advares om. Anonymkode: 9365f...281
Skjold Skrevet 24. juli 2023 #11 Skrevet 24. juli 2023 Jeg har 9 cm slapp (ekskludert forhud) og 17 cm erigert, også pretty much 50% sjanse jeg ikke får den opp første gang pga. nervøsitet, men har aldri hatt problem annet enn første par ganger. Menn er mennesker vi og, det er mye prestasjonsangst første gangene... Spesielt om det er en kvinne vi liker godt å ikke vil miste. Snittet i Norge er vel og merke 9,2 cm slapp og 13,1 cm erigert. 11,6 cm omkrets. Tykkelse på penis er også vel og merke det enkleste problemet å løse med tanke på penisstørrelse. Penispumpe+penisring = FEIT KUK. 21 2 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #12 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): typ Det er ingenting som heter 'typ'. Anonymkode: 2b571...47c 4 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #13 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Datet en mann jeg likte veldig godt 5-6 ganger. Vi hadde det veldig hyggelig og hadde en god tone. Etter flere dater dro jeg med han hjem og overnattet. Gledet meg veldig til å ha sex med han for har vært singel i 1 år. Men det ble bare skuffelse og nedtur for han hadde en bitteliten penis (typ max 8-9 cm og veldig tynn) og han fikk den heller ikke opp. Så det ble ikke noe sex, kun at han fingret og slikket meg isteden. Det var jo godt det, men følte at det blir så ufullstendig uten å kunne ligge sammen ordentlig. Og jeg hadde gledet meg så mye til å endelig ha sex igjen. Visste ikke hva jeg skulle si, men jeg mistet all interesse for han etter det. Føler at det er litt slemt av meg, men samtidig orker jeg ikke å fortsette med han. Det blir bare frustrerende for meg. Ble bare så skuffet når jeg endelig fant en jeg likte, var tiltrukket av og hadde det hyggelig med. Men at sexen fungerer er veldig viktig for meg, så jeg kan ikke holde ut et forhold hvor sexen ikke fungerer godt. Jeg vet at erfaring at jeg kjenner veldig lite med så liten penis, og når han også sliter med potensen så blir det for mye. Anonymkode: a8fd2...09a Du har ingen peiling på hvor stor den er så lenge han ikke fikk den opp. Anonymkode: 2b571...47c 6 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #14 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Herregud!!! Tenk om en mann hadde skrevet slik: Hadde gledet meg til å hq sex med daten som jeg likte så godt, men hun hadde så små pupper og var altfor stor nedetil! Ble ikke skikkelig våt heller! Hun sugde meg da, og det var deilig, men nå har jeg mistet interessen. Anonymkode: 0fa37...c3a Nettopp. Anonymkode: 2b571...47c
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #15 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Datet en mann jeg likte veldig godt 5-6 ganger. Vi hadde det veldig hyggelig og hadde en god tone. Etter flere dater dro jeg med han hjem og overnattet. Gledet meg veldig til å ha sex med han for har vært singel i 1 år. Men det ble bare skuffelse og nedtur for han hadde en bitteliten penis (typ max 8-9 cm og veldig tynn) og han fikk den heller ikke opp. Så det ble ikke noe sex, kun at han fingret og slikket meg isteden. Det var jo godt det, men følte at det blir så ufullstendig uten å kunne ligge sammen ordentlig. Og jeg hadde gledet meg så mye til å endelig ha sex igjen. Visste ikke hva jeg skulle si, men jeg mistet all interesse for han etter det. Føler at det er litt slemt av meg, men samtidig orker jeg ikke å fortsette med han. Det blir bare frustrerende for meg. Ble bare så skuffet når jeg endelig fant en jeg likte, var tiltrukket av og hadde det hyggelig med. Men at sexen fungerer er veldig viktig for meg, så jeg kan ikke holde ut et forhold hvor sexen ikke fungerer godt. Jeg vet at erfaring at jeg kjenner veldig lite med så liten penis, og når han også sliter med potensen så blir det for mye. Anonymkode: a8fd2...09a Hi, råder deg til å ikke treffe flere menn før du blir voksen. Anonymkode: 2b571...47c 11 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #16 Skrevet 24. juli 2023 Dette beviser hvor mye press det virkelig er på menn når det kommer til å prestere i sex. Anonymkode: ba3bc...1c1 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #17 Skrevet 24. juli 2023 Ja, hvordan kan du vite størrelse når han ikke ble hard?🤣 Vanlig at nervene kicker inn. Gjort det med flere her Anonymkode: 6a4dd...d41 7 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #18 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du bør advare venninene dine andre bekjente mot han. Så de slipper å oppleve det du har opplevd. Spre ordet. Anonymkode: 02dac...753 Får håpe du opplever det samme som TS gjorde Anonymkode: ba3bc...1c1 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #19 Skrevet 24. juli 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dette beviser hvor mye press det virkelig er på menn når det kommer til å prestere i sex. Anonymkode: ba3bc...1c1 Javisst. At en kvinne (av Norges 2,5 millioner kvinner) skriver på et forum at hun mistet interessen for en fyr fordi han ikke fikk den opp første gang de hadde sex betyr selvsagt at dette gjelder for alle kvinner. Anonymkode: c6202...5e2 7 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2023 #20 Skrevet 24. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hi, råder deg til å ikke treffe flere menn før du blir voksen. Anonymkode: 2b571...47c Mener du TS? Hvorfor skal ikke kvinner få ha kriterier når de søker etter partner? Sex er viktig for mange og det å være kompatible har mye å si for mange. Men, jeg hadde gitt han en sjanse til. Hvis han ikke ble stiv så er det som mange skriver umulig å vite størrelsen på penisen. Jeg har vært borti en fyr som hadde penis som nesten var inni kroppen hans, men som erigert var 16cm og lang nok. Og tykkelsen var helt ok, rundt 12cm. Anonymkode: 3af45...add 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå